Met welk BN lid zou je een keer willen trainen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nocerino View Post
    Nou, ik kan me nog goed herinneren toen ik borst ging trainen met lee haney. Gingen we na het trainen nog wat eten dus wilde wat proteïne pannenkoeken bakken. Zei die are you crazy, a real man don't cook his own food. Dus uiteindelijk maar wat koffie met extra melk gezet.
    Ja, goeie gast die Lee. Ook zo normaal gebleven. Zo was ik een keer gitaar aan het spelen met Tommy Emmanuel, dus ik zeg tegen em Tommy want a cup of tea? Zegt ie tegen me man are you fkn with me Pesca, you can't feed a giraffe with tea haha. Fijne gast die Tommy, en een goeie vriend.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by jobr View Post
      Pas op Guus, straks stuurt hij de politie nog op je af
      Wtf ben jij nou weer
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
        Dit is een impliciete belediging van een moderator waarvan je had kunnen verwachten (ongeacht of jij wel of niet bekend bent met het detentieverleden van de moderator in kwestie), dat deze fout aankomt bij anderen waaronder mij.

Je hoeft overigens geen regel te overtreden om gebanned te worden.
        Thnx nog Dyno
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Kan een mod niet ff de thread cleanen? Zodat de hoofdvraag weer beantwoord wordt? Goede tijden slechte tijden gehalte is ietswat te hoog.
          Last edited by Wietse90; 01-06-2013, 17:50.

Comment

• Slaap je er slechter van?
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Tatjana (ouderwts misschien) ha ha ha in bed wil ik haar zeker
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Hahaha. Ouwe baas.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Slaap je er slechter van?
                  Jij snapt het.

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
                    Is iemand die de formele weg bewandeld 'schijnheilig extreem schemiel'?.
                    Ik vind iemand die op een forum een post leest, dat meldt met alle gevolgen van dien, inderdaad schijnheilig en achterbaks. Je kunt ook die persoon zelf erop aanspreken en eventueel waarschuwen dat je erover denkt om het aan te geven als het weer gebeurt. Nu ervaar ik zoiets inderdaad als "klikken" en ja, dat vind ik dus schijnheilig.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
                      dat is mensen over een kam scheren. beetje jammer had van jou wel anders verwacht

ja? En hij mag wel steeds aanhoren dat "alle Marokkanen klootzakken zijn" terwijl hij gewoon deugt?
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
                        dat is mensen over een kam scheren. beetje jammer had van jou wel anders verwacht
                        Staat er dat alle moderators raar zijn? Nee. Er zijn er in dat geval toch ook twee een beetje raar? En ik mag dan wel blond zijn, in mijn beleving is twee nog altijd meervoud. Hij drukt het juist belachelijk netjes uit vind ik (belachelijk als in: ik snap niet waar die jongen steeds het geduld vandaan haalt), en als hij dat een keer niet zou doen, dan is het gelijk van 'zie je wel, die Marokkaan'.
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• nice, wel een beetje laat ontdekt.
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post

nice, wel een beetje laat ontdekt.
                            Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• Originally posted by haci View Post
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X