ik heb een beetje puisten op me (boven)armen en ik vind dat echt niet uit zien weten jullie tips omdat weg te krijgen???
puisten op arm??
Collapse
X
-
Originally posted by Neto61 View Postik heb een beetje puisten op me (boven)armen en ik vind dat echt niet uit zien weten jullie tips omdat weg te krijgen???
Heb je ze altijd al gehad?
Kan ook liggen aan een teveel aan eiwit/ zuivel.
Tips om ze weg te krijgen:
Zon ( niet te veel)
Biergist
Zink
Vitamine b5installing muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View PostZijn het echt puisten of bubbels? Kan ook allergie zijn...
Heb je ze altijd al gehad?
Kan ook liggen aan een teveel aan eiwit/ zuivel.
Tips om ze weg te krijgen:
Zon ( niet te veel)
Biergist
Zink
Vitamine b5
Comment
-
Originally posted by Neto61 View Posthad er altijd wel een beetje maar sinds ik veel meer eiwitten binnen krijg is het wel meer geworden
Helpt dat niet maak eens een afspraak bij de huisarts
Weet ook niet hoe oud je bent? Ben je al voorbij je pubertijd?installing muscles....please wait
Comment
-
Heb ik ook last van (gehad), met name op rug...! Veel eiwitten helpt idd niet.... ik ben nu 3 weken met biergistabletten begonnen ( nadat ik via de dokter ook al meerdere malen creme en antibiotica heb gekregen) heb ik een gevoel dat de biergisttabletten behoorlijk helpen!I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday
Comment
-
Originally posted by leandero10 View PostHeb ik ook last van (gehad), met name op rug...! Veel eiwitten helpt idd niet.... ik ben nu 3 weken met biergistabletten begonnen ( nadat ik via de dokter ook al meerdere malen creme en antibiotica heb gekregen) heb ik een gevoel dat de biergisttabletten behoorlijk helpen!
Zou er ook een potje zink bij doen! Zink reinigt je lichaam.installing muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by leandero10 View PostWat bedoel je met een uitbraak....? Zou eens even wat over zink opzoeken, thnx!
Kijk ook eens naar vitamine b5
Belangrijk is proberen te achterhalen waarom je opeens die puistjes hebt. Zit je bijvoorbeeld te hoog met eiwitten?
Gebruik je whey eiwit? Die eens veranderen naar isolaat.
Of eet je veel zuivel? Zuivel vervangen door alternatieve mogelijkheden
Succes!installing muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View PostBiergist reinigt net zoals zink ook je lichaam. Het duwt das alle onzuiverheden uit je lichaam. Door dit proces krijg je in het begin meer pukkels
Kijk ook eens naar vitamine b5
Belangrijk is proberen te achterhalen waarom je opeens die puistjes hebt. Zit je bijvoorbeeld te hoog met eiwitten?
Gebruik je whey eiwit? Die eens veranderen naar isolaat.
Of eet je veel zuivel? Zuivel vervangen door alternatieve mogelijkheden
Succes!I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday
Comment
-
Originally posted by Neto61 View Posthad er altijd wel een beetje maar sinds ik veel meer eiwitten binnen krijg is het wel meer geworden
Al die middeltjes tegen acne zijn leuk (en sommige werken ook prima), maar het beste pak je gewoon de oorzaak aan. En als het bij jou door teveel eiwitten komt, dan is het simpel.
Neem je trouwens veel zuivel? Want kan ook door lactose ipv eiwit komen. Maare probeer het eens twee weken uit. Als het niets is, dan neem je gewoon weer meer eiwit.
Op je arm is het niet op een plek waar je normaal je shirt draagt, en waar je erg zweet he? Want daar kan t ook door komenPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-