Ik liep vorige week bij de boekenhandel om mijn kennis over bb even op te schroeven.
helaas hadden ze maar 1 boek over kt/bb.
Gelijk gekocht en ff gelezen ( waardeloos boek maargoed er stonden nog wel wat handige dingetjes in)
hij is geschreven door ex judoka en bb Herman dubrot.
De de beste man vertelde in zijn boek een stuk over training sets.
Als je bijvoorbeeld sets maakt van 3x10 met 10 kg en daarbij gaat de laatste set net aan ,zegmaar 9/10.
dan zou ik denken fijn getraind ik ben goed bezig
herman beweert dus dat de eerste 2 sets weinig tot geen nut hebben omdat je het pas de 3 de set lastig krijgt.
hij adviseerde dan om de eerste set bijvoorbeeld 10x 15kg te pakken de 2de set 10x 12 en vervolgens 10x10kg om zo de maximale *prikkel* (zoals hij het beschreef )te halen.
Hoe zijn de meningen hierover verdeeld, Zijn er veel leden die dit doen?
of is dit complete onzin?
helaas hadden ze maar 1 boek over kt/bb.
Gelijk gekocht en ff gelezen ( waardeloos boek maargoed er stonden nog wel wat handige dingetjes in)
hij is geschreven door ex judoka en bb Herman dubrot.
De de beste man vertelde in zijn boek een stuk over training sets.
Als je bijvoorbeeld sets maakt van 3x10 met 10 kg en daarbij gaat de laatste set net aan ,zegmaar 9/10.
dan zou ik denken fijn getraind ik ben goed bezig
herman beweert dus dat de eerste 2 sets weinig tot geen nut hebben omdat je het pas de 3 de set lastig krijgt.
hij adviseerde dan om de eerste set bijvoorbeeld 10x 15kg te pakken de 2de set 10x 12 en vervolgens 10x10kg om zo de maximale *prikkel* (zoals hij het beschreef )te halen.
Hoe zijn de meningen hierover verdeeld, Zijn er veel leden die dit doen?
of is dit complete onzin?
Comment