voorbereiding landmacht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorbereiding landmacht

Ik train nu al ruim 4 maanden om mezelf voor te bereiden, om na mijn studie bij de landmacht te gaan. Momenteel kan ik: 5 kilometer lopen in 19:34 minuut, 3150 meter lopen in 12 minuten, 2 km hardlopen met een rugzak van 13 kilo, 61 kilometer marsen met een rugzak van 12 kilo, 25 kilometer hardlopen in 115 minuten, 60 meter onder water zwemmen, 3 minuten onder water blijven in rust, 16 keer optrekken, krachttraining, 100 m sprinten in 12 seconden en tenslotte rugcrawl, borstcrawl, schoolslag en vlinderslag allemaal gemiddeld 150 m; wel niet helemaal goed maar toch.. . Ik weeg momenteel 66 kilogram en mijn lengte is 1,76m. Ik zou na 2 jaar bij het korps mariniers willen gaan. Hebben jullie nog ideeën voor een betere training? Momenteel zie ik me echt niet lange afstanden lopen met een rugzak van 40 kilo of meer en lange afstanden zwemmen ook niet. Ik heb mijn voedingspatroon slechts een klein beetje aangepast door voedingsmiddelen met meer eiwitten te gaan eten, maar verder niks. Met zwemmen ben ik pas sinds korte tijd pas weer begonnen Oh en ik ben geen schijtlijster die bang is voor kou, hitte beesten of op de grond slapen of zo.

Verder gaan met het huidige waar je mee bezig bent en steeds de grens verleggen. Hoe ziet jou krachttraining en voeding eruit? Ook kan je met een rugzak op gaan zwemmen.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Dat moet afdoende zijn, echter, hoe meer hoe beter. De landmacht hanteert verschillende clusters, te weten 1 t/m 4. Alle gevechtsfuncties zijn cluster 4 naar mijn weten (LMB, PAINF, etc..). KCT en Marns hebben een speciale keuring. Ik weet uit mijn hoofd niet precies wat de eisen van cluster 4 zijn, kan deze wel even navragen bij mijn instructeurs.