Voeding!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding!

Hallo allemaal.

ik had even een paar vraagjes..

wat is het verschil tussen magere frans kwark en magere aardbeien kwark?
    want ik vind kwark zonder smaak echt niet te eten. magere kwark met nog een smaak krijg ik toch echt beter naar binnen. zou ik dat dus ook gewoon kunnen nemen?

andere vraag als ik kip met rijst en groente eet, gebruiken jullie er wel is saus bij voor extra smaak? en wat voor saus of iets kan ik er dan het beste bij inbrengen?

ik hoop wat reacties te krijgen.

bedankt!

suikers van de aarbeiden zijn meestel niet echt bevorderlijk, gooi er anders wat honing doorheen. Maar je kan het ook leren eten, hoe raar het ook klinkt. gewoon eten en ff niet aan de smaak proberen te denken. Is dit te lastig doe er dan elke keer iets minder honing in totdat het zonder lukt.

Comment

Oke ik zal het is met honing proberen! maar welk nadeel heb je precies als je dus wel magere aardbeien kwark neemt? ik bedoel wat is het nadeel van klein beetje suikers? en iemand nog een idee voor de rijst met kip?

Comment

Iemand????

Comment

Ik gebruik zelf tegenwoordig Stevia om de kwark wat zoeter te maken. Maakt het net wat lekkerder, zonder de calorieën
          Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

ten eerste suiker zijn kh, weliswaar niet de beste maar toch..
            Dus als iemand zegt neem geen suiker maar honing is imo hetzelfde als dat je zegt neem geen cola drink pepsi.

Wat wij als BB willen is schoon eten, suikers is geen schoon eten, je gaat er niet dood van maar hoe meer hardcore je bent hoe beter je er op let.
            je maakt een voedingsschema, daar kom je op een bepaald aantal kev verhouding uit, past die aardbeienkwark daartussen dan kun je het best nemen.
            Echter is magere kwark bijna alleen maar eiwitten en suikers uit melk, dus gewoon een slimmere keuze.
            Je krijgt een sloot eiwitten binnen voordat je gaat slapen en ze zijn nog traag ook dus ideaal, neem je aardbeienkwark neem je ook nog een lading suikers voor het slapen, niet ideaal.

mbt rijst und kip geld hetzelfde, droge rijst met kip is 'hardcore' maar ook niet echt lekker, je kunt er bv een beetje olie doorheen doen, of wokgroenten, een klein likje ketchup met wat water mengen en het smaakt al wat meer.
            Ikzelf neem een klein beetje zoetzure saus en doe dat er doorheen.

mvgq

Comment

ps ik gooi gewoon wat whey door me kwark, als ik kwark eet.

Comment

quibus echt heel erg bedankt voor je info! hier heb ik wat aan.. zoetzure saus.. hmm zou je dan ook een beetje zoetzure saus zoals chicken tonight er doorheen kunnen gooien? en ja ik heb genoeg geprobeert kwa kwark maar ik krijg magere frans kwark echt niet naar binnen. als ik magere aardbeien kwark neem gaat het als een tierelier naar binnen, dusja dan maar wat suikers voor het slapen gaan maar ik zit anders echt met een probleem.. ik ga nog wel even kijken wat ik anders nog kan toevoegen aan de magere kwark misschien whey protein ja! nu doe ik dat 's ochtends door me brinta heen.. iedergeval heel erg bedankt voor je info!!

Comment

als je er maar wat mee doet.

Het zit zo, in mijn ogen dan, ik ben tegen het principe als je macros maar kloppen, maaaaarrrrr een beetje afwijken van supergezond is geen drama natuurlijk, als jij wel al je rijst/kip naar binnen kunt werken door een eetlepel saus te nemen, liever dat dan in een oude gewoonte van patat eten toch?

en waarom neem je niet bv vette vis voor het slapen of bestel casseine, ik neem bijna nooit kwark ben daar na 10 jaar echt op uitgekeken.

Comment

Hoeveel eiwit zit er per 100gram in de aardbeienkwark ?

Magere kwark vond ik eerst ook super goor, maar ben er gewoon mee door gegaan en ben er nu gewoon aan gewend!
                    Hoe gek het ook klinkt, ik kijk er tegenwoordig zelfs naar uit! Hap slik hap, bak leeg jumjum.
                    Terug van weggeweest!

Comment

Eiwitten zijn nagenoeg gelijk.

Comment

Als je goede Franse kwark zoekt zit de hoeveelheid eiwitten rond de 9 a 10 gram. Met de aardbeien is dat volgens mij rond de 6 à 7, op 500 gram is dat toch weer zo'n 15 gram extra eiwitten en GEEN suikers
                        The expert in anything was once a beginner..

Comment

Beetje whey door de kwark en t is Ook met een smaakje
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ja ga het wel is even met whey proberen ja! dan maar wat vaker whey op een dag! en ik wil gewoon snel en veel aankomen dus vandaar dat ik even wou weten wat nou het beste is kwa kwark.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X