Hoe denkt je partner over je leefstijl?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe denkt je partner over je leefstijl?

Mijn vriendin kan wel eens zeuren dat ik 'nu alweer rijst en kip moet eten' of dat ze het jammer vindt dat ik niet mee kan naar de mcdonalds of een andere junktent. Laat staan uit eten. Ze gaat er over het algemeen wel goed mee om en soms gaat ze zelfs mee trainen.

Hoe is dat bij jullie?
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

De mijne eet en traint gewoon mee, lekker makkelijk dus.

Comment

Heb dan wel geen partner maar vrienden en ouders vinden het allemaal een beetje te ver gaan om altijd op bepaalde tijdstippen te eten en 5 keer in de week te gaan trainen. Sommige van mijn maten noemen het zelfs gay xD Maja daar luister ik al lang niet meer naar.

Comment

Originally posted by Guusd View Post
        Mijn vriendin kan wel eens zeuren dat ik 'nu alweer rijst en kip moet eten' of dat ze het jammer vindt dat ik niet mee kan naar de mcdonalds of een andere junktent. Laat staan uit eten. Ze gaat er over het algemeen wel goed mee om en soms gaat ze zelfs mee trainen.

Hoe is dat bij jullie?
        Stop dan met rijst en kip eten Persoonlijk vind ik dat zo'n dogma dat nergens op slaat. Kip is lekker, maar een biefstuk of enig ander stuk vlees is ook prima. Wij eten allemaal voldoende kcal dat het makkelijk binnen onze behoefte valt, ook al zou er iets meer vet inzitten. Ik eet regelmatig kip, maar gelukkig niet elke dag. Verder zie ik het voordeel van elke dag rijst ook niet. Varieer lekker met aardappels en pasta. Dat hele GI verhaal is achterhaald. Je kan het jezelf ook moeilijk maken door maar te voldoen aan die zogenaamde bb-regels. Mijn ontbijt en lunch bestaat uit grofweg dezelfde producten, maar mijn avondeten varieert genoeg.

Edit:
        The Science Of Nutrition: Is a Carb a Carb? Written By Menno Henselmans | SimplyShredded.com
        Met een shitload aan referenties. Veel leesplezier.
        Last edited by Toph; 02-05-2013, 22:28.
        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
          Stop dan met rijst en kip eten Persoonlijk vind ik dat zo'n dogma dat nergens op slaat. Kip is lekker, maar een biefstuk of enig ander stuk vlees is ook prima. Wij eten allemaal voldoende kcal dat het makkelijk binnen onze behoefte valt, ook al zou er iets meer vet inzitten. Ik eet regelmatig kip, maar gelukkig niet elke dag. Verder zie ik het voordeel van elke dag rijst ook niet. Varieer lekker met aardappels en pasta. Dat hele GI verhaal is achterhaald. Je kan het jezelf ook moeilijk maken door maar te voldoen aan die zogenaamde bb-regels. Mijn ontbijt en lunch bestaat uit grofweg dezelfde producten, maar mijn avondeten varieert genoeg.

Edit:
          The Science Of Nutrition: Is a Carb a Carb? Written By Menno Henselmans | SimplyShredded.com
          Met een shitload aan referenties. Veel leesplezier.

Ik varieer vaak met avondeten maar kip en rijst is wat ik naast het avondeten (bijna) iedere dag eet. Het gaat niet om wat ik eet, maar dat ik eet.

Comment

Mijn vriendin zegt bewondering te hebben voor mijn volharding en vind het ook fijn dat ik een kilootje of 15-17 zwaarder ben dan eerst. Ik weeg nog wel regelmatig dingen af en dat vindt ze soms irritant. Verder heeft ze er zogezegd qua voeding geen last van. Ze houdt niet zo van junkfood, maar af en toe eten we een pizza. Die eet ik ook lekker mee In het begin lulde ik ook veel te vaak over de sport tegen haar, terwijl het haar verder niet boeit, maar ook dat doseer ik nu beter
            Train hard or go hormone

Comment

Ik varieer vaak met avondeten maar kip en rijst is wat ik naast het avondeten (bijna) iedere dag eet. Het gaat niet om wat ik eet, maar dat ik eet.
              Maar wat heeft ze daar dan op tegen? Ik eet overigens brood, lekker makkelijk en ik vind het lekker. Beetje pindakaas, kalkoenfilet, gebakken eitje, dat soort dingen.
              Train hard or go hormone

Comment

Heb zelf ook geen vriendin maar merk wel dat niet iedereen om me heen er begrip voor heeft. Mijn vader had er eerst ook geen begrip voor totdat hij langzaam door kreeg hoeveel motivatie ik ervoor heb en hoe vastberaden ik erin ben. Zijn ook veel mensen om me heen die niet begrijpen waarom ik bijv niet mee wil naar de mc of even een stuk pizza mee wil eten. Bijv op werk waar regelmatig wel eens taart word uitgedeeld of kip/frietjes/snacks en bier in de weekenden, daar kijken mensen raar op wanneer ik het weiger en proberen ze me toch over te halen.

Comment

Hoe is dat bij jullie?
                  Originally posted by Tails View Post
                  Heb zelf ook geen vriendin maar merk wel dat niet iedereen om me heen er begrip voor heeft. Mijn vader had er eerst ook geen begrip voor totdat hij langzaam door kreeg hoeveel motivatie ik ervoor heb en hoe vastberaden ik erin ben. Zijn ook veel mensen om me heen die niet begrijpen waarom ik bijv niet mee wil naar de mc of even een stuk pizza mee wil eten. Bijv op werk waar regelmatig wel eens taart word uitgedeeld of kip/frietjes/snacks en bier in de weekenden, daar kijken mensen raar op wanneer ik het weiger en proberen ze me toch over te halen.
                  één keer in de zoveel tijd een keer een pizza of zelfs een mc pakken ga je echt niet dood aan, ik denk zelfs dat het alleen maar bevorderend is, just my 2 cents.

mijn vriendin vind het allemaal wel goed, wil zelfs straks voor mij gaan injecteren.. en als wij straks het huis uit zijn, zal ze zelf waarschijnlijk ook wat serieuzer gaan eten en trainen!
                  SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Maar wat heeft ze daar dan op tegen? Ik eet overigens brood, lekker makkelijk en ik vind het lekker. Beetje pindakaas, kalkoenfilet, gebakken eitje, dat soort dingen.
                    Ze heeft er niks op tegen maar vind het soms wel vervelend. Bijvoorbeeld als we onder de douche uit komen en zij wilt gaan slapen met mij. Maar ik moet dan nog tonijn naar binnen werken

Originally posted by jobr View Post
                    één keer in de zoveel tijd een keer een pizza of zelfs een mc pakken ga je echt niet dood aan, ik denk zelfs dat het alleen maar bevorderend is, just my 2 cents.

mijn vriendin vind het allemaal wel goed, wil zelfs straks voor mij gaan injecteren.. en als wij straks het huis uit zijn, zal ze zelf waarschijnlijk ook wat serieuzer gaan eten en trainen!
                    Ik doe het ook wel af en toe, maar nu met cutten niet. Mijn vriendin gaat trouwens wel steeds beter eten, langzaam komt zij ook op gang. Wel fijn dat jouw vriendin geen problemen heeft met kuren

Comment

Tegenwoordig vinden heel veel mensen dat het de normaalste zaak van de wereld is dat je naar de mac gaat. Sterker nog, het is uiterst merkwaardig als je die troep nooit eet. Dan spoor je niet. Je loopt dan zelfs de kans dat je boos erop wordt aangesproken.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Ik heb de afgelopen dagen mac gegeten. Goodbai gains.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Je doet jezelf tekort als je zo streng bent kwa uiteten enzo... mac snap ik maar restaurants hebben prima eten meestal!

Word alleen geklaagd over de lucht soms hiero.. eet bijna alleen maar vis en ei hehe

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Tegenwoordig vinden heel veel mensen dat het de normaalste zaak van de wereld is dat je naar de mac gaat. Sterker nog, het is uiterst merkwaardig als je die troep nooit eet. Dan spoor je niet. Je loopt dan zelfs de kans dat je boos erop wordt aangesproken.
                            Inderdaad, daar zat ik laatst ook over na te denken. Het is normaal als je in de collegebanken een zak chips en weet ik veel wat voor rotzooi weg vreet. Maar als je met je tupperware bakjes aan komt zetten vindt iedereen het raar.
                            Originally posted by melvinafca View Post
                            Je doet jezelf tekort als je zo streng bent kwa uiteten enzo... mac snap ik maar restaurants hebben prima eten meestal!

Word alleen geklaagd over de lucht soms hiero.. eet bijna alleen maar vis en ei hehe
                            Tijdens bulk/onderhoud ga ik ook uit eten (hmmmmm grieks voedsel) maar met cutten en dan met name ud2 kan dat gewoon niet. Als je met ud2 1x van je voeding af wijkt verneuk je eigenlijk heel je week

Comment

welke partner? tfwngf
                              17 jaar, 3x95 BP 1x130 SQ 1x170 DL 1x70 CJ 1x100 Fsq
                              Frank yang.
                              R.I.P Zyzz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X