Originally posted by Cell
View Post
Insanity Shaun T Downloaden for free
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Cell View PostTent..lokken..kontridder..narcist..ik heb geleerd dat interpreteren meer zegt over diegene dat interpreteert dan de ander..
Maak je maar niet druk, ik heb niet veel tijd om op alle bull shit in te gaan..
Gus als ik naar je kijk, voel ik me vreselijk slecht, heb echt medelijden met je.
Rainman, ik heb niets te verbergen, ben je daar nog niet achter? Ik koos ervoor om achter de schermen te blijven, vandaag koos ik ervoor om te reageren op mijn topic. Jij hebt daar niets voor gedaan.
Jammer dat je ons nu al weer verlaat,ik kan er wel om lachen.
Maar 1 ding:het is geen keuze om te reageren.....je moet!
Ben je daar nog niet achter?Last edited by rain; 22-10-2013, 11:50.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Cell View PostOk aanvraag voor accountverwijdering gedaan, FREE WILL ...ik wil dit nog wel even voor eeuwig vastleggen:
Partytime afgelopen, ik ga niets meer delen, bedank Gus ervoor. Hij wil alleenrecht op informatie en feitelijke info is taboo..Als het geen broscience is wil hij het niet hier gedeeld hebben.. SHOW US GUS, TELL US GUS, wat hebben jij en dysplasia gemeen? idd jullie zijn beiden een misvormde groep cellen Waar ging het mis bij Gus? Helemaal aan het begin "Meiose" en daarna bleef het verkeerd gaan, "Mitose". Nu we het toch over misvormd hebben en we niet weten waarom Gus zo is geworden zoals Gus is, kunnen we Gus als "ideopathisch" bestempelen. Gus, een normale prognose voor jou diagnose is apoptose, het is echter wel een feit dat personen als jij hier niets van aantrekken en helaas het gif blijven verspreiden. Jou syndroom komt overeen met dat van een "Neoplasia" echter ben jij nog lelijker.
Wees maar weer trots op jezelf Gus, je hebt mij met 1 woord zover gekregen om mijn account te laten verwijderen en ironisch genoeg was het weer jij dat mijn eerste account ging bestempelen.
Achteraf wil ik je toch bedanken, want eerlijk gezegd heb ik geen tijd voor afleiding. Ik dacht laat ik een na een paar maanden kijken hoe het hier gaat, maar ik ben weer eens teleurgesteld.
Naampjes geven is voor kinderen, jullie gedragen je ook zo. Zegt meer over jullie dan over mij!
Je komt toch wel weer terug zoals een verslaafde heroïnejunk die altijd weer een shot nodig heeft. Je denkt steeds dat je ons in de zeik neemt maar eigenlijk neem je alleen maar jezelf in de maling door tijd en moeite te spenderen om hier steeds weer terug te komen. Steeds maar weer. Je vindt het leuk als er iemand hapt maar je hebt niet door dat je jezelf steeds trollt door hier maar weer nieuwe accounts aan te maken, tijd te verdoen en uiteindelijk als een boos stampend kind de kamer verlaat. Veel succes in het levenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostJe komt toch wel weer terug zoals een verslaafde heroïnejunk die altijd weer een shot nodig heeft. Je denkt steeds dat je ons in de zeik neemt maar eigenlijk neem je alleen maar jezelf in de maling door tijd en moeite te spenderen om hier steeds weer terug te komen. Steeds maar weer. Je vindt het leuk als er iemand hapt maar je hebt niet door dat je jezelf steeds trollt door hier maar weer nieuwe accounts aan te maken, tijd te verdoen en uiteindelijk als een boos stampend kind de kamer verlaat. Veel succes in het levenThere are no pacts between lions and men!
Comment
-
Originally posted by Cell View PostWederom zegt dit meer over jou dan mij, ik kan mijzelf heel goed distantiëren van nutteloze persoonlijkheden...Hoeveel accounts denk je dat ik heb? 1, boos nee hoor troll, jij of ik? wat heb jij om mij te leren? Ik weet dat jij en kontridder een verleden hebben, verder komt er niets nuttigs uit je....jij doet veel aannames, vind je het erg als ik niet meer meedoe? Je kan van mij de atrophy krijgen haha! Ik ga als ik echt behoefte heb aan een forum wel op een internationale zitten, wellicht dat ze daar niet zulke malloten als jij hebben wat denk je Gus, ben je exclusief of niet?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostHang je zelf aub op aan de deurklink. Vanwaar die venijn jegens mij?There are no pacts between lions and men!
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostWelke belediging? HD Ready is kontridder? Nou nou poe poe.There are no pacts between lions and men!
Comment
-
Originally posted by Cell View PostHDready kan wel geblokkeerd zijn, maar zijn legacy zal in de eeuwigheid voortleven
Ik weet zeker dat hij ondertussen zijn kennis niveau aan het verhogen is..weefsel, cellen, bloed, endocriene stelsel, etc.. Ik denk ook dat hij nog keihard aan het doortrainen is!
Nu valt je door de mand helaas.
Wat voor reacties verwacht jij als je dit plaatst?
Toch geen serieuze reacties he
Dat ik dan achter gus aanhobbel is logisch....je hebt leiders en volgers in het leven.
Daar heb ik me bij neergelegd,zou jij ook moeten doen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostWelkom terug HD!
Nu geen ruzie meer maken he!Originally posted by Cell View PostAbsoluut niet, ik ga enkel informatie uit mijn kostbare boekenpakket en studie delen Anatomie, fysiologie, pathofysiologie, biomechanica, etc..Originally posted by rainman View PostHaha,ik wilde deze troll subtiel uit de tent lokken maar Gus noemt het beestje gelijk bij zijn naam.
Vroeg of laat had hij zich toch bekend gemaakt,dat kan niet anders als je zo narcistisch bent.
Maakt niet uit toch,iedereen is weer welkom.
Ik kan niet wachten op nieuwe chatroulette filmpjes.Originally posted by rainman View PostJammer!Jammer!Jammer!
Nu valt je door de mand helaas.
Wat voor reacties verwacht jij als je dit plaatst?
Toch geen serieuze reacties he
Dat ik dan achter gus aanhobbel is logisch....je hebt leiders en volgers in het leven.
Daar heb ik me bij neergelegd,zou jij ook moeten doen.There are no pacts between lions and men!
Comment
-
Afgesproken!
Maar meldt dan wel wie je bent en liever geen alias,anders begin ik weer begripvol en eindigen we weer met ruzie.
Dat zou ik niet willen namelijk!
Ik lijk wel een intrigant,maar ik ben gewoon een volger.
Ook al is het waarschijnlijk eenzijdig...leuk je gekend te hebben.
Vaarwel!Last edited by rain; 22-10-2013, 13:13.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostAfgesproken!
Maar meldt dan wel wie je bent en liever geen alias,anders begin ik weer begripvol en eindigen we weer met ruzie.
Dat zou ik niet willen namelijk!
Ik lijk wel een intrigant,maar ik ben gewoon een volger.
Ook al is het waarschijnlijk eenzijdig...leuk je gekend te hebben.
Vaarwel!
En Gus als jij mij geen kontridder noemt..even goede vrienden..geen kinderachtige reacties vanuit mijn kant. Heb echt helemaal niets tegen je, maar ik wil niet dat je me kontridder noemt...no names..There are no pacts between lions and men!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
1 week geleden -
-
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
2 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
2 weken geleden -
-