Kuren met alleen kickboxen?!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuren met alleen kickboxen?!!

Heeft het zin om kuur te doen als je alleen 3x per week doet kickboxen? (Na een intensieve training heb ik aan zowat al mijn spieren spierpijn, benen, rug, borst, schouders, armen etc.)

Het is niet mijn bedoeling om veel resultaat te boeken, maar gewoon een klein beetje extra spiergroei.

Zoja, wat voor kuur en/of nakuur, en hoeveelheid.

Lengte 1.78 m
    Gewicht 63 kg
    Vet% 9%

Dit is een serieuze vraag, gelieve serieus antwoord en me niet direct afkraken omdat ik niet doe fitnessen

mvg

Waarom zou je dan willen kuren? Met jou lengte/gewicht kan je makkelijk spiergroei pakken naturel. Zorg voor een goed voedingsschema met genoeg eiwitten en calculeer op trainingsdagen je verbruik in van kickboxen. Dit zijn best wat kcal en dit moet je bij eten wil je aankomen.
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Kan je beter gewoon 2x in de week gaan trainen, en dan over minimaal 2 jaar aan kuren denken.

Comment

Originally posted by Henkvandeklets View Post
        Heeft het zin om kuur te doen als je alleen 3x per week doet kickboxen?
        Neen.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

trol.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Weer zo een. Gisteren ook al
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Er zijn zat kickboksers die kuren, en het heeft ook zin, maar dir jongens gaan ook naar de gym.
              As gewoon nemen en geen kt is vrij zinloos tenzij je gebruikt voor sneller herstel.
              Ik trainde in wedstrijdvoorbereiding 10x per week en gebruikte niet.
              Dus met drie keer lijkt het me zinloos.
              Mbt je vrasg 250 mg pw is genoeg voor herstel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X