Armspieren trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Armspieren trainen

Beste mensen,

Bij deze heb ik een vraag: Hoe kan je het beste arm spieren trainen?

Ik train namelijk al een tijdje mijn arme, maar zie niet echt resultaat...

Ik ben nu 17 en woog 2 jaar geleden 83 Kilo.

Ik ben toen terug gezakt tot 62 Kilo en heb mezelf de laatste 6/7 Maanden alleen nog maar bezig gehouden met kracht training.

Nu weeg ik 72 kilo (Ook door het meer eten, wat ik als advies kreeg)

De personal trainers beweren dat ik nog niet uitgegroeid ben en dus niet in de breedte kan groeien, klopt dit??

Kan iemand me advies geven??

Bedankt!

Hallo Kenny,

Ik ben de directeur van de Koninklijke Nederlandse Bond van Personal Trainers (KNBPT). Wat zijn de namen van die personal trainers? Ik ga ze eens eventjes op hun donder geven, want zij hebben er duidelijk niet zoveel verstand van!
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Hallo Kenny,

Ik ben de directeur van de Koninklijke Nederlandse Bond van Personal Trainers (KNBPT). Wat zijn de namen van die personal trainers? Ik ga ze eens eventjes op hun donder geven, want zij hebben er duidelijk niet zoveel verstand van!
      haha bedankt @inferno_0666 , maar weet je wat ik dan wel kan doen om mijn armen breder te krijgen?

Ik gebruik ook al whey perfection..

Comment

Compounds goed en zwaar uitvoeren aangevuld door wat assist. Groeien gaan ze vanzelf wel!
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
          Compounds goed en zwaar uitvoeren aangevuld door wat assist. Groeien gaan ze vanzelf wel!
          Bedankt! Het is dus niet zo dat sommige mensen "niet gemaakt" zijn voor spieren? Of dat deze bijna geen spiermassa kunnen krijgen?

Dit heb ik namelijk ook wel eens gehoord...

Comment

De een zet het makkelijker aan dan de andere. Maar als jij de juiste voeding hanteert in combinatie met de juiste manier van trainen, rusten en motivatie kan je bereiken wat je wil. Zorg dat deze vier punten in orde zijn en zorg dat je een overzicht geeft van de eerste twee punten aan ons zodat we je hierbij kunnen helpen. Die laatste twee heb je zelf in de hand.

Comment

Originally posted by kenny96 View Post
              Bedankt! Het is dus niet zo dat sommige mensen "niet gemaakt" zijn voor spieren? Of dat deze bijna geen spiermassa kunnen krijgen?

Onzin. De een heb meer aanleg dan de ander meer niet. Enige wanneer je niet gained is als je het zo slapjes aanpakt als ik.

Zoals aldo al aangeeft voeding/training/rust moet oke zijn, en vooral consistent blijven trainen

Comment

Niks om je voor te schamen hoor.
                Hetzelfde hebben ze vroeger ook tegen mij gezegd toen ik begon met trainen.
                Ik woog ook maar 74-76kg en had ook geen dikke spieren.

Toen dacht ik jullie kunnen mn rug op, en ik zal ze toch krijgen.
                Is gewoon een kwestie van hard trainen, goed eten en voldoende rusten met daarbij n goede motivatie.
                Nooit opgeven wat ze je ook willen wijsmaken!
                Als je dat doet, zal jij ze ook kunnen hebben.. (ik wilde bijna krijgen zeggen, maar je moet er wel knoerthard voor werken)

Sommige niet gemaakt voor spieren, laat me niet lachen zeg..

Comment

gewoon denken als een beest. eten als een beest. word je vanzelf een beest

Comment

Originally posted by Igorro722 View Post
                    gewoon denken als een beest. eten als een beest. word je vanzelf een beest
                    Ja n kei van een advies,.... om een varken te worden.
                    Ik denk dat jij beter een poosje meeleest, dan stomweg iets te roepen.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Ja n kei van een advies,.... om een varken te worden.
                      Ik denk dat jij beter een poosje meeleest, dan stomweg iets te roepen.
                      ben al geruime tijd lid. maar ben meer een lezer dan een poster. vooral omdat er bij mij nooit wat zinnigs uitkomt. maar dat betekend nog niet dat persoon met minimaal aantal berichten niet serieus moet worden genomen op dit forum.

Comment

Hij mag zelf weten of hij die poging van mij om hem advies te geven aanneemt.
                        Ik zat kort geleden ook in die positie en mij ging het snelst door gewoon goed veel te eten.
                        Ik woog twee jaar geleden nog 60 kilo nu zit ik boven de 80. Dus is bij mij nog best goed gelukt. Maarja wie ben ik
                        Met mijn paar berichte om advies te geven. Beter luister je naar een seniore roid rager want die is groot en zal het wel weten.

Comment

Comment

Maarja wie ben ik met mijn paar berichte om advies te geven. Beter luister je naar een seniore roid rager want die is groot en zal het wel weten.
                            klopt

Comment

Hij mag zelf weten of hij die poging van mij om hem advies te geven aanneemt.
                              Ik zat kort geleden ook in die positie en mij ging het snelst door gewoon goed veel te eten.
                              Ik woog twee jaar geleden nog 60 kilo nu zit ik boven de 80. Dus is bij mij nog best goed gelukt. Maarja wie ben ik
                              Met mijn paar berichte om advies te geven. Beter luister je naar een seniore roid rager want die is groot en zal het wel weten.
                              Ik geloof dat jij het niet helemaal begrijpt kerel, en dit zeg (en hiervoor ook) niet om je te beledigen.
                              Maar kijk nou zelf eens wat je schreef?
                              Waar zie jij daar een advies in?
                              vreten als n beest? Het lijkt mij toch wel beter om dat niet te zeggen, denk je ook niet?
                              Dan had je beter hem kunnen verwijzen naar een voeding schema, en daar meteen een linkje bij gedaan...

Dat wat je melde was gewoon iets roepen, waar ook de TS geen ene reet aan heeft.
                              Dan wil je daarbij serieus genomen worden?

Ook al zou er iemand dit gezegd hebben met 10.000 posten, dan nog zou ik zo reageren.
                              En nu zei je weer zoiets, gewoon goed veel eten?

Nogmaals het is niet persoons gericht maar bericht gerelateerd!

En daarom ga jij nu mij aanvallen op mijn gebruik?
                              Ok, jouw feestje.. Je hebt een geweldig advies gegeven hoor..
                              Ook al zie ik er geen advies in.
                              En dus ja, wie ben jij dan wel?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X