Vraag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag?

het is eigenlijk een rare vraag maar ik stel het gewoon.

groeien je spieren minder snel door masturberen??

Ja. Da's cardio
    Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Goede oefening voor de polsbeweging,, ook de grip en de onderarm worden beter

Comment

Nee maakt niks uit.

Comment

Als je met je rechterhand fapt, groeien de linker biceps niet mee. Je moet dus even veel reps maken met je linkerhand.

Comment

Ik beantwoord de vraag graag met een vraag.

Waarom denk jij of waar heb je de info vandaan dat dit je groei zou kunnen belemeren?
            Persoonlijk vind ik het altijd interessant om te weten hoe je hierbij komt.

Ben benieuwd.

@wietse90
            Linker bicepS??? Dude wtf
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Wietse90 View Post
              Als je met je rechterhand fapt, groeien de linker biceps niet mee. Je moet dus even veel reps maken met je linkerhand.
              je bicep wordt niet eens aangespannen :')

Comment

he knuppels, zo gek is de vraag niet hoor ik heb hem namelijk al 1000x voorbij zien komen en er zijn nog wel eens discussies uit voort gekomen, een beetje serieuze post eerst en dan de grapjes.

(mvos slaat niet op jou)

Comment

nee ik dacht zo van dat in je testosteron eiwitten zitten en als je elke keer masturbeert dat je spieren dan minder snel groeien

Comment

Klopt niks van kerel, testosteron zit in je lichaam en niet in je kwakkie, tenzij je een liter sperma uitspuit hoef je je nergens druk om te maken, sterker nog je testosteron stijgt tijdelijk van fappen.

Comment

Ik had graag de S (of eigenlijk de algehele post) weggehaald, maar ik kan mijn post niet editen/removen???

Comment

Dude relax,..liep maar te focken

OT - wat q zegt en het was/is geen domme vraag ,maar ik ben altijd benieuwd naar de achterliggende gedachten hoe je bij zoiets komt.
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ik heb gelukkig de mazzel dat ik nog een junior member ben. Ik kan me de fout nog permitteren .

Comment

domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden..
                            idd de achterliggende gedachte is wel handig, want dat zou dus betekenen dat er eventueel ergens staat dat het je kan belemmeren in je spiergroei??

Comment

Al die topics over fappen die ik tot nu toe al ben tegengekomen.. Niet te geloven jullie mannenbrein

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X