Telt dit mee als sixpack? :p

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zien er beter uit als die van mij hahahaha.
    Hoop dat ze van die van mij ook nog wat fatsoenlijks kan maken xD.

Comment

Originally posted by HDready View Post
      Kiek hem gaaan, eindelijk klaar met weinig eten..nu lekker meer brinta yam yam!

Tattoo heeft te veel betekenissen om zo ff uit te leggen, zeer lang verhaal

Ik weet dat ik mager ben etc etc..
      Goed verschil met je eerste foto's maar ik vind wel dat je erg veel kilo's hebt ingeleverd.
      zeker als ik al je posts over AAS tegenkom ga ik er vanuit dat je nu ook gebruikt hebt?
      of zit ik er naast?

Originally posted by Dexie View Post
      In de abs kan je dat gewoon zien op deze foto hoor als je goed kijkt, dus begrijp het gezeur niet.

ot: ja hoor.
      ja,want iets wat genetisch bepaald is kun je ook lekker wat aan doen

Sorry jobpie, ben een beetje nukkig ben weer ON
      ON wat,weer?
      Je gaat me toch niet vertellen dat je AAS bedoeld?!
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

knappe prestatie .

nu meer massa bouwen .
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by Mvos View Post
          Goed verschil met je eerste foto's maar ik vind wel dat je erg veel kilo's hebt ingeleverd.
          zeker als ik al je posts over AAS tegenkom ga ik er vanuit dat je nu ook gebruikt hebt?
          of zit ik er naast?

ja,want iets wat genetisch bepaald is kun je ook lekker wat aan doen

ON wat,weer?
          Je gaat me toch niet vertellen dat je AAS bedoeld?!
          ik heb nog maar 50iu weg gewerkt, verder niets gebruikt

Comment

Om nog even je topic vraag te beantwoorden: dit telt niet mee, Abs on a skinny guy is like tits on a fat girl.
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Eens met waso
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                Om nog even je topic vraag te beantwoorden: dit telt niet mee, Abs on a skinny guy is like tits on a fat girl.
                Doe jullie best maar heren, mij kan je vandaag niet meer kwetsen..ander keertje weer heren DIG THIS!

Nogmaals, laat topic aub doodgaan, niet reageren..geen posi of negatieve dingen, voordat ik een DDos aanval op mijn nek krijg van een door overmatige hormonen gestimuleerde crazy bodybuildhacker-cracker..

Comment

Dan reageer ik nog wel even omdat je zo naar vraagt ...
                  Een dag niet getraind...

Comment

Gast ik ga toch lekker reageren, maak je er niet zo druk om, lekker boeie wat een paar gasten op internet denken.

overigens dit is een bodybuilding forum, we zijn allemaal bezig met ons lichaam dus loop niet zo te janken hij showt alleen een foto of we ze abs ok vinden. Hij is er blij mee en terecht. Daar gaat ditforum deels over, foto topics zijn vaak 9 vd 10x vissen.

En dat die gebruikt moet die zelf weten. Ik wil hem niet super verdedigen hoor maar jezus tis hier soms het libelle forum zo kunnen sommigen janken&zeiken. Zetten jullie oestrogeen ofzo rofl

Comment

wat valt er te diggen? borst haar en tepelhaar
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                        wat valt er te diggen? borst haar en tepelhaar
                        LoL schizofreen dat je bent

Comment

jezus dexie,wat loop jij steeds te trippen.

ik vraag alleen of die gebruikt heeft,want dan vind ik dat hij echt veels te veel kilo's heeft ingeleverd voor dit resultaat.
                          dat hij er blij mee is moet hij zelf weten.

vraag me ook lichtelijk af wat jou nou opeens zo speciaal maakt?
                          ga eens eten en trainen ipv de aas guru te willen uithangen.

Comment

Originally posted by HDready View Post
                            LoL schizofreen dat je bent
                            haha, maar je topic blijft wel omhoog gan zo en je reageert wel...

machtig mooi...

@mvos: ik? AAS guru?
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Gast ik ga toch lekker reageren, maak je er niet zo druk om, lekker boeie wat een paar gasten op internet denken.

overigens dit is een bodybuilding forum, we zijn allemaal bezig met ons lichaam dus loop niet zo te janken hij showt alleen een foto of we ze abs ok vinden. Hij is er blij mee en terecht. Daar gaat ditforum deels over, foto topics zijn vaak 9 vd 10x vissen.

En dat die gebruikt moet die zelf weten. Ik wil hem niet super verdedigen hoor maar jezus tis hier soms het libelle forum zo kunnen sommigen janken&zeiken. Zetten jullie oestrogeen ofzo rofl
                              Dexie, jij bent mijn held..je weet het nog niet maar jij hebt mij zooooooo'n goede tip gegeven dat ik dat hier straks helemaal uitgebreid ga uitleggen, ik kom er over een maandje op terug na mijn operatie

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                                haha, maar je topic blijft wel omhoog gan zo en je reageert wel...

machtig mooi...

@mvos: ik? AAS guru?
                                GIP,jij heet toch geen dexie?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X