"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewoon met een hoop oerwoudgeluiden het shirt van je lijf afscheuren en midden in de gym poseren, u mad?
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
      Is er trouwens een (soort) poseer ruimte in de gym of is het meer een health center achtige gym?
      nee het is geen healthcenter, de dumbbells en schijven vallen bijna uit elkaar dus dat moet wel goedkomen
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
        Corsa maar ik zal wel wat verder naar achteren zitten. Hooligan

En Hoogeveen is geen probleem daar komen we langs
        Mooi man !

Originally posted by Eeldesports View Post
        Is prima. Zal wel proppen worden maar komt wel goed.

Als er nog meer animo is wil ik ook wel met de auto vanaf Hoogeveen rijden.. als er dan nog mensen op de route zitten ?

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
          @eeldesports Mooi! k kom wel naar cs grunn dan!(woon tegen die tijd in Hoogezand)

Prostaatietus kom je ook?
          waarschijnluuuk wel, weet alleen niet of ik mee ga eten erna, anders rij ik mss met jullie mee, vanaf zwolle cross je mijn woonplaatst zo voorbij

Comment

• Wordt eeen hele logistieke klus om iedereen vanaf het noorden naar utrecht te krijgen.

Hooligan als we nog 1-2 hebben is het misschien wel handig om nog een auto te regelen inderdaad.
            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
              Is er trouwens een (soort) poseer ruimte in de gym of is het meer een health center achtige gym?
              Ik dacht dat er wel een afgesloten ruimte was met wat special trainingsmateriaal.
              Weet alleen niet of er spiegels hangen.

Vorig jaar gewoon midden in de sportschool
              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Het is daar echt geen health center. Dumbbells tot 60kg en prima apparatuur en gewichten. Er was beneden idd zo'n zaal met allemaal spiegels maar daar ben ik niet geweest, was volgens mij ook niemand daar.
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Oke chill, er zitten namelijk paar lui met wedstrijd ervaring hier. Altijd handig om evt. wat tips mee te kunnen pakken van hen mocht daar men daar tijd en zit in hebben.

Het materiaal klinkt in ieder geval goed.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Uit de Poll blijkt dat het zondag 17 November is geworden, dus hierbij staat dat vast

De beginpost zal gewijzigd worden en ik verwacht dat vandaag de poll van het eten hier in komt te staan!

Comment

• Nog mensen die vanuit zwolle komen?
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Mss heb ik er over heen gelezen maar wat is de begintijd ?Of druppelt iedereen binnen ?
                        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Ik dacht dat kojak via zwolle ging

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                            Mss heb ik er over heen gelezen maar wat is de begintijd ?Of druppelt iedereen binnen ?
                            Vorige keer was het 12 uur dacht ik, of 10 uur? Ik weet het niet eens meer. Even kijken nog. Maar komt dan in OP. Goed dat je het zegt.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                              Ik dacht dat kojak via zwolle ging
                              Ik ken hem niet
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Hij loopt ergens tussen de kippen.

OT: vorige keer waren een paar mensen die het lastig vonden dat ze me nummer niet hadden, dus ga je mee en wil je seksen vraag me nummer dan even via een privebericht (:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X