app voor trainingen bij te houden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• app voor trainingen bij te houden

Brotahs en sistas,

Wat is een goeie app om je trainingen te noteren? Heb er zelf niet zo'n issues mee maar een vriendin van me heeft kennelijk issues het bij te houden... Iemand die er eentje gebruikt en hoe werkt het?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Ik ken alleen Jefit
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik heb full fitness, is 1,50 oid. Gebruik het nooit maar je zou is kunnen kieken.

Comment

Gymgoal vind ik erg fijn . Of als je een minder uitgebreide wilt: gymlog geloof k.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
          Ik ken alleen Jefit
          Ziet er wel praktisch uit, tnx
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik gebruik al tijden Jefit, ideaal!

Comment

Hier ook nog eentje van jefit, echt geweldig.
              Hele trainingen kan je erin zetten en weet je dus altijd wat je moet doen, tijdens training kan je gewoon je reps invullen en met welk gewicht je het doet. Als je dan thuis ben kan je in log terug kijken hoeveel reps en gewicht je heb gepakt
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Brotahs en sistas,

Wat is een goeie app om je trainingen te noteren? Heb er zelf niet zo'n issues mee maar een vriendin van me heeft kennelijk issues het bij te houden... Iemand die er eentje gebruikt en hoe werkt het?

een Log op BN
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X