Feyenoord akkoord met bakkal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Whahaha View Post
    Even op een paar post antwoorden:
    Ajax heeft gewoon gewonnen thuis van pec !
    ja mooi staan te wezen en topscorer zijn zegt niks, ik hoor niks meer over Bony, deed ook niks behalve ballen wachten en scoren. En over Europees meedoen de Nederlandse club hebben het geld gewoon niet en doen ook niet zo achterlijk. Een speler voor 100 MILJOEN halen terwijl je al in de schulden staat. Niet normaal en dan ook nog eens op de bank zetten. Pffffff. Maar ja AJAX niet arrogant gewoon beter onthoud dat!!!!!!!!!!!!
    ze hebben gewonnen door een eigen doelpunt bijdehandje
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

ik vind het zo jammer dat ik niks van voetbal weet..toch lastig dat kennelijk 2 clubs kampioen worden.

wat ik me wel afvraag als men het zo zeker weet waarom zet je er dan geen 10000 euro op in

Comment

Originally posted by quibus View Post
        ik vind het zo jammer dat ik niks van voetbal weet..toch lastig dat kennelijk 2 clubs kampioen worden.

wat ik me wel afvraag als men het zo zeker weet waarom zet je er dan geen 10000 euro op in
        Je moet het een beetje zien als hoe jij je kinderen bekijkt als ze later gaan sporten, wss ben je niet helemaal objectief en slaat het meestal wat positiever uit (of negatiever in sommige gevallen). Dat is denk ik de beste vergelijking.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Daar doel ik ook op pesc, voetbalkenners praten puur uit emotie, als ajax van feyenoord wint met 110-0 dan nog weten de feyenoorders het zo te vertellen dat ajax eigenlijk had moeten verloren, onterechte kaarten,penaltys etc..maar andersom is dat net zo.
          Ik denk al heeft je club verloren pak je verlies en houdt je smoel. de beste is diegene die einde van het jaar bovenaan staat simple as that.

Comment

En dat is de laatste 3 jaar AJAX!
            Hard work Pays off!

Comment

Waar kom jij vandaan Whahaha?

Comment

Wat denk je? 020 tuurlijk!
                Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Waar kom jij vandaan Whahaha?
                  inkoppertje pescatore
                  Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Haha vind het altijd helemaal kinderachtig als mensen over een onterechte overwinning gaan praten, het team waar de bal het minst vaak in het eigen netje beland verliest wint

P.s.
                    Originally posted by Wietse90 View Post
                    Ook heeft Ajax me vanavond laten zien dat ze erg afhankelijk waren van Aldeweireld, de Jong en Eriksen.
                    Jij hebt niet naar Denswil gekeken gisteravond ?

Daarnaast heeft Lucky Ajax vandaag met erg veel mazzel van Pec Zwolle gewonnen die stukken beter waren overigens. Een keer pech van Mokotjo die de bal snel moest uitverdedigen, een uittrap van de keeper recht in de benen van een Ajacied, en het missen van een tal van grote kansen van de spits van PEC zijn doorslaggevend geweest.
                    Zie bovenstaande, kan me meerdere situaties herinneren van na afloop als onterecht gegeven bestippelde penalty's in een zeker stadion, maar vind het nogal kinderachtig om daarop in te gaan
                    Feyenoord gaat gewoon meestrijden om het kampioenschap als ze die Immers een keer op de bank / tribune dumpen. Hoop dat Bakkal op de 10 positie gaat spelen, en dat Boetius en Schaken snel weer fit en in vorm zijn. Feyenoord.
                    Jou zondebok Immers houdt je clubje momenteel aardig op de been tegen de nummer laatst van de Eredivise
                    Echt lachwekkend hoeveel onzin sommige mensen in één post kunnen zetten, dat je voor een club bent oké maar zet die roze bril af en kijk naar de realiteit. Als ik op dezelfde manier zou denken als jij zou ik Ajax op een 0-3 gokken uit tegen Barça woensdag...

Comment

Ik weet niks van voetbal maar ben wel voor ajax dus feyenoord is kut, en als ik dat zeg is het zo. Oke guys?

Comment

Originally posted by Wietse90 View Post
                        Ajax gaat niks betekenen in de C.L. kan je nu al zeggen. Hebben niet de makkelijkste loting gehad, en daarnaast kan de Eredivisie de concurrentie van de clubs die oliesjeiks hebben aangetrokken en/of diep in de schulden mogen staan niet winnen helaas. Ook heeft Ajax me vanavond laten zien dat ze erg afhankelijk waren van Aldeweireld, de Jong en Eriksen. Er is er nog maar één van overgebleven die het team op sleeptouw moet gaan nemen. In de Eredivisie kan dat, maar op internationaal niveau heb je er meer van nodig.

Mee eens, gaan niks betekenen. Ik vond overigens Serrero het best goed doen en Denswil ook wel. Eriksen was echt heel goed, Alderweireld was absoluut vervangbaar vind ik.

Daarnaast heeft Lucky Ajax vandaag met erg veel mazzel van Pec Zwolle gewonnen die stukken beter waren overigens. Een keer pech van Mokotjo die de bal snel moest uitverdedigen, een uittrap van de keeper recht in de benen van een Ajacied, en het missen van een tal van grote kansen van de spits van PEC zijn doorslaggevend geweest.

Afgekeurde goal was geluk voor Ajax, die fout van de keeper min of meer afgedwongen. Druk zetten op de keeper en goed staan om van zo'n fout te profiteren heeft met voetbal te maken, niet met geluk. Tegen clubs als Pec Zwolle dwing je zulke fouten af.

Feyenoord gaat gewoon meestrijden om het kampioenschap als ze die Immers een keer op de bank / tribune dumpen. Hoop dat Bakkal op de 10 positie gaat spelen, en dat Boetius en Schaken snel weer fit en in vorm zijn. Feyenoord 1.
                        Feyenoord kan best meedoen een tijdje, maar niet tot het eind denk ik. Immers kan inderdaad het niveau niet aan, dus Bakkal zou een aanwinst zijn. Verder mis ik karakter bij veel Feyenoorders, terwijl die eigenschap Feyenoord altijd typeerde. Clasie is bijvoorbeeld gewoon geen Feyenoord speler en zo zijn er meer. De mentale weerbaarheid/vechtlust is bij Feyenoord al jaren een zwak punt en jongens als Matthijsen zorgen dan niet voor verbetering. Een speler als Boulahrouz zou beter bij Feyenoord passen.

Originally posted by MisterMn View Post
                        Helemaal mee eens, mooie woorden! Nu wachten op de volgende neus die hier weer een mooi verhaal op verzint..
                        En jij vindt dat er geen minderwaardigheidsgevoel heerst onder de Feyenoorders?
                        Train hard or go hormone

Comment

Ohja een dingetje, lucky ajax lmao, kijk PSV..

Comment

Even voor kojak en alle andere 010ers. Jullie praten over het slechten voetbal van AJAX tegen pec, maar zelf kan Feyenoord er niks van. Pfff wat was dat slecht. En dat tegen iemand die onderaan staat. Whahaha.
                            Hard work Pays off!

Comment

Even voor kojak en alle andere 010ers. Jullie praten over het slechten voetbal van AJAX tegen pec, maar zelf kan Feyenoord er niks van. Pfff wat was dat slecht. En dat tegen iemand die onderaan staat. Whahaha.
                              Wtf ben je net 12 geworden ofzo?

Comment

Gast doe normaal, idioot.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X