Tanktops voor België

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tanktops voor België

Info

Fitness clothing for the Belgian Fitness Community

WEBSHOP COMING SOON!!

Beschrijving
    Omdat er in België een enorm klein aanbod is wat bodybuilding kleding, in het bijzonder tanktops betreft heb ik besloten om een webshop op te starten. Omdat de website momenteel nog in kinderschoentjes staat probeer ik me voorlopig te behelpen via facebook.

Naar gelang de vraag stijgt zullen er steeds meer verschillende producten verkocht worden. Momenteel wordt er enkel het wel bekende merk Mutated Nation en superman tanktops aangeboden. Het doel is om dit zo snel mogelijk uit te breiden met merken als: Body-Engineers, GymShark, Gold's gym, World gym,...

Hoe bestel ik?

Bestellen doe je door éénvoudig een mailtje te versturen naar:
    [email protected]

Je zet in de mail welk product je wenst te bestellen, het aantal stuks, de maat en je adres.
    Je zal overdag binnen de 2-3 uur antwoord krijgen op je mail om je bestelling te bevestigen. 's Nachts zal dit hooguit 10 uur duren. (dit omdat het systeem nog niet geautomatiseerd is)

Hoe betaal ik?

Betalen kan afhankelijk van de afstand, voorlopig op 2 manieren.
    cash: bij levering of afhaling
    PayPal: bij leveringen door derden (leveringen door derden bv. TNT zullen gedaan worden indien de afstand te groot wordt om de levering zelf te doen)

Wanneer zal het product dat ik bestelde geleverd worden?

Bij leveringen die niet door derde gedaan worden mag aangenomen worden dat het product binnen de 24 uur geleverd is.

Leveringen door derden hebben een leveringstermijn van 2 tot 4 dagen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het voorlopig kleine assortiment tanktops kan bekeken worden op https://www.facebook.com/HDWearBE

Grtz,

Gilian De Keersmaecker
    HD-Wear

Leuk

EDIT: prijs vind ik wel hoog !
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

goedkoper dan bij de noorderburen. in tegenstelling tot bij hen kom ik niet met nog extra btw en transport kosten bij de eindafrekening. dus zijn ze eigenlijk nog goedkoper ook

Wat betreft de mutated nation tanktops geef ik grif toe dat deze aan de dure kant zijn maar daar betaal je gwn voor de naam. Bij mij in de fitness was daar veel vraag naar dus bied ik ze gwn aan.

Comment

Originally posted by Gilian View Post
        goedkoper dan bij de noorderburen. in tegenstelling tot bij hen kom ik niet met nog extra btw en transport kosten bij de eindafrekening. dus zijn ze eigenlijk nog goedkoper ook
        Helemaal niet waar. Ik had bij https://www.facebook.com/bodybuildingtanktops?fref=ts een zwarte superman maat M tanktop gekocht voor 15 euro. Bodynet leden hoefden daar geen verzendkosten te betalen dus het is 5 euro goedkoper dan bij jou
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

in dat geval heb je gelijk gus van die bodynet actie was ik dus niet op de hoogte! ik neem men woorden terug bij deze!

Comment

Ben overigens wel Nederlander, weet niet of die actie in België ook geldt
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
              Ben overigens wel Nederlander, weet niet of die actie in België ook geldt
              dat veranderd de zaak enigszins wel denk ik, maar al bij al denk ik niet dat de prijzen ver uit elkaars buurt zullen liggen

Comment

Originally posted by Gus View Post
                Helemaal niet waar. Ik had bij https://www.facebook.com/bodybuildingtanktops?fref=ts een zwarte superman maat M tanktop gekocht voor 15 euro. Bodynet leden hoefden daar geen verzendkosten te betalen dus het is 5 euro goedkoper dan bij jou
                dat bedoelde ik dus
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

Dus als bodynet lid betaalde je geen btw en geen verzending?

Comment

Bodynet korting

Bestel 2 tanktops naar keuze en krijg 15% korting op uw 2de tanktop.

Hoe je korting bemachtigen?

Dit doe je door éénvoudig Bodynet15 te vermelden bij je bestelling

Comment

slim bedacht om zo'n zaakje te beginnen in beligië.
                      veel concurentie ga je nog niet hebben denk ik.
                      ikzelf ben meer voor T-shirts voor te trainen. ik zou meer dan alleen tank tops verkopen als ik jou was.
                      overlaatst weer T-shirts besteld van Riptclothing en koste me weer zo'n 20 euro verzendingskosten...

grts Nico

Comment

De bedoeling is om op termijn een webshop te hebben waar je zowat alles van alle merken kan kopen. Maar, je moet beginnen bij het begin en de risico's wat verspreiden. Ik ben ook nog maar een student en financier alles zelf. Nu zal je begrijpen waarom ik zo kleinschalig begin

Comment

leuk aanbod kerel .

ga binnekort eens bestellen

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                            leuk aanbod kerel .

ga binnekort eens bestellen
                            De site zal spoedig verschijnen!
                            Voorlopig moet je maar zeker eens op Facebook-link kijken en liken, https://www.facebook.com/HDWearBE

Comment

ooh student. nice^^
                              zeker uitbreiden die handel !
                              pak world gym er ook maar in

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X