BB (!) : Falen op armen bij rug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BB (!) : Falen op armen bij rug

Hey, ik fail als ik rug train heel snel op armen. Ik werk nog steeds aan de uitvoering, maar merk dat ik bij dikke handvatten heel snel armkracht gebruik en er zo een kutpomp zit. Bij dunne stangetjes heb ik dit niet. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Originally posted by Nocerino View Post
    Hey, ik fail als ik rug train heel snel op armen. Ik werk nog steeds aan de uitvoering, maar merk dat ik bij dikke handvatten heel snel armkracht gebruik en er zo een kutpomp zit. Bij dunne stangetjes heb ik dit niet. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
    Bij welke oefeningen geld dit?
    installing muscles....please wait

Comment

Vanuit je ellebogen trekken, ipv vanuit je armen.

Comment

Inderdaad je ellebogen wat meer naar binnen trekken.
        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Trekken vanuit je ellenbogen , je handen als haken.. dus niet vast knijpen. Gewicht verlagen
          Broomstick_bodybuilding op insta
          F#CK heavy weights

Comment

Hoe houd jij die stang dan vast, met je duimen eromheen?
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Wat vaker aan dikke stangen trekken Beetje powerlifter heeft wel een fatsoenlijke grip trouwens nocerino...

Comment

Is t alleen maar pomp? Niet dat je teveel je biceps al accentueert bij je rug oefeningen (zoals veel mensen)? Want als het echt alleen pomp is, dan kan je je biceps natuurlijk ook na borst doen. Maar dikke kans dat je gewoon teveel armen gebruikt
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
                  Bij welke oefeningen geld dit?
                  Bijna alle, Pull ups (nu minder, maar nog steeds), DB row, Pull downs, T-bar row, zo een beetje alles denk ik.

Originally posted by talalelh15 View Post
                  Vanuit je ellebogen trekken, ipv vanuit je armen.
                  Originally posted by Tonijnvreter View Post
                  Inderdaad je ellebogen wat meer naar binnen trekken.
                  Originally posted by Wessle View Post
                  Trekken vanuit je ellenbogen , je handen als haken.. dus niet vast knijpen. Gewicht verlagen
                  Vanuit ellebogen trekken?? Dan ga ik volgens mij echt weinig gewicht moeten gebruiken . Maar zal wel goed zijn dan. Dat van die haken is wel een goeie trouwens.

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Hoe houd jij die stang dan vast, met je duimen eromheen?
                  Duimen eromheen ja.

Originally posted by aktito View Post
                  Wat vaker aan dikke stangen trekken Beetje powerlifter heeft wel een fatsoenlijke grip trouwens nocerino...
                  Waarom aan dikke stangen trekken? Ben trouwens geen powerlifter.

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Is t alleen maar pomp? Niet dat je teveel je biceps al accentueert bij je rug oefeningen (zoals veel mensen)? Want als het echt alleen pomp is, dan kan je je biceps natuurlijk ook na borst doen. Maar dikke kans dat je gewoon teveel armen gebruikt
                  Ik begrijp het niet helemaal. Het is niet alleen maar pomp, bij de tweede oefeningen zit er al een stuk minder kracht in mijn armen waardoor ik niet alles eruit kan halen. Biceps doe ik altijd na rug. Dan curl ik 16kg per arm, dus er zit wel kracht in nog.

Is het misschien een idee om straps te gebruiken om de stangen wat minder dik te maken zodat ik er niet in hoef te knijpen of is dit af te raden.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Straps waren de oplossing voor mij
                    Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Straps en je gedachten bij het aanspannen van de rug houden. Is wat ik doe.
                      Mind is everything.

Comment

Duimen eromheen ja.
                        Dat vermoeden had ik al.

Een wilde gok; zijn het hoofdzakelijk je onderarmen die vermoeid raken?
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by resike View Post
                          Straps en je gedachten bij het aanspannen van de rug houden. Is wat ik doe.
                          was precies wat ik toevallig 2 uur geleden heb gedaan, all kindz of pomps. Groot verschil
                          Last edited by haci; 16-07-2013, 19:50.
                          Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Dat vermoeden had ik al.Een wilde gok; zijn het hoofdzakelijk je onderarmen die vermoeid raken?
                            Ja, ook dat.

Comment

offtopic : is dat probleem met je onderrug al opgelost bij RDL?
                              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X