"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voor degenen die komen, ik zal er eerder zijn en ik ben ook bereikbaar.

We gaan als groep naar binnen dus kom je 10 min later oid dan zul je even contact op moeten nemen met mij of dexie.

Stuur een PM voor mijn nummer of PM Dexie
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Oh mannen, ik heb deze week al 3 keer getraind en ik doe vandaag (sta nu op punt om te gaan) benen trainen. Dus ik kom morgen meer voor de gezelligheid. Ik wil wat mensen kennen,..plus ik wil graag even wat praten en hulp bij deadlift (plus filmpje maken van mezelf;..vind ik leuk voor het nageslacht ).
      Maar ik ga morgen dus niet als een dolle trainen
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
        Oh mannen, ik heb deze week al 3 keer getraind en ik doe vandaag (sta nu op punt om te gaan) benen trainen. Dus ik kom morgen meer voor de gezelligheid. Ik wil wat mensen kennen,..plus ik wil graag even wat praten en hulp bij deadlift (plus filmpje maken van mezelf;..vind ik leuk voor het nageslacht ).
        Maar ik ga morgen dus niet als een dolle trainen
        ik train ook 7 dagen per week, niet aanstellen!
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Wat zou ik er graag bij willen zijn !! maar veel succes morgen!!!

Comment

• Ok heb half het forum in me telefoon gezellig.

en gvd lig al sinds woensdag goed ziek op bed, maar gelukkig gaat het vandaag veel beter XD. Me ouders begonnen al te janken xd

Comment

• @ Bilo: het is een bodynet meet en geen powerlift en/of bodybuilding wedstrijd

Kom we gaan allemaal Dexie appen dat we het niet kunnen vinden morgen..
              Last edited by Iron Mind; 16-11-2013, 13:29.
              "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by arturiano View Post
                Wat zou ik er graag bij willen zijn !! maar veel succes morgen!!!
                Het is nog mogelijk. Ikbheb plek in de auto omdat er mensen hebben afgezegd. Mocht je toch nog mee willen dan zul je me een pb moeten sturen
                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• En waar moet ik dan komen, ik zal nog even kijken of ik kan, ik hoop van wel, waar wordt ik opgehaald?

Comment

• iemand nog wat gehoord van pescatore want die lijkt wel vd aardbodem verdwenen...

Comment

• Edit Kev:

Dit soort grappen willen we hier niet. Dit kan ons de kop kosten pik.
                      Last edited by Kevster; 16-11-2013, 20:53.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• edit kev

Comment

• Originally posted by arturiano View Post
                          En waar moet ik dan komen, ik zal nog even kijken of ik kan, ik hoop van wel, waar wordt ik opgehaald?
                          Waar woon je? ik kom ook met de auto

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                            ik train ook 7 dagen per week, niet aanstellen!
                            Ik ben al van bejaarde leeftijd he :P.
                            Pfff net squats en lunges erg zwaar gedaan. Hahaha ik kon bijna niet meer in de auto stappen. Had moeite om door mijn knieen te gaan

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                              edit kev
                              Doe dan meteen 10 gram

Comment

• Zet gelijk ff dat het genoeg is voor de rest van het jaar
                                Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X