Perfect burn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Perfect burn

heeft perfect burn bijwerkinningen wanneer je gebruikt mijn oom vroeg naar mij als je goeie fat burners weet en ik zij voeding is wel het beste legde hem wel uit hij zij ik ga er wel meer nu er op letten hij is rond 45 jaar oud is het goed dat hij perfect burn gebruikt?????

mijn god , ik heb het 5x opnieuw moeten lezen om het te begrijpen

Comment

"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ik zou hem wat clen voorschrijven betaal je wat meer maar het werkt wel huehuehuehue.
        En inderdaad verder is er niet echt goed uit te komen wat je allemaal zegt.

Comment

Praten eerst gewoon goede Nederlands
          Hard work Pays off!

Comment

Als hij meer op zijn eten gaat letten dan vind ik die fatburners onnodig, haal hem maar over om met je mee te gaan sporten, werkt veel beter dan zomaar fatburners te nemen.
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Perfect burn heb ik ook gebruikt maar werkt bij mij niet. Je kan beter goed eten (voedingsschema).
              blablabla

Comment

Originally posted by Roond View Post
                Perfect burn heb ik ook gebruikt maar werkt bij mij niet. Je kan beter goed eten (voedingsschema).
                Werkt bij niemand die er geen doelspecifiek voedingspatroon op nahoud i.c.m. de fat burner (en zelfs dan heeft het slechts minimale invloed).

Comment

mesgien moet je een keer de moeite nemen om de stikkies te lezen zodat je je oom beter aan adfies kunt voorzien of anders laat je hem ookeen acount nemen dan kan hei zelf de nodige informatie lezen zodat hei weet wat hei moet doenen om in shepe te komen want al die fat burners gaan je niet helpen als je niet je voeding niet op orde is zeggen ze hier op bodienet meschien moet je dat aan je oom uitlegge.
                  Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Originally posted by frankysummer View Post
                    mesgien moet je een keer de moeite nemen om de stikkies te lezen zodat je je oom beter aan adfies kunt voorzien of anders laat je hem ookeen acount nemen dan kan hei zelf de nodige informatie lezen zodat hei weet wat hei moet doenen om in shepe te komen want al die fat burners gaan je niet helpen als je niet je voeding niet op orde is zeggen ze hier op bodienet meschien moet je dat aan je oom uitlegge.

mesgien moet je de moeite nemen om de tekst beter te lezen ja btw slecht Nederlands was moe en laat

en heb hem ook uitgelegd over voeding en sporten maar hij is erg druk met werk daarom kan hij niet altijd sporten maar hij gaat nu ook wat meer op voeding letten maar hij wilt beetje snel afvallen en hij wilt perse een fatburner en vroeg na mij als het slecht was voor gezondheid

en ik weet nie als het slecht voor je is daarom deze topic

Comment

Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.
                      Deze topic.

Dit topic.

Fatburners hebben mij alleen maar energie gegeven. Geen vet verband.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                        Deze topic.

Fatburners hebben mij alleen maar energie gegeven. Geen vet verband.
                        Dit, heb zelf dexaprine maar dat is voor de energie en niet voor het verbranden van vet

Comment

Yes! Een nieuw Neto topic. Het stelt niet teleur
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.
                            Deze topic.

Dit topic.

.

Whahaha,ik dacht eraan en ga naar pagina 2 en hoppa daar staat het er.
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                              mesgien moet je de moeite nemen om de tekst beter te lezen ja btw slecht Nederlands was moe en laat

en heb hem ook uitgelegd over voeding en sporten maar hij is erg druk met werk daarom kan hij niet altijd sporten maar hij gaat nu ook wat meer op voeding letten maar hij wilt beetje snel afvallen en hij wilt perse een fatburner en vroeg na mij als het slecht was voor gezondheid

en ik weet nie als het slecht voor je is daarom deze topic

Jouw tekst beter lezen....nog steeds moe zo te zien.....
                              Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X