Feyenoord akkoord met bakkal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Gus View Post
    Wat me altijd opvalt is dat fanatieke voetbalsupporters hele lange tenen hebben. Je gaat er namelijk zo makkelijk op staan. Support gewoon je club ipv dat je andere clubs moet beledigen.
    Originally posted by Aldo Raine View Post
    Supporten van je club gaat vaak gepaard met scheldpartijen etc. Hierdoor krijgen mensen een waarschuwing of een ban. Is toch geen hoger wiskunde als je het mij vraagt?
    Komt meer door de supporters dan door het onderwerp hoor.. ben zelf ook een vrij fanatiek supporter (dit jaar m'n 9e seizoenskaart), maar je zal mij nooit zulke kinderachtige slecht onderbouwde reacties zien geven. Ik vind 't eigenlijk altijd juist leuk om discussie te voeren over voetbal maar dan wel over het spel zelf niet over randzaken
    Vandaag bv discussie gehad met een Feyenoorder over verschillend rendement van Bojan met resp. v Rhijn of Ligeon op rechtsback en als dat zonder schelden kan is het best interessant

Comment

Originally posted by aktito View Post
      Komt meer door de supporters dan door het onderwerp hoor.. ben zelf ook een vrij fanatiek supporter (dit jaar m'n 9e seizoenskaart), maar je zal mij nooit zulke kinderachtige slecht onderbouwde reacties zien geven. Ik vind 't eigenlijk altijd juist leuk om discussie te voeren over voetbal maar dan wel over het spel zelf niet over randzaken
      Vandaag bv discussie gehad met een Feyenoorder over verschillend rendement van Bojan met resp. v Rhijn of Ligeon op rechtsback en als dat zonder schelden kan is het best interessant
      Ik ben MVV supporter, dan heb je daar geen last van Shirt kun je ook in Amsterdam prima aan op de training, mensen vinden het schattig
      Last edited by pescatore; 15-09-2013, 21:12.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Ik ben MVV supporter, dan heb je daar geen last van Shirt kun je ook in Amsterdam prima aan op de training, mensen vinden het schattig
        Hoe kom je aan MVV ? Maastrichtenaar van oorsprong?

Comment

Hoe kom je aan MVV ? Maastrichtenaar van oorsprong?
          Yes sir.
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ot; Hoi Dex lees vaak, post bijna nooit wat, zal binnenkort wel weer gaan posten (:

Comment

Originally posted by BodyBurn View Post
              Ot; Hoi Dex lees vaak, post bijna nooit wat, zal binnenkort wel weer gaan posten (:
              Oei zal nu wel vaker op bodynet meelezen
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Supporter van NAC? Dan had je vandaag een leuke wedstrijd
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Mijn voormalig huisgenoot is voor PSV en ik Ajax. Woonden samen tijdens de fase dat PSV steeds kampioen werd en Ajax al 7 jaar toen niet.... Pijnlijk Wel mooie discussies altijd gehad.

Maar voetbalfan + lage intelligentie = narigheid.
                  Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Mijn voormalig huisgenoot is voor PSV en ik Ajax. Woonden samen tijdens de fase dat PSV steeds kampioen werd en Ajax al 7 jaar toen niet.... Pijnlijk Wel mooie discussies altijd gehad.

Maar voetbalfan + lage intelligentie = narigheid.
                    Het is eerder emoties + alcohol , drugs = narigheid
                    Hard work Pays off!

Comment

Who cares about Feye? derderangs clubje, heeft Nec ook weer bewezen van het weekend .
                      Superbia in Proelio

Comment

Originally posted by Bricks View Post
                        Who cares about Feye? derderangs clubje, heeft Nec ook weer bewezen van het weekend.
                        Who cares about your opinion.....

Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                          Who cares about your opinion.....

Een Groningse Feyenoorder? zozo..
                          Superbia in Proelio

Comment

Nee ik loop te auwehoeren, ik snap niet waarom er altijd ophef is rondom Feyenoord-Ajax want als Oranje speelt zitten ze opeens naast elkaar en juichen ze samen
                            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post

Nee ik loop te auwehoeren, ik snap niet waarom er altijd ophef is rondom Feyenoord-Ajax want als Oranje speelt zitten ze opeens naast elkaar en juichen ze samen
                              Ophef is een groot woord. Maar het blijft leuk om de Rotterdammers op te jagen.
                              Superbia in Proelio

Comment

'Bakkal tekent maandag contract bij Feyenoord'

Feyenoord verwacht maandag de komst van Otman Bakkal af te ronden. De 28-jarige middenvelder zal, als hij de medische keuring doorstaat, een eenjarig contract tekenen.

Foto: ProShots
                                Dat bericht het AD maandagochtend. Bakkal had een transfervrije status na zijn vertrek bij Dinamo Moskou eind augustus.
                                Aanvankelijk leek Feyenoord de middenvelder alleen aan te kunnen trekken als er nog een speler zou worden verkocht. Bakkal past echter in het budget omdat hij genoegen neemt met een relatief laag salaris.
                                In het seizoen 2011/2012 kwam de eenmalige international al uit voor Feyenoord, dat hem toen huurde van PSV.

Koeman

Coach Ronald Koeman van Feyenoord wilde zondag na de 3-3 remise tegen NEC niet concreet ingaan op de komst van Bakkal.
                                "Ik weet officieel nog nergens van, maar ik zie hem graag komen. Dat is bij iedereen inmiddels wel bekend. Maar zolang hij nog geen Feyenoorder is, zeg ik er verder niets over."
                                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X