Why 'clean eating' is a myth?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Ehm een paar kuren en een paar hebben jaren ervaring weten wat werkt van hun en niet (wil niet zeggen dat ze niet hard werken he, voordat iemand weer psycho gaat)? Omdat je het nog nooit gezien hebt bestaat het niet/kan het niet?

Toen ik net begon met trainen. Had waarschijnlijk gewoon meteen duidelijk BB moeten gaan doen, maar heb geen spijt van dat ik ben begonnen met krachtschema's. As matter of fact, ik begrijp nu ik ''BB'' train juist beter de krachtschema's, en zou als ik weer op kracht ga richten deze opgedane kennis gebruiken.

En wat jij denk en vind over mijn progressie vind ik leuk, hoe kan jij dat nou weten? Of was jij wel in je eerste jaar meteen buffel? Wil je niet aanvallen, maar het gaat toch allemaal om zoeken? Dat alles werkt, supersetten, hoog reps, laag reps, hoog volume, laag volume, split, SL weet ik nu wel. Gaat erom dat je iets vind dat jij leuk vind, als je iets leuk vind houd je dan lang vol (consistentie). Is het raar dat ik dat dan pas na een jaar weet? Heb tijd gestoken in het zoeken naar wat ik leuk vind en heb dat nu gevonden. Of ik op IIFYM ga gainen weet ik nog niet, dat zie ik vanzelf wel maar naar alle waarschijnlijkheid wel.

Voorderest zijn er inderdaad weinig iifym-aanhangers hier, een paar die ik ken houden zich stil omdat iedereen altijd weer begint te zeiken ''LOL, maccie echt noob''. Ik vind dat juist grappig . Ben benieuwd of er meer mensen zijn die enkel kijken naar macros en naar hun gains. PM me en dan ga ik je volgen.

IIFYM voor vandaag

100 gr havermout
    28 gr whey
    1 broodje ham
    36 gr chocola hazelnoot (!!!! WOWOWOWOW JUNKKK)

ik heb express de niet kuurders gebruikt
    even voor de order enige wat ik bedoel is dat ik denk dat je er meer uit had kunnen halen, verder ben je lekker bezig toch, ik ga ook stoppen met al die iifym discussies, iedereen moet lekker doen wat ze willen.

Comment

Het is toch logisch dat als je meer opzij zet, je meer resultaat mág verwachten? Maar of die balans de moeite waard is, kan een ieder alleen voor zichzelf invullen.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Het is toch logisch dat als je meer opzij zet, je meer resultaat mág verwachten? Maar of die balans de moeite waard is, kan een ieder alleen voor zichzelf invullen.
        Hoezo is dat logisch? Het is toch ook niet zo dat hoe vaker je bankdrukt hoe meer je kan bankdrukken. Ergens zit een bepaald omslagpunt. Met voeding zal dat ook wel ergens zijn
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
          Hoezo is dat logisch? Het is toch ook niet zo dat hoe vaker je bankdrukt hoe meer je kan bankdrukken. Ergens zit een bepaald omslagpunt. Met voeding zal dat ook wel ergens zijn
          Natuurlijk is die er. Dusdanig gedreven zijn dat je niet meer ziet wanneer je iets moet aanpassen, en vastgepind zijn op een schema, werkt niet. Been there, done that. Ik merk daar nu nog de gevolgen van, en dat zal wel levenslang zo blijven

Maar er is nog meer dan alleen training en voeding he? Slapen, structuur, alcohol, stress, zelfkennis, het speelt allemaal mee.
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by arturiano View Post
            Nog niet gedaan , maar als ik wat meer over voeding weet wil ik het zeker proberen. Ben niet van plan om op podium te gaanstaan of.onder 6% vet te komen dus ik wil het zeker proberen
            Snap je het dan nog niet? Zodra je een voedingsschema hebt dan volg je in feite al IIFYM.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Natuurlijk is die er. Dusdanig gedreven zijn dat je niet meer ziet wanneer je iets moet aanpassen, en vastgepind zijn op een schema, werkt niet. Been there, done that. Ik merk daar nu nog de gevolgen van, en dat zal wel levenslang zo blijven

