Beste mensen van bodynet,
Heb mij gisteren hier aangemeld omdat ik volgende week weer ga beginnen met trainen.
Voor het laatst dat ik dit gedaan heb is 8 a 9 jaar geleden.
Dit deed ik toen ook zeer serieus , met een goed bulk-voedingschema en traningschema.
Toendertijd was ik ook best dun , lengte 182cm en ik woog toen 62 kilo.
Op mijn zwaarst heb ik toen 78 kilo gewogen en zag er goed uit.
Kreeg een slokdarm probleem , alles kakte in en heb niets meer aan sport gedaan.
Dit resulteerde in het feit dat ik een anderhalve week geleden 81 kilo woog en dit was niet door spiermassa
Half jaar geleden wel een goede slag gemaakt door naar 19 jaar te stoppen met roken en te gaan hardlopen om weer conditie op te bouwen.
Ik voel mij nu weer goed genoeg om te gaan fitnessen en weer aan mijn lichaam te bouwen.
En hierbij heb ik iets hulp nodig.
Ik heb gisteren het excel bestand van de voedingsschema gedownload.
Ben hier vandaag mee aan de slag gegaan en hier komt het lastige, dat ik niet precies weet wat ik nu moet doen.
Huidige info : leeftijd 32
Man
gewicht 78kilo
en vetpercentage 23,8% ( dit is een schatting gebaseerd op lengte,gewicht en taille omvang.)
Nu denk ik dat het verstandig is om te gaan cutten ?
gezien ik mijn vetpercentage wil verlagen naar minimaal 16% als eerste doel , om vanuit daar weer te gaan bulken ?
Waar ik na toe wil qua bouw is een jason statham , niet een dwayne johnson
En hoe zit dat met training ? zelfde oefeningen maar lager gewicht en meer reps ?
zal eerst weer moeten wennen en toch rustig beginnen , spierpijn zal weer even mijn vriend moeten worden
Graag jullie mening , dank je wel alvast
Heb mij gisteren hier aangemeld omdat ik volgende week weer ga beginnen met trainen.
Voor het laatst dat ik dit gedaan heb is 8 a 9 jaar geleden.
Dit deed ik toen ook zeer serieus , met een goed bulk-voedingschema en traningschema.
Toendertijd was ik ook best dun , lengte 182cm en ik woog toen 62 kilo.
Op mijn zwaarst heb ik toen 78 kilo gewogen en zag er goed uit.
Kreeg een slokdarm probleem , alles kakte in en heb niets meer aan sport gedaan.
Dit resulteerde in het feit dat ik een anderhalve week geleden 81 kilo woog en dit was niet door spiermassa
Half jaar geleden wel een goede slag gemaakt door naar 19 jaar te stoppen met roken en te gaan hardlopen om weer conditie op te bouwen.
Ik voel mij nu weer goed genoeg om te gaan fitnessen en weer aan mijn lichaam te bouwen.
En hierbij heb ik iets hulp nodig.
Ik heb gisteren het excel bestand van de voedingsschema gedownload.
Ben hier vandaag mee aan de slag gegaan en hier komt het lastige, dat ik niet precies weet wat ik nu moet doen.
Huidige info : leeftijd 32
Man
gewicht 78kilo
en vetpercentage 23,8% ( dit is een schatting gebaseerd op lengte,gewicht en taille omvang.)
Nu denk ik dat het verstandig is om te gaan cutten ?
gezien ik mijn vetpercentage wil verlagen naar minimaal 16% als eerste doel , om vanuit daar weer te gaan bulken ?
Waar ik na toe wil qua bouw is een jason statham , niet een dwayne johnson
En hoe zit dat met training ? zelfde oefeningen maar lager gewicht en meer reps ?
zal eerst weer moeten wennen en toch rustig beginnen , spierpijn zal weer even mijn vriend moeten worden
Graag jullie mening , dank je wel alvast
Comment