Armspieren trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Igorro722 View Post
    ben al geruime tijd lid. maar ben meer een lezer dan een poster. vooral omdat er bij mij nooit wat zinnigs uitkomt. maar dat betekend nog niet dat persoon met minimaal aantal berichten niet serieus moet worden genomen op dit forum.
    Mijn advies is om vooral een lezer te blijven omdat er inderdaad niks zinnigs uitkom nu!
    Zelfkennis heb je in ieder geval wel,dat moet ik toegeven.

Het gaat er niet om hoeveel berichten je hebt gepost maar om.de inhoud van wat je nu post en dat slaat nergens op nee.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

En dan wil ik op deze uitspraak niet eens ingaan..

copy:
      Ik woog twee jaar geleden nog 60 kilo nu zit ik boven de 80. Dus is bij mij nog best goed gelukt. Maarja wie ben ik

Comment

pak hem knulletje !!! hahahahahahahahahaha goedemorgen allemaal !!!

Comment

Originally posted by rainman View Post
          Mijn advies is om vooral een lezer te blijven omdat er inderdaad niks zinnigs uitkom nu!
          Zelfkennis heb je in ieder geval wel,dat moet ik toegeven.

Het gaat er niet om hoeveel berichten je hebt gepost maar om.de inhoud van wat je nu post en dat slaat nergens op nee.
          Waarom dan een lezer blijven? Erg handig zijn de Posts niet, ook richting knulletje maar misschien moet hij de volgende keer wat langer nadenken voordat hij advies geeft.
          The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by MisterMn View Post
            Waarom dan een lezer blijven? Erg handig zijn de Posts niet, ook richting knulletje maar misschien moet hij de volgende keer wat langer nadenken voordat hij advies geeft.
            Omdat iedereen wel eens wat kan zeggen/schrijven wat achteraf niet zo handig blijkt.
            Als hij dan wat meer leest,leert hij misschien respectvoller te reageren in de toekomst.

Vandaar.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat ben ik dan weer helemaal met je eens
              The expert in anything was once a beginner..

Comment

OT verder nog wat advies voor de jongen?
                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Zoals ik al zei, hij had ook gewoon kunnen verwijzen naar de voeding sector.
                  En nogmaals ik val hem niet aan! Ik val over de post...
                  Natuurlijk mag hij meepraten, daar is het een forum voor.
                  Maar dan mag je bij een bericht zoals hij plaatste ook enig commentaar verwachten.
                  Ik hoop dan ook dat hij meer leest en meer wil leren, net zoals ik nog elke dag leer van mede forumleden.

Stel je voor dat een Dynobet zoiets plaatst, dan vraag ik ook of hij misschien strontlazeres achter zijn computer zit.
                  Maar die betrap je daar niet op.

Nu wil ik het er niet meer over hebben, en wil dit vergeten. Zodat hij ook n kans krijgt zich te mengen in het forum.
                  Kerel, zand erover en klaar

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Zoals ik al zei, hij had ook gewoon kunnen verwijzen naar de voeding sector.
                    En nogmaals ik val hem niet aan! Ik val over de post...
                    Natuurlijk mag hij meepraten, daar is het een forum voor.
                    Maar dan mag je bij een bericht zoals hij plaatste ook enig commentaar verwachten.
                    Ik hoop dan ook dat hij meer leest en meer wil leren, net zoals ik nog elke dag leer van mede forumleden.

Stel je voor dat een Dynobet zoiets plaatst, dan vraag ik ook of hij misschien strontlazeres achter zijn computer zit.
                    Maar die betrap je daar niet op.

Nu wil ik het er niet meer over hebben, en wil dit vergeten. Zodat hij ook n kans krijgt zich te mengen in het forum.
                    Kerel, zand erover en klaar
                    Ja laten we dat maar doen. Ikhou me voorlopig wel stil.

Comment

Originally posted by Igorro722 View Post
                      Ja laten we dat maar doen. Ikhou me voorlopig wel stil.
                      Juist niet stil houden!
                      Het siert je dat je alsnog normaal reageert,maar je moet juist wel blijven reageren!
                      Dat houd het forum leuk.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Niks om je voor te schamen hoor.
                        Hetzelfde hebben ze vroeger ook tegen mij gezegd toen ik begon met trainen.
                        Ik woog ook maar 74-76kg en had ook geen dikke spieren.

Toen dacht ik jullie kunnen mn rug op, en ik zal ze toch krijgen.
                        Is gewoon een kwestie van hard trainen, goed eten en voldoende rusten met daarbij n goede motivatie.
                        Nooit opgeven wat ze je ook willen wijsmaken!
                        Als je dat doet, zal jij ze ook kunnen hebben.. (ik wilde bijna krijgen zeggen, maar je moet er wel knoerthard voor werken)

Sommige niet gemaakt voor spieren, laat me niet lachen zeg..
                        Wauw heel erg bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X