Maar er is nog meer dan alleen training en voeding he? Slapen, structuur, alcohol, stress, zelfkennis, het speelt allemaal mee.
              Heel herkenbaar en maar verder te zwijgen over de frustraties die daarbij gepaard gaan als je de gevolgen daarvan ondervindt, terwijl je zo je "best" doet om je voeding, training in het gareel te houden..
              "Straight outta gym"

Comment

oow haha ,, dan volg ik dus iifym..

Iifym lijk me gewoon fijn als je het in mate doet. Met dat bedoel ik gewoon af en toe een subway broodje of een ijsje.
                Maar niet elke dag, dat zou ik niet verkeerd vinden.

Comment

Artur jou subway broodje en ijsje komen wel heel vaak voorbij....

Comment

ja haha , subway nooit gehad, dus opzich erwel zin in,
                    En een mc flury of ijshoorntje is gewoon lekker

Maar dat betekent niet dat ik het eet,,

Comment

Dat bedoel ik er ook niet mee te zeggen, ik bedoel dat je het gewoon moet laten gaan en niet alles hoeft te vragen voor controle. iifym doet vrijwel iedereen en omvat ook vrijwel alle eetschema's. Iedereen doet het op zijn eigen manier.

Comment

Ja maar dat is dus het hele verhaal, ''ja kijk naar de pro's die eten toch ook geen suiker lol echt dom dat iifym''. Alsof ik een pro wil worden .
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ja daar heb je wel gelijk, voor het meest optimale resultaat geen suiker en alleen goede dingen.. Maarja hoeveel personen op dit forum willen echt pro worden.. Kan me (qua bodybuilding) maar 1 of 2 mensen bedenken?
                          elke week een broodje subway: Boeiend!
                          elke dag een ijsje: Boeiend!

Het is niet dat je daarmee gains verliest ofzo, wel is het niet optimaal maarja dat hoeft toch ook niet? Doen wat goed voelt en als jij elke dag een vrieslollie wil eten, dan doe je dat. Het is niet zo dat je dan ineen keer niet meer groeit ofzo.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                            Haha, lijer . Stukje consistentie, jezelf pushen, aan de voedingstoffen komen die je nodig hebt, genoeg rusten etc etc
                            En dus wilt u daarmee zeggen, heer pescatore, dat dit het element was dat ontbrak bij de jongeling genaamd Nocerino toen zijn carrière als bodybuilder nog in de embryonale fase verkeerde? Deze "focus" waar u het over heeft?
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              En dus wilt u daarmee zeggen, heer pescatore, dat dit het element was dat ontbrak bij de jongeling genaamd Nocerino toen zijn carrière als bodybuilder nog in de embryonale fase verkeerde? Deze "focus" waar u het over heeft?
                              Hmm, this focus you speak of

Nee ouwe, ik reageerde alleen binnen een context waar een aantal mensen als voorbeeld werden genomen die vrij veel van hun tijd inrichten om resultaten te boeken. Daarmee wilde ik aangeven dat het aspect voeding slechts een onderdeel is van een totaalplaatje.

Ik heb nergens Nocer in die context betrokken, dat doe jij nu. Ik wilde alleen aangeven dat je niet kunt wijzen naar mensen die vooruitgang geboekt hebben en een vrij gangbaar dieet volgen (naar mijn weten) in de bb wereld om daar directe conclusies aan te verbinden wat betreft het effect van bepaalde voedingsstoffen. Ik wil het ook niet weerleggen maar het is veel te kort door de bocht, zeker in een discussie als dit.

Begrijpt je ouwe... excuseer, mijn waarde vrind?
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post

Ik heb nergens Nocer in die context betrokken, dat doe jij nu.
                                Dat deed ik in post #40 al, naar aanleiding van jou reactie op de post van quibus. Wakker worden!
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X