cutten+massa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cutten+massa

ik zou graag nog 2/4% vp verminderen, en ik weet niet hoe ik dit moet. ben niet echt goed in een cutschema te maken en een cutschema te volgen omdat ik een grote eter ben:P en tijdens het cutten wil ik nog steeds wel massa bouwen of is dit niet mogelijk???

wat mag ik zwz niet eten?? hoe moet ik een cutschema maken?? en kan ik ook met cardio ver komen? en kan ik nog steeds massa gainen???

ik was eerst rond de 13%vp 80kg 1.76

nu 81kg denk 14% vp

Lol. Srs?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Lol. Srs?
      yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa I am Problemssssssss??????

Comment

Dat grote eten kun je afleren. Cutten is simpelweg een calorietekort creeeren en dat kun je doen door minder kcal binnen te krijgen of meer te verbranden (vooral cardio). Ik geloof dat je met jouw stats nog best vet kunt verliezen en wat massa kunt pakken. Ik zou in jouw geval op trainingsdagen eten op onderhoud en op rustdagen 500 kcal er vanaf halen. Daarnaast zal twee keer per week HIIT doen direct na je training voor je bovenlichaam ook effect hebben op je vet. Good luck.

Comment

Hoe ziet je voedingsschema er nu uit?
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Oh em gie..

hope u trollin..

Comment

Ik zou trouwens een klein tekort doen van -250kcal, en dan idd 2x hiit. Rustdagen herstel je juist.. Dat ipv -500 op rustdagen.

Comment

dus als ik 2x per week na mijn training ook hiit cardio doe kan ik nog steeds doorgaan met massa aanmaken en vp verminderen

@ dynamix snelle advies bedank
                @ nocerino 1 bigg troller
                @ dexie eerste reactie onzeker volgende reactie een tip :P

Comment

Dus je hebt geen voedingsschema?

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Dus je hebt geen voedingsschema?
                    ik heb geen voedingsschema die gericht is op afvallen(cutten)

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                      dus als ik 2x per week na mijn training ook hiit cardio doe kan ik nog steeds doorgaan met massa aanmaken en vp verminderen

@ dynamix snelle advies bedank
                      @ nocerino 1 bigg troller
                      @ dexie eerste reactie onzeker volgende reactie een tip :P
                      Kan niemand zo zeggen, maar probeer het en pas dan je voeding aan op het resultaat.

Comment

Plaats je voeding. Heb je geen schema, zeg dat dan gewoon. Wil je weten hoe je een cutschema maakt kijk dan in de sectie afvallen.

Klaar. Mzl
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

speciaal voor nocerino mijn voedingsschema kan excel bestandje niet uploaden heb het getypt

dagen waar ik druk ben eet ik (traingsdag)

09:00 3/4 eiren+2bruinbroden + 250graim magere kwark
                          12:30 2 bruinbroden met 2 geitekaans + 50 gram muesli + granen koek+ chochomelk
                          17:30 1 cup soep, 300 gram rijst , 350 gram kip(vlees,vis) beetje groente(miss wat meer)
                          18:15 chochmelk+muesli
                          19:00 Training
                          20:00 whey protein
                          21:00 250 ml melk ( soms tonijn 250gram)
                          22:00 250 gram kwark

dagen wanneer ik niet druk heb (traininsdag)

10:30 5 eiren+3bruinbroden+100gram aardapelen+kaas
                          11:30 chochomelk+muesli
                          12:00 Tranieng
                          14:00 whey protein
                          15:30 250 gram kipfilet
                          17:30 1 cup soep, 300 gram rijst , 350 gram kip(vlees,vis) beetje groente(miss wat meer)
                          19:00 melk + ( soms tijn,vis,kip)
                          22:00 Magere Kwark

rustdagen is het zelfde als wanneer ik beetje druk heb maar dan zonder whey protein
                          Last edited by Neto61; 19-04-2013, 21:53.

Comment

Dit is geen voedingsschema, dit zijn wat producten en tijden. Organiseer je shit gewoon
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                              Dit is geen voedingsschema, dit zijn wat producten en tijden. Organiseer je shit gewoon
                              ik kan tog neit die klote excel bestandje uplouden daar stata hoveel eiwitten en kcal alles

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X