Met welk BN lid zou je een keer willen trainen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vergeet infineghost bijna. Doet ook het schema van Falstyr als ik het goed heb..

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Kijk, dat bedoel ik maar!
      Moet er wel iemand zijn om op te zeiken anders staan we er als werkeloze irritantjes maar te nietsen, oh wacht dan kunnen we natuurlijk nog wel trainen??:P
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Bruce, hij is tenslotte de "coolste member" van BN!

Comment

Iemand die bij me in de buurt woont. België
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Met Jeroen (Triple Aces). Lijkt mij heel interessant om mijn squat, bench en deadlift techniek bij te schaven.

Comment

Valt me op dat veel voor "techniek" met iemand samen willen trainen. Zou juist met van die beesten willen trainen om te leren beesten hahaha. Met jobr zn volume meedraaien en half dood gaan of one rep moarrrr! horen. Veel leuker joh.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                Ah nu ben ik wel benieuwd en moeten we maar eens trainen

Zie net in de post van Tal dat jij irritant bent... ben ik ook dus dat gaat botsen :P

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                  Zie net in de post van Tal dat jij irritant bent... ben ik ook dus dat gaat botsen :P
                  Ja als ie gaat piepen dat het zwaar is dan ben ik best irritant en je moet tegen mij zelfingenomen arrogantie kunnen

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Valt me op dat veel voor "techniek" met iemand samen willen trainen. Zou juist met van die beesten willen trainen om te leren beesten hahaha. Met jobr zn volume meedraaien en half dood gaan of one rep moarrrr! horen. Veel leuker joh.
                    Dat techniek gebeuren is me ook een raadsel, dat je een andere doet snap ik maar techniek is voor ieder mens toch anders wat je niet volgens 1 vast gegeven kan hanteren.

Comment

Puur op foto's afgaande met iron mind, knulletje, robbie1970, mvos, gus (zal vast nog wat vergeten)
                      Qua karakter/humor lijken met dex en nocerino wel leuk om mee te trainen

Comment

Dat techniek gebeuren is me ook een raadsel, dat je een andere doet snap ik maar techniek is voor ieder mens toch anders wat je niet volgens 1 vast gegeven kan hanteren.
                        Dat neemt niet weg dat feedback van een topatleet als Triple Aces zeer waardevol kan zijn...

Comment

bench: Tymen (IRONy12)
                          DL: Zyed (Revius)
                          Squat: moi
                          Motivatie: House of gain
                          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                          There is no failure except in no longer trying

Comment

ik zou wel eens een bakje kwark net zo snel willen leren eten als okido

Comment

Oh zeker, ik vind Triple ook een topper, veel respect voor.

Comment

Ja als ie gaat piepen dat het zwaar is dan ben ik best irritant en je moet tegen mij zelfingenomen arrogantie kunnen
                                Positief irritant , nee joh beetje pushen hoort erbij. Die extra reps kunnen net wat doen voor je, die ik zonder je mischien niet had gedaan. En helemaal rug techniek(ellebogen verhaal) hebben me veel geholpen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X