Winny

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winny

Zie regels
    Last edited by Beachboy; 28-07-2013, 19:27.

Originally posted by Dddannyr90 View Post
    Ik wil binnekort gaan starten met winny nu is het grootste probleem hoe kom ik eraan. De gasten die in mijn sportschool rondlopen zien er niet uit alsof ze aan de kuurtjes zitten. ik heb veel gezocht op het internet na sites die het leveren alleen vaak zien ze er niet betrouwbaar uit. wie o wie kan me helpen aan een betrouwbare leverancier of site waar ik winny kan bestellen
    Toen ik je zei een eigen topic te starten ipv in een ander topic om winstrol leveranciers te vragen, bedoelde ik het enigzins sarcastisch dat je dan genoeg reacties zou krijgen.

Je bent nieuw op het forum,stelt je niet fatsoenlijk voor en je 1e post vraag je waar je winnie kan kopen...
    Wat voor antwoord verwacht je eigenlijk ?

Misschien heb je via pm inmiddels een of andere aanbieding,maar op deze manier gaat het niet werken!

Succes met de zoektocht!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Tja aan de ene kant snap ik hem wel hoor. Hij wil gewoon beginnen met kuren en meldt zich aan op bodynet zodat hij aan winny kan komen. Beter zo'n topic openen en dan je mailbox zien binnenstromen met 'aanbiedingen' dan elk individueel lid een pm sturen met de vraag of diegene wellicht winny wil verkopen, en dan natuurlijk lekker genegeerd te worden...
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Los daarvan hebben we ons gewoon aan de regels te houden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X