Trainen op vakanties

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen op vakanties

Beste BN'ers,

Geen idee of er al een dergelijk topic is. Dus vandaar dat ik er een begonnen ben.

De situatie is zo, ik ben de gehele maand juli niet in Nederland maar heerlijk op vakantie naar o.a. frankijk en spanje. Gevolg kan niet naar de sportschool.

Wat doen jullie om zo min mogelijk massa te verliezen (terug val)?
    Of is dit in jullie ogen niet te vermijden en ga je als je terug bent van vakantie gewoon weer vol aan de bak?

Graag hoor ik jullie bevindingen

Iedereen doet dit anders. Sommigen zeggen gewoon genieten van je vakantie.. maar genieten van mijn vakantie is voor mij ook sporten..

Als het kan zoek ik een vakantie uit waar een sportschool in de buurt is. Zo niet dan val ik terug op fullbody workouts met alles wat ik kan vinden.. Gewoon wat circuitjes doen. Squats doe ik met het vrouwtje op mn nek, Iets vinden om je aan op te trekken om variaties te doen op pull ups en chinups, push ups in allerlei variaties, bicep curls met je koffer, tricep dips.. tis allemaal niet zo moeilijk.. be creative.. Op vakantie vind ik het moeilijker om mn voedingsbehoefte op peil te houden met gezonde producten dan een mogelijkheid vinden om te trainen. (wel even afhankelijk van waar je heen gaat)
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ligt er ook aan wat jij op vakantie doet. Als je je kapot zuipt zal dat trainen weinig zin hebben.
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

De meesten trainen zich richting de vakantie helemaal naar de klote zodat ze 2 weken nodig hebben om volledig te herstellen. Dus dan hoef je ook niet te trainen op vakantie zolang je maar niet overtollig alcohol gaat zuipen komt het verder dan wel goed. Net zoals die amerikaanse strongman doet. De meeste zijn na de wedstrijd zo gesloopt dat ze 2 weken moeten bij komen. Hij traint zich zo naar de kloten dat hij naar aanloop van de wedstrijd kan relaxen en op de onderdelen kan toppen om de maandag er na meteen weer te gaan trainen. Ideaal.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          De meesten trainen zich richting de vakantie helemaal naar de klote zodat ze 2 weken nodig hebben om volledig te herstellen. Dus dan hoef je ook niet te trainen op vakantie zolang je maar niet overtollig alcohol gaat zuipen komt het verder dan wel goed. Net zoals die amerikaanse strongman doet. De meeste zijn na de wedstrijd zo gesloopt dat ze 2 weken moeten bij komen. Hij traint zich zo naar de kloten dat hij naar aanloop van de wedstrijd kan relaxen en op de onderdelen kan toppen om de maandag er na meteen weer te gaan trainen. Ideaal.

zoiets had ik dus ook in gedachte voor mijn volgende vakantie
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Tijdens het kiezen tussen 2 hotels het hotel gekozen waar een mooie fitnessruimte aanwezig is.
            Ik vind het ook erg lekker om even te sporten ipv de hele dag op het strand te hangen.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Vakantie is voor mij ook echt vakantie, ik train dan dus niet. En van n paar weekjes val ik niets terug.

Comment

wat is er mis mee om een uurtje te trainen tijdens de vakantie... het is juist lekker als je traint
                als ik niet train voel ik me minder goed dan wanneer ik dit wel doe
                tijdens vakantie zal ik dan ook moeten trainen
                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Er is niets mis met trainen tijdens de vakantie.
                  Maar je zal, mits je goed eet en drinkt en geen maanden op vakantie bent, er weinig massaverlies van hebben.

Àls ik train tijdens vakantie is het alleen om er een goed gevoel van te krijgen, niet de illusie om er massaverlies mee te voorkomen.
                  Purist
                  Verzuren zonder kuren
                  ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Vakantie is voor mij ook echt vakantie, ik train dan dus niet. En van n paar weekjes val ik niets terug.
                    Vakantie is inderdaad bij mij ook vakantie.
                    Wel hou ik van een beetje sportieve vakanties denk aan mountainbike'n, kano'en etc.
                    En een biertje of iets dergelijks moet kunnen op een vakantie. Echter zuip ik me niet kapot.

Degene die wel trainen op vakantie. Hou je dan ook rekening met of er een sportschool in de buurt is/in het hotel is?

Comment

Vorig jaar gewoon wat gaan hardlopen in de ochtend.
                      Vorige week, omwille van werk waardoor ik regelmatig een weekje niet naar de sportschool kan, fitnesselastiek aangeschaft. Die gaan dit jaar ook mee op vakantie.
                      ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Als er een gym voorhanden is train ik gewoon. Juist lekker; in de ochtend trainen en daarna relaxen aan het zwembad oid, alle gelegenheid voor goed herstel en met wat junk ook genoeg voeding om te groeien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X