Why i love the smith machine - John Meadows

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Why i love the smith machine - John Meadows

Special voor Inferno een stuk over de smith machine

Ik gebruik deze niet vaak,maar er zijn een x aantal oefening waarvoor ik deze gebruik en precies met de reden dat de baan vast staat.

sommige op dit forum praten elkaar maar graag wat na als het gaat om de smith ,maar gebaseerd op wat? Een mening van anderen of 1 "slechte" ervaring?

voor mij heeft de smith in ieder geval wel een plek in mijn trainingen,maar ja ik doe ook front raises

T NATION | Why I Love the Smith Machine
    Last edited by Mvos; 12-05-2013, 06:55.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Because somebody I know said they suck.****This is probably the biggest reason why lifters don't use the Smith machine. If you're the type that listens to others without trying things, then you have to listen to me on this, and try the Smith machine the way I describe!

En

Advanced and intermediate trainees only.****You need to understand how to use the Smith machine correctly to derive the maximum benefit. Beginners should focus on learning basic barbell and dumbbell movement patterns and developing a strong base.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Mvos View Post
      Special voor Inferno een stuk over de smith machine Ik gebruik deze niet vaak,maar er zijn een x aantal oefening waarvoor ik deze gebruik en precies met de reden dat de baan vast staat.sommige op dit forum praten elkaar maar graag wat na als het gaat om de smith ,maar gebaseerd op wat? Een mening van anderen of 1 "slechte" ervaring? voor mij heeft de smith in ieder geval wel een plek in mijn trainingen,maar ja ik doe ook front raises T NATION | Why I Love the Smith Machine
      Wat een irritante vent ben jij toch. Ik heb net een pm naar de mods verstuurd met daarin de vraag of zij jou per direct uit het forum kunnen trappen.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Xje
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ik gebruik de smith voor mn leg press en incl. bench press
          :: 1.82M :: 84 KG ::
          BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

M-m-m-aar ... Rippetoe zegt toch dat je de smith machine het raam uit moet gooien?

Comment

Haha als hij zegt jump er daarna zelf achteraan zou je het nog doen ook akito

Comment

Originally posted by aktito View Post
                M-m-m-aar ... Rippetoe zegt toch dat je de smith machine het raam uit moet gooien?
                Rippetoe traint geen bodybuilders.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

bijvoorbeeld Jay Cutler en Dorian Yates gebruiken de smith machine voor squats omdat die meer isoleert en daarom goed is voor hypertrofie van de quads. Maar het is natuurlijk geen vervanger voor squats met vrije gewichten. De Smith-machine is imo vooral nuttig voor gevorderde bodybuilders, de gewone sterveling heeft er weinig in te zoeken.

Comment

Originally posted by aktito View Post
                    heb het laatst geprobeerd, was mij niet gelukt
                    hij is te zwaar, moet dus nog even doortrainen

ze hebben hem bij ons verplaats, precies op de plek waar je fatsoenlijk kon deadliften

Comment

Smith machine is leuk voor calfjumps/raises imo. Verder zie ik mezelf nooit in dat ding, heb er eens shrugs in gedaan maar zelfs dat vind ik fijner met een normale barbell.

Advanced and intermediate trainees only.****You need to understand how to use the Smith machine correctly to derive the maximum benefit. Beginners should focus on learning basic barbell and dumbbell movement patterns and developing a strong base.

^ Dit is wel een fout die veel mensen maken.. ik zie mensen met de meest verschrikkelijke vorm mogelijk 40kg squatten in dit ding..
                      Broomstick_bodybuilding op insta
                      F#CK heavy weights

Comment

William Bonac heeft zijn quads altijd in de Smith getraind, nu soms losse squats
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik deed er front squats in, vond dat wel nice

Comment

Ik vind t maar een onzinartikel. Als je alleen je quads wilt trainen, dan doe je toch lekker leg extensions. Als je je quads isoleert in de smith machine, dan is dat ook niet echt bevorderlijk voor je knieen.

Comment

vertel dat maar tegen Jay Cutler en Dorian Yates

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X