Fietsende bodybuilder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fietsende bodybuilder

Hey iedereen,

Ben al een tijdje bezig met bodybuilding. Als ik 2 x een half uur fiets naar school(en weer terug) groeien me spieren dan minder snel? Eigenlijk doe ik verder niks aan cardio. De rede waarom ik cardio vermijd is omdat ik heel snel afval en heel moeilijk aankom. Moet ook nog vermelden dat mijn lichaam heel snel in catabolische toestand raakt als ik cardio doe... Het lijkt me wel heerlijk om lekker naar school te fietsen, maar het moet zeker niet ten koste gaan van me spiermassa...

Als jij het verrekent is het prima hoor, meestal wordt cardio tijdens een bulk afgeraden omdat je dan nog meer moet eten. Maar als jij wilt/moet fietsen kun je dat prima doen hoor, moet je alleen wel n beetje meer eten

Comment

Dat is alleen maar beter voor je lijf. Eet wat meer en je zit gegarandeerd goed.

Comment

gewoon 2-3 broodjes meer eten op een dag,
        hoe weet je zo zeker dat je lichaam zo snel katabool wordt? als je afvalt zou het wellicht kunnen betekenen dat je gewoon te weinig eet?

Comment

Je kan gewoon blijven fietsen hoor.

Ik fiets zelf 60km naar het treinstation elke week en ik kom ook gewoon aan.

Gewoon meer eten en zorg dat de intensiteit gewoon normaal is en niet te hoog als je denkt dat je rust in het gedrang dreigt te gaan komen.
          "Straight outta gym"

Comment

Inderdaad je kan gewoon fietsen, moet je alleen wel weer wat meer eten. Fietste zelf altijd 120 km in de week, 10 heen 10 terug naar school.
            Betekend gewoon dat je paar boterhammen meer moet eten of paar aardappelen meer bij het avondeten

Comment

Originally posted by michael- View Post
              Hey iedereen,

Ben al een tijdje bezig met bodybuilding. Als ik 2 x een half uur fiets naar school(en weer terug) groeien me spieren dan minder snel? Eigenlijk doe ik verder niks aan cardio. De rede waarom ik cardio vermijd is omdat ik heel snel afval en heel moeilijk aankom.
              Hangt er natuurlijk ook van af hoe jij fietst. Er zit een wereld van verschil tussen het tempo van deze oude baas

en deze mannetjes:

Moet ook nog vermelden dat mijn lichaam heel snel in catabolische toestand raakt als ik cardio doe... Het lijkt me wel heerlijk om lekker naar school te fietsen, maar het moet zeker niet ten koste gaan van me spiermassa...
              Hoe weet jij nou dat je snel in catabolische toestand raakt, heb je het gemeten of zo? En weet je wel waar je het over hebt?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Je raakt snel in catabolische toestand?

Lijkt mij niet..
                Het lichaam word pas catabool als het glucose mist en de aminozuren uit de spieren om gaat zetten naar glucose als brandstof...
                Beetje dom als je het zover laat komen, aanvullen is de boodschap.
                Ik hoop dat ik het goed verwoord? Anders zal iemand hier het wel verbeteren of aanpassen!

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Je raakt snel in catabolische toestand?

Lijkt mij niet..
                  Het lichaam word pas catabool als het glucose mist en de aminozuren uit de spieren om gaat zetten naar glucose als brandstof...
                  Beetje dom als je het zover laat komen, aanvullen is de boodschap.
                  Ik hoop dat ik het goed verwoord? Anders zal iemand hier het wel verbeteren of aanpassen!
                  Daar komt het grofweg op neer, ja.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Hangt er natuurlijk ook van af hoe jij fietst. Er zit een wereld van verschil tussen het tempo van deze oude baas

en deze mannetjes:

Hoe weet jij nou dat je snel in catabolische toestand raakt, heb je het gemeten of zo? En weet je wel waar je het over hebt?
                    Als mijn lichaam in catabolische staat raakt voel ik dat gewoon, ik krijg dan enorme honger, begin te zweten, krijg opeens een wit gezicht en ik word duizelig etc. En ja ik weet waar ik het over heb. Soms heb ik het gevoel dat ik gewoon een abnormale snelle stofwisseling heb. Als ik een grote maaltijd eet van bijv. 800 kcal heb ik binne een uurtje al weer honger, en dan heb ik me nog geen eens lichamelijk ingespannen? Van daar dat ik me zorgen maak over naar school fietsen.

Comment

Dan raad ik je aan om maar eens goed te kijken naar de samenstelling van jou maaltijden, want er klopt iets niet. En laat je ook maar eens onderzoeken door een arts.
                      - Dave Tate

Comment

Heb me al eens laten onderzoeken door een arts maar ik ben verder gewoon gezond hoor Ik heb gewoon een snelle stofwisseling en misschien kan mijn lichaam iets minder hebben als andere mensen. Waarom zou de samenstelling van mijn maaltijden niet goed zijn?

Comment

Als mijn lichaam in catabolische staat raakt voel ik dat gewoon, ik krijg dan enorme honger, begin te zweten, krijg opeens een wit gezicht en ik word duizelig etc. En ja ik weet waar ik het over heb. Soms heb ik het gevoel dat ik gewoon een abnormale snelle stofwisseling heb. Als ik een grote maaltijd eet van bijv. 800 kcal heb ik binne een uurtje al weer honger, en dan heb ik me nog geen eens lichamelijk ingespannen? Van daar dat ik me zorgen maak over naar school fietsen.
                          Lage bloedsuiker hoeft niet katabool te zijn, en hoeft niet eens te komen door te weinig te eten (kan ook een slechte verdeling zijn). Maar zo te lezen heb je genoeg te verbeteren aan je voeding
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Heb me al eens laten onderzoeken door een arts maar ik ben verder gewoon gezond hoor Ik heb gewoon een snelle stofwisseling en misschien kan mijn lichaam iets minder hebben als andere mensen. Waarom zou de samenstelling van mijn maaltijden niet goed zijn?
                            Dit is veelzeggend:

ik krijg dan enorme honger, begin te zweten, krijg opeens een wit gezicht en ik word duizelig

Als ik een grote maaltijd eet van bijv. 800 kcal heb ik binne een uurtje al weer honger, en dan heb ik me nog geen eens lichamelijk ingespannen?
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              Lage bloedsuiker hoeft niet katabool te zijn, en hoeft niet eens te komen door te weinig te eten (kan ook een slechte verdeling zijn). Maar zo te lezen heb je genoeg te verbeteren aan je voeding
                              Wat heb ik te verbeteren aan mijn voedingsschema, ik heb m geen eens gepost haha?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X