Mickey mouse competitie, blij zijn met bakkal op je middenveld
Feyenoord akkoord met bakkal
Collapse
X
-
Van Hanegem: 'niveau verdedigers schandalig, Pelle heeft uitstraling van poffertje zonder suiker'
16 september 2013
Willem van Hanegem haalt in zijn column in het Algemeen Dagblad ongenadig hard uit naar de spelers van Feyenoord. 'Ik wil het niet steeds over, bijvoorbeeld, een jongen als De Vrij hebben, maar het niveau dat hij en zijn collega's achterin halen is gewoon schandalig laag momenteel. Pellè is een mooie jongen en zijn haar zit geweldig, maar hij had in Nijmegen de uitstraling van een poffertje zonder suiker. Hij is bij lange na niet meer zo alert als vorig seizoen. Hij scoort af en toe, dat wel, ja, maar mag het? In Nederland.'
Feyenoord Netwerk
'Bij Feyenoord hebben we een aardige opleiding, maar het lijkt wel of daar de tevredenheid ineens toeslaat. Ook binnen de selectie. De spelers van Feyenoord hebben niet zo veel meer voor elkaar en voor hun club over, dat is wat ik zie bij ze. Ik hoop dat Ronald Koeman dat ook constateert en er wat aan doet. Ik wacht op zijn echte verhaal.'
zo is een feyenoorder dan ook weer om slechte kritiek te plaatsen,want het was gewoon slecht
maar als dit met ajax gebeurt ligt het aan het veld of de scheidsrechter ed...Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Bevestiging: Bakkal tekent voor een jaar bij Feyenoord
Feyenoord heeft zich kunnen versterken met Otman Bakkal. De middenvelder werd maandag (vandaag) medisch gekeurd en traint deze week al mee met de selectie van Ronald Koeman. Bakkal tekende maandagmiddag een contract op basis waarvan hij zich tot 30 juni 2014 aan Feyenoord verbindt.Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Originally posted by Bricks View PostBrillant wat een ongelooflijke bullshit, trouwens die van Hanegem neemt niemand toch nog serieus of wel? Van geweldige voetballer tot verbitterde oude man.. het kan snel gaan.Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Originally posted by brillant View Postvond jij deze wedstrijd zo goed dan?? was gewoon bagger ,en ben op en top feyenoorder"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by Mohr View PostDe stukjes van van Hanegem zijn wel back erg negatief, azijnpisser dat het is.
het niveau is om te janken...“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Eeldesports View Post
Nee ik loop te auwehoeren, ik snap niet waarom er altijd ophef is rondom Feyenoord-Ajax want als Oranje speelt zitten ze opeens naast elkaar en juichen ze samen
Daarom lijkt het publiek van Nederland ook meer op een soort Josti band carnavals-vereniging afdeling."Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postnoem jij me dan eens iets positiefs over de eredivisie!?
het niveau is om te janken...
Daarnaast is het toch leuk ieder jaar de strijd op nationaal niveau te kijken, ik word altijd een beetje moe van dat niveau-gezeur, iedereen valt over elkaar heen om het nog eens te herhalen. Tuurlijk, ik zit soms ook wel te facepalmen als weer eens embarmelijk geklunst wordt maar ik hou van voetbal en ik kijk het graag. Alsof Sevilla - Las Palmas amusant is of Lazio - Catania...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postnoem jij me dan eens iets positiefs over de eredivisie!?
het niveau is om te janken...
He t gaat erom dat van hanegem geen enkel positiefs meer schrijft
edit.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=196601
leuk stukje, niet ontopicLast edited by Mohr; 16-09-2013, 21:20."Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment