zou graag wat advies en tips willen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zou graag wat advies en tips willen

Heyhey

Ben nieuw hier dus zal me gelijk ff voorstellen ben Brendon ben 18 jaar oud
    train regelmatig, maar nu wil ik serieuser gaan trainen.
    ik ga pas volgend jaar naar sportschool en wil tot die tijd gewoon zo goed mogelijk
    trainen thuis, En dan heb ik het over oefeningen zonder apparaten.
    Ik weet wel dat je niet zomaar hard hard ken gaan trainen en dat je het moet gaan opbouwen. ik zou graag wat tips willen over allerlei oefeningen voor zoveel mogelijk delen van me lichaam, vooral me buik, borst, armen, schouders. En met watvoor schema ik het best ken beginnen en hoe ik het steeds ken moeilijker maken.
    en tips over eten en andere dingen die ermee te maken hebben zijn ook welkom!

Mvg Brandon

Dag Brendon welkom op dit forum. Wat voor materiaal heb je thuis tot je beschikking of doel je specifiek op lichaamsgewichttraining? Daarnaast moet je eerst goed de stickies die dit forum te bieden heeft doorlezen. Waarom ga je volgend jaar pas richting de sportschool?
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

De 44 beste lichaamsgewicht oefeningen | Fitness Video

Hier heb ik zelf ook wat oefeningen uitgehaald.

Comment

hey dankje voor de snelle reactie en bedankt
        en over die stickies zal het zo ff bekijken.
        Heb zws geen apparaten, alleen dumb bells en zo ding voor je buikspieren ik weet niet hoe het heet.
        maar het liefst wil ik gewoon oefeningen doen waar bij ik niks nodig bij heb.
        sorry hoe ik het uitleg maar weet ook nog niet precies wat voor oefeningen etc erzijn.
        en volgend jaar pas sportschool vanwege beetje drukke tijd en wat minder geld.
        En vind het fijner als ik daar kom en ik al een beetje wat gewend.

Comment

Bedankt ik zal het zo ff bekijken.
          ik wil graag een vaste schema dat is iets wat ik nooit heb gedaan
          altijd onregelmatig allerlei oefeningen gedaan en dat werkt niet echt.

Comment

Oke dan moet je even een stukje over compound oefeningen lezen. En zorgen dat je lichaamsgewicht oefeningen hier zoveel mogelijk op aan sluiten. Lichaamsgewicht is niet ideaal maar je moet het doen met wat je hebt. Allereerst even goed alles doornemen op dit forum wat betreft trainen en voeding.

Comment

is goed bedankt zal ik gaan doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X