Niet al te zwaar maar wel dik ogen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niet al te zwaar maar wel dik ogen

Hallo iedereen,
    ik ben nu net 15 (sinds 2 feb.) en ik train nu sinds maart vorig jaar 1 a 2 keer per week. Als ik aanspan zie je het best goed en daar ben ik ook blij mee. Ik gebruik nu sinds 2 weken Amino en dat helpt ook heel erg goed!
    Ik weeg nu 69 kilo en ik vind mijzelf er dik uitzien, ik heb ook overal vet zitten (kan het vastpakken). Anderen mensen die niet trainen wegen hetzelfde en zijn gewoon dun.
    hoe kan dit??!?

Alvast bedankt!

Mike.

Andere verdeling van het lichaam bijvoorbeeld vet, vocht en spier.

Comment

Niet elk lichaam is het zelfde he, heeft ook met je genen te maken. Zou lekker door blijven trainen, beetje letten op wat je eet komt dat zeer zeker goed!
      Mind is everything.

Comment

Je lengte is wel handig..
        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Bedankt voor de info!

Comment

Originally posted by Mikemuscle View Post
            Hallo iedereen,
            ik ben nu net 15 (sinds 2 feb.) en ik train nu sinds maart vorig jaar 1 a 2 keer per week. Als ik aanspan zie je het best goed en daar ben ik ook blij mee. Ik gebruik nu sinds 2 weken Amino en dat helpt ook heel erg goed!
            Ik weeg nu 69 kilo en ik vind mijzelf er dik uitzien, ik heb ook overal vet zitten (kan het vastpakken). Anderen mensen die niet trainen wegen hetzelfde en zijn gewoon dun.
            hoe kan dit??!?

Alvast bedankt!

Mike.
            Wat is jou lichaamslengte en hoe weet jij dat die aminos goed helpen?
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

waarschijnlijk gebrek aan spiermassa.
              iemand van 80kg met 10% bf ziet er niet alleen veel gespierder uit maar ook veel slanker dan een persoon van 60kg met 10% met de zelfde lengte.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik ben 1.80 en sinds ik de aminos gebruik zijn mijn spieren enorm gegroeid.

Comment

Originally posted by Mikemuscle View Post
                  Ik ben 1.80 en sinds ik de aminos gebruik zijn mijn spieren enorm gegroeid.

Ok. Dus je bent 1,80m lang, weegt 69kg, je oogt dik en je spieren zijn enorm gegroeid sinds jij aminos slikt.

Troll dus.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Sinds ik aminos slik, maak ik de gains van m'n leven!
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Net 15 en nu al aan de amino's joh. Probeer eerst een paar jaar op je hormoontjes te trainen...
                      The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Ok. Dus je bent 1,80m lang, weegt 69kg, je oogt dik en je spieren zijn enorm gegroeid sinds jij aminos slikt.

Troll dus.
                        niet om de idioot uit te hangen maar dit kan wel . als een beginner kippestront eet gaat hij zelfs groeien als hij een beetje traint . dus wat herstel uit die amino's kan wel iets doen . zeker als je gewend bent om altijd je pens te vullen met alleen carbs .
                        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X