Bench Press

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bench Press

BN'ers,

Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en heb te horen gekregen dat mijn pols niet meer in natuurlijke stand komt te staan. Dit houd dus in dat ik niet met de barbell kan bankdrukken, maar wel met de dumbbell.. Nu is mijn vraag, aangezien ik alleen dumbbell niet echt lekker vind, of er andere alternatieven zijn om mijn borst te trainen? Hierbij denk ik niet aan oefeningen met touwen met van dei handvaten eraan.

GR

Flyes en pecdeck?
    Last edited by Gus; 11-04-2013, 17:05. Reason: gaat je niks aan!!!!!11!!!!einz!!!!
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by keesvdniet View Post
      BN'ers,

Hierbij denk ik niet aan oefeningen met touwen met van dei handvaten eraan.

GR
      Ten eerste dat noem je Cabel Crossover

Je kan Dumbbel flyes doen.
      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
        Ten eerste dat noem je Cabel Crossover

Je kan Dumbbel flyes doen.
        Dumbbel flyes zijn ook met dumbbels, hij gaf aan dit niet echt lekker te vinden.

keesvdniet ten eerste balen van je pols en heel veel sterkte.
        Ten tweede ik raad je is aan in het topic oefeningen te kijken, daar is een sticky die een link geeft naar een site.
        Op deze site staan per spiergroep tal van verschillende oefeningen.

Heel veel succes!

Comment

Wáárom vind je een db niet lekker? Doet het ook ergens zeer ofzo? Of kan je heel slecht de contractie met de spier vinden? Of vindt je het maar niets dat de db's minder gewicht hebben dan gewoon benchen?
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Sherminator View Post
            Dumbbel flyes zijn ook met dumbbels, hij gaf aan dit niet echt lekker te vinden.

Ten tweede ik raad je is aan in het topic oefeningen te kijken, daar is een sticky die een link geeft naar een site.

Heel veel succes!
            +1, Bedankt!

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Wáárom vind je een db niet lekker? Doet het ook ergens zeer ofzo? Of kan je heel slecht de contractie met de spier vinden? Of vindt je het maar niets dat de db's minder gewicht hebben dan gewoon benchen?
              Ik weet niet, het ligt me gewoon niet. Naar de kilo's kijk ik niet. Ik ga uiteraard wel met dumbbells bankdrukken maar ik wil het liefst gewoon afwisselen met iets anders. Dit deed ik namelijk ook voordat ik mijn pols brak door met barbell en dumbbell af te wisselen.

Comment

Originally posted by Sherminator View Post

Heel veel succes!

Ik heb het de laatste tijd ff niet zeg met lezen overal

Maar heel veel sterkte
                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Voor inspiratie: Chest Exercise Menu.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...