Ik weet dat het calorieverbruik per persoon verschilt maar ik heb het toch enigzins m.b.v. enkele sites & apps uitproberen te rekenen. Nu dacht ik toch dat wel een fout ergens maak, zou mijn berekening enigzins kloppen.
Even een intensieve dag uit mijn doordeweekse dag , deze dagindeling komt 3 keer per week voor, overige dagen loop ik nog 1 keer een half uur en fiets sws elke dag.
Ik fiets naar werk en weer naar huis: 1 uur heen en 1 uur terug op gemiddeld 21 km/h
KT: 90 min redelijk intensief
Hardlopen 60 minuten 10 km/h gemiddeld
Werk: Bureau werk 8 uur
Verbruik zou dan zijn inclusief m'n normale dagelijkse inspanningen 4.300 kcal, is dit niet wat hoog. Ik eet normaliter 2.300 tot max. 2.600 kcal en gewicht gaat nauwelijk naar beneden. Mijn vetpercentage is wel flink gedaald van 25% naar 15% en mijn middel omtrek van 102 naar 86 cm.
Voor de rest ik ben 1.70, 84 kilo en 35 jaar.
Alvast bedankt.
Even een intensieve dag uit mijn doordeweekse dag , deze dagindeling komt 3 keer per week voor, overige dagen loop ik nog 1 keer een half uur en fiets sws elke dag.
Ik fiets naar werk en weer naar huis: 1 uur heen en 1 uur terug op gemiddeld 21 km/h
KT: 90 min redelijk intensief
Hardlopen 60 minuten 10 km/h gemiddeld
Werk: Bureau werk 8 uur
Verbruik zou dan zijn inclusief m'n normale dagelijkse inspanningen 4.300 kcal, is dit niet wat hoog. Ik eet normaliter 2.300 tot max. 2.600 kcal en gewicht gaat nauwelijk naar beneden. Mijn vetpercentage is wel flink gedaald van 25% naar 15% en mijn middel omtrek van 102 naar 86 cm.
Voor de rest ik ben 1.70, 84 kilo en 35 jaar.
Alvast bedankt.
Comment