Toetsweek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Toetsweek

Hey beste.bodynetter
    Vanwege mijn toetsweek kan ik van maandsg tot.donderdag niet sporten mijn sport dag begint weer op een donderdag nu eou ik weten ik ben 17 jaar oud 173 cm lang
    Ik wil graag weten zonder het.sporten kom ik dan aan met dit voedings schema
    Ontbijt : 4 sneetjes brood. 2 met kipfile 1 jam en 1 sandwichspread
    10 uur een appel
    Lunch: zelfde als ontbijt
    Snack: appel
    Dinner: aardappen of rijst met.kip en altijd brocoli en bloemkool erbij
    Voor het slapen: 250 gr magere kwark met een kleine wortel

Wat denken jullie

Word ook.steeds gekker hier.

Is de vraag nou of je komende 4dagen aan gaat komen met +-1500kcal voedsel?

Comment

Ja best wel een rare vraag, ik vat hem ook niet. Maar tijdens je toets week niet naar de gym? Ikzelf vond het heerlijk om tijdens de toetsweek naar de gym te gaan. Lekker vroeg uit en dan in de boeken, en in de avond naar de gym hoofd leeg maken is fantastisch.
      Hard work Pays off!

Comment

Haha volgensmij is het niet echt.1500 kcal maar dankjewel nu weet ik mn antwoord ook.

En ja normaal ga ok ook naar de gym alleen het is mn laatste en die wil ik niet verpesten en blijven zitten dus wil eigenlijk heel goed leren

Comment

Je gaat me toch niet vertellen na al die PM wat ik je heb gestuurd, en alles wat ik je heb uitgelegd. Nog steeds rond de 1500kcal eet?
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Gaha mee aldo ik hou me nu aan joun schema alleen ik wou het deze week weer naar.het.oude.brengen omdat ik tot donderdag niet.kan sporten en dan mag ik nooit zoveel kcals eten

Comment

Dus als ik het goed begrijp ga je 3 dagen helemaal niets eten, omdat je 3 dagen niet kan sporten?

Seems legit.
              Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Originally posted by arturiano View Post
                Gaha mee aldo ik hou me nu aan joun schema alleen ik wou het deze week weer naar.het.oude.brengen omdat ik tot donderdag niet.kan sporten en dan mag ik nooit zoveel kcals eten
                Waarom mag je dat niet?

Comment

Dan kom ik aan denk ik ? 3 dagen eten met helemaal niet sporten? daarom was het een vraag als er niks gebeurt dan hou ik me er gewoon aan

Comment

Originally posted by arturiano View Post
                    Dan kom ik aan denk ik ? 3 dagen eten met helemaal niet sporten? daarom was het een vraag als er niks gebeurt dan hou ik me er gewoon aan
                    Het lampje wil nog niet gaan branden bij je zie ik. Terwijl je tegen mij vertelde dat je meerdere keren de voeding stickies heb doorgelezen? Op onderhoud of cut eten en je komt niet aan. Maar die 1500kcal is wel erg weinig. Verder succes met je toetsen.

Comment

Dankjewel ik zal m'n best doen, ja maar op onderhoud eten is niet aankomen maar als je vanaf vandaag tot donderdag niet sport , kan je geen activiteids niveau doen van 1,55 dus dan komt je onderhoud gelijk wat minder te staan toch?

Comment

Zelf even uitrekenen uiteraard.

Comment

waarom niet gewoon naar de sportschool!
                          je gaat toch niet dag in dag uit alleen leren? hoop ik...
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Nou ,, ik sta op het punt van gevaarlijk.. of blijven zitten of overgaan en heb liever overgaan natuurlijk neem ik een pauze maar dat is 20 minuten normaal en eten pauze enzo en naar de sportschool duurt al 20 min heen 1 uur sporten 20 min terug das gelijk al 1 uur 40 min...
                            En mijn onderhoud met nauwelijks beweging is 1936 zou mijn voedingschema bij 1936 komen?

Comment

Als je berekeningen kloppen moet dat goed zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X