sinds vorige week zit ik wat te knoeien met mijn push training .
ik volg momenteel het schema van falstyr omdat dit het beste aanleunt naar wat ik zocht .
ervoor deed ik een 3-4day split
Maar ... ik zit echt te knoeien met mijn vooruitgang .
Ben lichter begonnen om progressie te maken maar nu komt het , ik blijf nu steken op een lager gewicht dan dat ik vroeger deed met meer reps .
voorbeeld :1.5maand geleden toen ik mijn 3day split deed
push press 3x7 reps 57kg
bench press 3x7-9 reps 77kg
nu doe ik 5x5 systeem en zit na set 2 al te failen op 72kg bij bench press
hetzelfde met push press : na set 3 ook weer te knoeien met 55kg .
mijn pull schema (squat , rdl , row gaat wel goed vooruit)
Ik heb nu(sinds donderdag) mijn carb inname deftig verhoogd ben eens benieuwd of het daarmee te maken heeft .
Iemand een idee wat het kan zijn ? heb helemaal niks veranderd maar sinds ik een meer kracht schema doe blijf ik hangen . en ervoor met een fancy split met meer isolaties ging ik vrij goed omhoog in gewicht
ik volg momenteel het schema van falstyr omdat dit het beste aanleunt naar wat ik zocht .
ervoor deed ik een 3-4day split
Maar ... ik zit echt te knoeien met mijn vooruitgang .
Ben lichter begonnen om progressie te maken maar nu komt het , ik blijf nu steken op een lager gewicht dan dat ik vroeger deed met meer reps .
voorbeeld :1.5maand geleden toen ik mijn 3day split deed
push press 3x7 reps 57kg
bench press 3x7-9 reps 77kg
nu doe ik 5x5 systeem en zit na set 2 al te failen op 72kg bij bench press
hetzelfde met push press : na set 3 ook weer te knoeien met 55kg .
mijn pull schema (squat , rdl , row gaat wel goed vooruit)
Ik heb nu(sinds donderdag) mijn carb inname deftig verhoogd ben eens benieuwd of het daarmee te maken heeft .
Iemand een idee wat het kan zijn ? heb helemaal niks veranderd maar sinds ik een meer kracht schema doe blijf ik hangen . en ervoor met een fancy split met meer isolaties ging ik vrij goed omhoog in gewicht
Comment