Vleygels trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vleygels trainen

Hoe kan ik het best mijn vleugels trainen?
    Als ik rug train zegt de begeleider op de sportschool dat ik al vleugels doe maar hij zegt niet wat het best helpt. Ik zie ze niet echt en dat zou ik wel graag hebben.
    Is er een oefening puur en alleen voor je vleugels?

Vliegen, in de winter met de ganzen mee is killing.

Anyway, iedere oefening waar je lats mee gebruikt, pullups, chin ups, lat pulldowns, rows, pullover.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
      Vliegen, in de winter met de ganzen mee is killing.

Anyway, iedere oefening waar je lats mee gebruikt, pullups, chin ups, lat pulldowns, rows, pullover.
      Inderdaad, wat Dexie zegt. In de winter met de ganzen mee.
      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Redbul helpt ook

Comment

Originally posted by optiflex View Post
          Redbul helpt ook
          Dat gebruik je natuurlijk altijd als pre-vlucht meal, je wilt niet op de helft van de tocht naar de grond storten.

Comment

Originally posted by optiflex View Post
            Redbul helpt ook
            lold.

@Mike

Inprincipe wat de andere zeggen, meeste pull-oefeningen zijn targeteed op lats, mijn rug routine gaat basicly zo:

-Bent over rows (superset underhand grip dorian yates rows soms als ik er meer traps in wilt pakken)
            -Behind neck pulldows
            -Seated cable rows
            -straight-arm pulldowns
            -Deadlift ( ook voor lats, meer gericht op lower-back )

Eventueel na straight-arm pulldows close reverse pulldows voor lower lats en wat dikte op de lower lats.
            Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Waarom BTN

Comment

Waarom BTN
                Deze zijn voor een week of 8-10, gewoon even expirimentere, voel ze namelijk beter als front maar weet ook het risico van behind-the-neck pressen en puldowns, ga er ook niet zo zwaar op. Fronts voel ik niet zo goed maar vervang deze later misschien met V-bar front pulldowns en dan wide seated cable row met pulldown stang, voelt ook geweldig.

Comment

Rug goed hol, niet teveel zwaaien, niet teveel gewicht, en onderaan elke rep alsof je een back double bicep maakt, kan natuurlijk dat je hem gewoon niet lekker voelt, kan millimeter werk zijn soms, maar wat tips maybe.

Comment

Rug goed hol, niet teveel zwaaien, niet teveel gewicht, en onderaan elke rep alsof je een back double bicep maakt, kan natuurlijk dat je hem gewoon niet lekker voelt, kan millimeter werk zijn soms, maar wat tips maybe.
                    Mwa, dank voor de tips zal eraan denken, wat ik wel verkeerd deed voor het eerste half jaar ofzo was dat ik een kleine 10 graden teveel naar achter leunde, tegenwoordig pak ie de stang recht omlaag met lichaam in de positie dat ie zo op mijn collarbones/upperchest komt, dat vergat ik toen ik de videos bekeek zonder geluid >_> ga daar nog eens mee oefenen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X