puisten op arm??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• puisten op arm??

ik heb een beetje puisten op me (boven)armen en ik vind dat echt niet uit zien weten jullie tips omdat weg te krijgen???

Uitzuigen

Comment

aardappelschilmesje schijnt heel goed te werken
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
        aardappelschilmesje schijnt heel goed te werken

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
          ik heb een beetje puisten op me (boven)armen en ik vind dat echt niet uit zien weten jullie tips omdat weg te krijgen???
          Zijn het echt puisten of bubbels? Kan ook allergie zijn...
          Heb je ze altijd al gehad?
          Kan ook liggen aan een teveel aan eiwit/ zuivel.

Tips om ze weg te krijgen:
          Zon ( niet te veel)
          Biergist
          Zink
          Vitamine b5
          installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
            Zijn het echt puisten of bubbels? Kan ook allergie zijn...
            Heb je ze altijd al gehad?
            Kan ook liggen aan een teveel aan eiwit/ zuivel.

Tips om ze weg te krijgen:
            Zon ( niet te veel)
            Biergist
            Zink
            Vitamine b5
            had er altijd wel een beetje maar sinds ik veel meer eiwitten binnen krijg is het wel meer geworden

Comment

had er altijd wel een beetje maar sinds ik veel meer eiwitten binnen krijg is het wel meer geworden
              Bij drogist krijg je ook goed spul.
              Helpt dat niet maak eens een afspraak bij de huisarts

Weet ook niet hoe oud je bent? Ben je al voorbij je pubertijd?

Comment

Heb ik ook last van (gehad), met name op rug...! Veel eiwitten helpt idd niet.... ik ben nu 3 weken met biergistabletten begonnen ( nadat ik via de dokter ook al meerdere malen creme en antibiotica heb gekregen) heb ik een gevoel dat de biergisttabletten behoorlijk helpen!
                I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Originally posted by leandero10 View Post
                  Heb ik ook last van (gehad), met name op rug...! Veel eiwitten helpt idd niet.... ik ben nu 3 weken met biergistabletten begonnen ( nadat ik via de dokter ook al meerdere malen creme en antibiotica heb gekregen) heb ik een gevoel dat de biergisttabletten behoorlijk helpen!
                  Als biergisttabletten helpen, heb je ongeveer na twee weken een uitbraak. Daarna wordt het minder.
                  Zou er ook een potje zink bij doen! Zink reinigt je lichaam.

Comment

Wat bedoel je met een uitbraak....? Zou eens even wat over zink opzoeken, thnx!

Comment

tandpasta erop
                      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by leandero10 View Post
                        Wat bedoel je met een uitbraak....? Zou eens even wat over zink opzoeken, thnx!
                        Biergist reinigt net zoals zink ook je lichaam. Het duwt das alle onzuiverheden uit je lichaam. Door dit proces krijg je in het begin meer pukkels

Kijk ook eens naar vitamine b5

Belangrijk is proberen te achterhalen waarom je opeens die puistjes hebt. Zit je bijvoorbeeld te hoog met eiwitten?
                        Gebruik je whey eiwit? Die eens veranderen naar isolaat.
                        Of eet je veel zuivel? Zuivel vervangen door alternatieve mogelijkheden

Succes!

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
                          Biergist reinigt net zoals zink ook je lichaam. Het duwt das alle onzuiverheden uit je lichaam. Door dit proces krijg je in het begin meer pukkels

Kijk ook eens naar vitamine b5

Belangrijk is proberen te achterhalen waarom je opeens die puistjes hebt. Zit je bijvoorbeeld te hoog met eiwitten?
                          Gebruik je whey eiwit? Die eens veranderen naar isolaat.
                          Of eet je veel zuivel? Zuivel vervangen door alternatieve mogelijkheden

Succes!
                          Oke dan, ga er naar kijken!

Comment

Gebruik je Bepaalde Medicatie en/of heb je een ontharigscreme gebruikt?

Comment

Dan is die hoeveelheid dus meer dan jij nodig hebt

Al die middeltjes tegen acne zijn leuk (en sommige werken ook prima), maar het beste pak je gewoon de oorzaak aan. En als het bij jou door teveel eiwitten komt, dan is het simpel.
                              Neem je trouwens veel zuivel? Want kan ook door lactose ipv eiwit komen. Maare probeer het eens twee weken uit. Als het niets is, dan neem je gewoon weer meer eiwit.

Op je arm is het niet op een plek waar je normaal je shirt draagt, en waar je erg zweet he? Want daar kan t ook door komen
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X