wat is beter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat is beter?

wat is beter

dus incl benchpress machine?
    of incl bencpress smith???

incl bencpress hebben wij niet in ons gym tijdelijk en gebruik vaak genoeg dumbels

Goed topic;
    Kan allebei prima voor een tijdje natuurlijk.. zou zelf dan smith doen maarja wat is 'beter' ?

Comment

Dippen zou ik dan persoonlijk doen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Dippen zou ik dan persoonlijk doen.
        Dippen?
        In plaats van incline press?
        Vertel.......
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Denk dan aan weighted dips dat je max 4/5 kan doen per set?

Comment

Als je borst verdeeld is in boven midden onder, en je volgens mij bij incline bench voornamelijk boven en je voorkant schouders pakt. Pak je met dippen (correct me if i'm wrong) de onderkant van je borst en ook voorkant schouders.

Dan is dippen geen goede vervanger voor incline bench naar mijn idee, buiten de schouders dan. Toch?

Comment

Je hebt een kok horen fluiten, maar weet niet waar de lepels hangen!

Comment

Hoogstaand nederlands ook weer.

Comment

Ik doe altijd cable crossovers om midden binnenkant borst te trainen.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik heb het mis dus , waar ga ik de mist in?

Comment

Originally posted by rainman View Post
                      Dippen?
                      In plaats van incline press?
                      Vertel.......
                      Omdat ik het nut niet zo erg zie van incline press altijd maar doen, het verbetert nauwelijks je bovenkant borst(broscience). Je bovenkant is zo klein, dat je je beter kan focussen op complete ontwikkeling van je borst. En dan is dippen een goede oplossing.

Ik zou het ook knap vinden als je iemand met dippen zijn bovenkant borst niet kan trainen.

Comment

Neto hoe oud ben jij?
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Domensino View Post
                          Ik heb het mis dus , waar ga ik de mist in?
                          Boven/midden en onderkant borst!
                          Je kunt onmogelijk de borst zo opdelen of isoleren.
                          Je kunt ook niet appart boven of onderkant borst trainen, het is 1 spier.
                          Je kunt hooguit wat nadruk leggen op, maar dan nog is het onmogelijk om bv bovenkant of onderkant borst appart te trainen. Net al binnen of buitenkant borst is ook onmogelijk.

Zoals net aangegeven is met dippen, je kunt nu eenmaal niet dippen zonder de bovenkant ook te gebruiken.
                          Je neemt een andere houding aan om het uit een ander hoek aan te vallen, maar betwijfelend is dan of je dit ook werkelijk kan.
                          Ik val hem ook op 2 manieren aan, maar ook ik ben niet zeker of het wel enig nut heeft.
                          Het is dan ook maar een nadruk leggen op.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            Omdat ik het nut niet zo erg zie van incline press altijd maar doen, het verbetert nauwelijks je bovenkant borst(broscience). Je bovenkant is zo klein, dat je je beter kan focussen op complete ontwikkeling van je borst. En dan is dippen een goede oplossing.

Ik zou het ook knap vinden als je iemand met dippen zijn bovenkant borst niet kan trainen.
                            Ok,dat klopt.
                            Als je borst groeit,groeit alles mee.
                            Een goed ontwikkelde borst is vaak genetisch bepaald.
                            Ik vroeg me waarom jij specifiek dips aangaf,maar ipv dips kan je meerdere borstoefeningen invullen waarmee je hetzelfde bereikt.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Yep het is proberen om het op een andere manier aan te vallen, niet zeggend dat het ook daadwerkelijk werkt.
                              En zo kun je soms ook om een schouder blessure heen werken, zodat je het niet steeds weer irriteert.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X