Feyenoord akkoord met bakkal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mickey mouse competitie, blij zijn met bakkal op je middenveld
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
      Mickey mouse competitie, blij zijn met bakkal op je middenveld
      Woensdag wordt het helaas ook pijnlijk voor ons ben ik bang.....
      Superbia in Proelio

Comment

Van Hanegem: 'niveau verdedigers schandalig, Pelle heeft uitstraling van poffertje zonder suiker'

16 september 2013
        Willem van Hanegem haalt in zijn column in het Algemeen Dagblad ongenadig hard uit naar de spelers van Feyenoord. 'Ik wil het niet steeds over, bijvoorbeeld, een jongen als De Vrij hebben, maar het niveau dat hij en zijn collega's achterin halen is gewoon schandalig laag momenteel. Pellè is een mooie jongen en zijn haar zit geweldig, maar hij had in Nijmegen de uitstraling van een poffertje zonder suiker. Hij is bij lange na niet meer zo alert als vorig seizoen. Hij scoort af en toe, dat wel, ja, maar mag het? In Nederland.'
        Feyenoord Netwerk
        'Bij Feyenoord hebben we een aardige opleiding, maar het lijkt wel of daar de tevredenheid ineens toeslaat. Ook binnen de selectie. De spelers van Feyenoord hebben niet zo veel meer voor elkaar en voor hun club over, dat is wat ik zie bij ze. Ik hoop dat Ronald Koeman dat ook constateert en er wat aan doet. Ik wacht op zijn echte verhaal.'

zo is een feyenoorder dan ook weer om slechte kritiek te plaatsen,want het was gewoon slecht
        maar als dit met ajax gebeurt ligt het aan het veld of de scheidsrechter ed...
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Brillant wat een ongelooflijke bullshit, trouwens die van Hanegem neemt niemand toch nog serieus of wel? Van geweldige voetballer tot verbitterde oude man.. het kan snel gaan.
          Superbia in Proelio

Comment

Bevestiging: Bakkal tekent voor een jaar bij Feyenoord

Feyenoord heeft zich kunnen versterken met Otman Bakkal. De middenvelder werd maandag (vandaag) medisch gekeurd en traint deze week al mee met de selectie van Ronald Koeman. Bakkal tekende maandagmiddag een contract op basis waarvan hij zich tot 30 juni 2014 aan Feyenoord verbindt.

Comment

Originally posted by Bricks View Post
              Brillant wat een ongelooflijke bullshit, trouwens die van Hanegem neemt niemand toch nog serieus of wel? Van geweldige voetballer tot verbitterde oude man.. het kan snel gaan.
              vond jij deze wedstrijd zo goed dan?? was gewoon bagger ,en ben op en top feyenoorder

Comment

Fenerbahce 3 - 2 wie mad?
                Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Originally posted by brillant View Post
                  vond jij deze wedstrijd zo goed dan?? was gewoon bagger ,en ben op en top feyenoorder
                  De stukjes van van Hanegem zijn wel back erg negatief, azijnpisser dat het is.
                  "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                    De stukjes van van Hanegem zijn wel back erg negatief, azijnpisser dat het is.
                    noem jij me dan eens iets positiefs over de eredivisie!?
                    het niveau is om te janken...
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post

Nee ik loop te auwehoeren, ik snap niet waarom er altijd ophef is rondom Feyenoord-Ajax want als Oranje speelt zitten ze opeens naast elkaar en juichen ze samen
                      Dat is niet helemaal waar. Nederland heeft een relatief zwakke harde kern/ hooligans, niets vergeleken bij frankrijk, duitsland of engeland. Dat komt door aantallen, maar ook doordat in de geschiedenis de harde kern van de clubs onderling een te grote hekel aan elkaar hebben om een front te vormen bij oranje. (Niet dat ik het heel erg vind, maar wel interessant en het eea over gelezen)

Daarom lijkt het publiek van Nederland ook meer op een soort Josti band carnavals-vereniging afdeling.
                      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                        Wat verwacht je dan? Sinds het Bosman arrest gaan gewoon de beste spelers weg dat was altijd al zo maar is de laatste 20 jaar daardoor alleen maar erger geworden. Je kan erover blijven zeuren of je kan kijken naar de vindingrijkheid van clubs die ieder jaar weer een paar verrassende smaakmakers oplevert, de open competitie of je kan ervoor kiezen het te gaan vergelijken met Barca.

Daarnaast is het toch leuk ieder jaar de strijd op nationaal niveau te kijken, ik word altijd een beetje moe van dat niveau-gezeur, iedereen valt over elkaar heen om het nog eens te herhalen. Tuurlijk, ik zit soms ook wel te facepalmen als weer eens embarmelijk geklunst wordt maar ik hou van voetbal en ik kijk het graag. Alsof Sevilla - Las Palmas amusant is of Lazio - Catania...
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Misplaatste Amsterdamse arrogantie altijd.

@Gerrit_Knuppelmans Lazio is wel altijd tof ja
                          Geen woorden, maar daden.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                            Natuurlijk is het niveau dramatisch en dat is snel gegaan... Nog niet zo heel lang geleden speelde psv Milan twee wedstrijden weg (verloren wel, maar toch) maar zolang het niveau door de hele eredivisie slecht is blijft het spannend. Je moet daarnaast ook de leuke dingen eruit proberen te pikken. Zo vind ik het centrum van psv leuk om te zien (heeft ook 4 jaar geschiedenis), bakalli is leuk om naar te kijken en zwolle speelt echt leuk.

He t gaat erom dat van hanegem geen enkel positiefs meer schrijft

edit.
                            http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=196601

leuk stukje, niet ontopic
                            Last edited by Mohr; 16-09-2013, 21:20.

Comment

Nee ze speelden Milan niet weg, dat is schijn dominatie (heeft Ajax ook vaak last van).

Comment

Van Hanegem is gewoon kritisch terwijl de rest van Nederland aan grootheidswaanzin leidt.
                                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X