Hoe denkt je partner over je leefstijl?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Probeer nog altijd tegen me zelf te zeggen, ik train om lekker te kunnen eten. Maar als ik eerlijk ben probeer ik nu toch wel doel te gaan bereiken dat ik toch vaker nee moet gaan zeggen tegen bepaalde voedsel.. Ook omdat mijn stofwisselen met de jaren minder wordt. Tuurlijk vind de vrouw het leuker om savond na het werk wat leuks te doen dan ipv dat ik weer dik uur in de sportschool ben. Probeer ook vaak te gaan wanneer ze aan het werk is of ook wat ander te doen heeft. In goed overleg kom je er wel uit
    Een dag niet getraind...

Comment

die vind 't super-chill we pompen altijd samen biceps !
      >tfw no gf

Comment

Simpel, ik wek medelijden door te zeggen dat ik dat niet mag van de dokter, wat nog waar is ook omdat ik een voedselallergie heb. Bij doorvragen laat ik doorschemeren dat de details niet smakelijk zijn tijdens het eten en begin over iets anders!

Mijn partner is het wel gewend, bij uit eten bel ik het restaurant of ik zelf wat kan meenemen, mag altijd, ik krijg netjes een bordje anders zou ik het rustig uit het bakje eten, net zo relaxed want zelfs bestek heb ik bij me, want een beetje beschaafd blijven helpt.

Sociaal en zakelijk is het nog nooit een probleem geweest bij etentjes lunches e.d. Nou ja, op die ene keer na, toen ik witvis gaar kookte in de magnetron en de hele kantoortuin spontaan met pauze besloot te gaan door de vislucht...

Comment

Originally posted by Guusd View Post
          Inderdaad, daar zat ik laatst ook over na te denken. Het is normaal als je in de collegebanken een zak chips en weet ik veel wat voor rotzooi weg vreet. Maar als je met je tupperware bakjes aan komt zetten vindt iedereen het raar.

Tijdens bulk/onderhoud ga ik ook uit eten (hmmmmm grieks voedsel) maar met cutten en dan met name ud2 kan dat gewoon niet. Als je met ud2 1x van je voeding af wijkt verneuk je eigenlijk heel je week
          Dit dus, tijdens een cut ben ik gewoon rete streng op de low carb, low calorie dagen. Ik lig gewoon echt af te sterven in de sportschool en ik laat dat niet verneuken door 1 "leuk" eetmomentje waar ik even lekker ga eten wat ik wil. Dat komt erna wel weer.. Eenieder zal hier voor zichzelf een keuze in moeten maken uiteraard..
          "Straight outta gym"

Comment

Je moet gewoon Huub herhalen tegen je chick vanaf 01:10 "dat is gewoon respectlozigheid van jouw"

Ruzie tussen Huub Stevens en Edison Mendez - YouTube
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Mijn vriendin is vandaag de dag soms nog fanatieker dan ik. Ik ben de kok in huis en zij eet gewoon alles wat ik d'r voorschotel en houdt zich ook strict aan d'r voedingschema's dus lekker makkelijk. Maar ook voordat ze zelf sportte steunde ze mijn passie en hielp ze mee alle voeding in huis aan te slepen hehe. Nu vechten we vaak om wie er eerst gaat trainen (thuisgym) hehe.
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Zelf heb ik geen vriendin. Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn zo. Doe lekker wat ik wil, eet wat ik wil eten. Me moeder is ook super chill, die haalt wat ik op het lijstje zet. En ik mag koken wanneer ik wil. Eigenlijk ideale omstandigheden. Ik hoor wel vaker dat mensen/vriendinnen het minder vinden als je zo strict aan je voeding houd. Zelf probeer ik me hier zo min mogelijk van aan te trekken.
                Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

welke partner?

forever alone...

intresseerd me allemaal vrij weinig meer wat iemand van mij denkt, wil er gewoon goed uitzien, en als ik er goed uitzie en nog een stel hersens heb dan ben ik blij. maar me ouders vinden het wel okey zolang mijn studie er maar niet onder gaat leiden.
                  Last edited by gain is pain; 04-05-2013, 19:13.
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                    welke partner?

forever alone...

SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
                      fuarkkk,

hahahahahaha

Comment

fuarkkk,

hahahahahaha
                        You're welcome!

Comment

Originally posted by gain is pain
                          ik ga toch liever op date met:

hahaha, just kidding
                          gelieve niet hier te posten, beetje offtopic

Comment

Originally posted by jobr View Post
                            gelieve niet hier te posten, beetje offtopic

haha, is het je niet opgevallen dat bijna alle topics waar ik kom offtopic gaat

maar wanneer kunnen we beginnen met daten?

Comment

haha, is het je niet opgevallen dat bijna alle topics waar ik kom offtopic gaat

maar wanneer kunnen we beginnen met daten?
                              not as ripped as DLB yet, moet je nog even een paar weekjes wachten man.. komt helemaal goed.. working my ass off

Comment

Als GIP en Jobr samen een kind konden krijgen:
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X