Zwart gat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zwart gat

Afgelopen maart heb ik meegedaan aan een wedstrijd. Maandenlang heb ik daar naar toe geleefd en keihard gewerkt. Nu zit de wedstrijd erop en ben ik in een soort van zwart gat terecht gekomen. Ik heb op dit moment niet echt meer een doel om naar toe te werken. Tenminste.......volgend jaar wil ik graag in uitkomen in de categorie woman's phyics. Ga dus wel gewoon door. Ik ben alleen de drive een beetje kwijt. Wie herkent dit en kan mij adviseren hoe hier mee om te gaan?

hoi ina ik heb geen idee eerlijk gezegd. heb je deze vraag al op mb gesteld? aangezien daar ook wat ervaren podiumgangers zitten

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      hoi ina ik heb geen idee eerlijk gezegd. heb je deze vraag al op mb gesteld? aangezien daar ook wat ervaren podiumgangers zitten
      Nee nog niet gedaan.......

Comment

Leuk dat je mee.hebt.gedaan met een wedstrijd. Had je een begeleider in je voorbereidingen?
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

stel voor jezelf korte termijn doelen om naar toe te werken, hierdoor heb je weer een doel voor ogen.
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Probeer kleine stapjes te zetten, streef er dus weer naar om simpelweg je trainingen te gaan verbeteren en probeer tevreden te zijn met de kleinste vooruitgang. Elke vooruitgang = vooruitgang. Het is frustrerend als je je resultaten misschien vind/vond tegenvallen, maar zie het als een leerschool waar je waarschijnlijk veel van geleerd hebt en waar je nu weer mee verder kan werken naar je nieuwe doelen.

Succes!
            "Straight outta gym"

Comment

Ik kan hier niets meer over zeggen dan ik al tegen je gedaan heb.
              Maar dan weet je nu toch dat ik ook je topic wel heb gelezen, daarom reageer ik toch even.

En je weet me te vinden. Ook voor de, soms zo nodige, schop onder je gespierde ass.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Juist Beaudien, dat is wat ze nodig heeft. N schop onder dr reet!

Ze wil volgen jaar weer meedoen, hoe kun je dan zeggen dat je geen doel hebt. Er zijn er die nooit zover zullen komen om op n podium te mogen of kunnen staan, en zich toch n doel voor ogen zetten.

Kom op Ina, niet miepen. Je hebt doelen, werk daaraan verdomme.
                Zet je eerst volgende doel niet te ver van je af, zodat het beter in zicht is.

Verder, respect hoor meisje dat je hebt meegedaan.

Comment

Niet zo moeilijk toch Ina, wat hier boven al wordt gezegd, kwantificeer je doel; zoveel kg in zoveel weken/maanden erbij. Maak je doelen bereikbaar/voelbaar.
                  Een jaar vooruit kijken is te ver, dat motiveert niet en er zijn teveel onvoorziene factoren, voor je het weet val je en heb je een hersenschudding ofzo...

Comment

Agh die ina toch, ik begrijp precies wat je bedoeld. Je moet ff het plezier in trainen terug vinden, trainen is toch erg leuk? Dan ga je maar ff wat minder joh. Beetje genieten van je nieuwe vriend en na x weken trek je gewoon een nieuw plan toch?

Maar houd echt de fun erin, na mijn wedstrijd vond ik het super leuk juist en dit kwam vooral omdat Robbie het leuk voor mij maakten. Hij gaf me een leuk schema en dan zie je weer vorderingen.

Comment

Het blijft gewoon een moeilijke sport je geeft alles en als je even gas terug geeft merk je gelijk verschil en dan niet positief! Gewoon verstand op 0 en weer ergens iets vinden waar je weer een doel in ziet!

Tala waar is die robbie eigenlijk gebleven?
                      Een dag niet getraind...

Comment

Die is best druk volgens mij, spreek hem helaas ook niet meer echt. Ga over paar weken ff langs, heb nu eindelijk tijd.

Comment

hoeveelste ben je geworden.?
                          Chaka Chaka Boy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X