"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bilo ik woon in Harlingen

Comment

• Originally posted by arturiano View Post
      Bilo ik woon in Harlingen
      Kom dan maar met de boot
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Met de boot? ?

Comment

• Gvd nmmoet denken aan een keer dat een junk me.achterna ging mrt een spuit. Had ehm paar keer cracky genoemd.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by arturiano View Post
            En waar moet ik dan komen, ik zal nog even kijken of ik kan, ik hoop van wel, waar wordt ik opgehaald?
            Groningen centraal

@Quibus

Pesc komt morgen wel (als er nog wat van hem over is), tenminste dat zei ie
            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Maandag heb ik de sokken een paar cm diep in de enkels staan. Morgen epic junk maal bij de wok
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Rijd er iemand vanuit zuid-oost brabant waar ik mee mee kan rijden?
                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Originally posted by Tonijnvreter View Post
                  Rijd er iemand vanuit zuid-oost brabant waar ik mee mee kan rijden?
                  Waar woon je? Ik kom uit Venray en word opgepikt door kevin en suus

bilo komt volgens mij ook vanuit brabant

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                    Maandag heb ik de sokken een paar cm diep in de enkels staan. Morgen epic junk maal bij de wok
                    Als ik bij de wok onder de 2500kcal blijf, blijf ik binnen me kcal voor morgen
                    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                      Ik zou het als een uitdaging voor jezelf zien om daar boven te komen

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                        eet gewoon, damn ga je echt niet dood aan hoor
                        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• We gaan morgen echt geen calorieën tellen hoor. Want ik hang je persoonlijk met je hersens in de chocoladefontein.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Moeten we overigens wel eerst suus aan de kant zien te krijgen.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ik zorg dat ik er om 12:30 ben en ik sta samen met protasius bij de receptie.
                              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
                                Ik zorg dat ik er om 12:30 ben en ik sta samen met protasius bij de receptie.
                                & jobr.
                                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X