wat is beter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    Denk dat je overal ontwikelling mist, ondanks dat jij zegt dat het niet zo is.

Mijn visie hierop, is dat je niet zoveel onderscheid in borst oefeningen moet maken. Gewoon een aantal basis oefeningen en verder gewoon oefeningen kiezen complementair zijn aan je hoofdoefening.
    laten we is samen trainen dan, mischien leer ik nog wel iets van jou

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
      Boven/midden en onderkant borst!
      Je kunt onmogelijk de borst zo opdelen of isoleren.
      Je kunt ook niet appart boven of onderkant borst trainen, het is 1 spier.
      Je kunt hooguit wat nadruk leggen op, maar dan nog is het onmogelijk om bv bovenkant of onderkant borst appart te trainen. Net al binnen of buitenkant borst is ook onmogelijk.

Zoals net aangegeven is met dippen, je kunt nu eenmaal niet dippen zonder de bovenkant ook te gebruiken.
      Je neemt een andere houding aan om het uit een ander hoek aan te vallen, maar betwijfelend is dan of je dit ook werkelijk kan.
      Ik val hem ook op 2 manieren aan, maar ook ik ben niet zeker of het wel enig nut heeft.
      Het is dan ook maar een nadruk leggen op.
      Bedankt voor je reactie, het komt er dus eigenlijk op neer dat je de borst op meerdere manieren traint enkel om de spier verschillende prikkels te geven. Niet zo zeer om bepaalde delen van de borst te trainen, daar dat niet mogelijk is.

Comment

Originally posted by rainman View Post
        Ik doe altijd cable crossovers om midden binnenkant borst te trainen.
        Hopelijk niet serieus bedoeld dot?
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
          Hopelijk niet serieus bedoeld dot?
          Absoluut niet nee!
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Domensino View Post
            Dan is dippen geen goede vervanger voor incline bench naar mijn idee, buiten de schouders dan. Toch?
            Yep, dippen is een prima oefening voor de onderkant borst.

Comment

Originally posted by NickP View Post
              Wanneer je de stang meer richting de keel gaat bewegen lijkt het me toch dat er een ontieglijke ongezonde spanning op je schouders komt te staan die kan resulteren in onnodige blessures....
              +1 !!!

Comment

Dippen of decline heeft mijn borst meer gevormd dan ooit !

het drukt de borst omhoog .
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by littlebuddha View Post
                  Je borst spieren zijn maar in 2 delen gedeeld bovenkant en de rest van je borst.
                  Ik weet niet beter dan dat je borst is onder te verdelen costaal, sterno costaal en claviculair, maw onder, midden en boven.

Comment

Originally posted by Domensino View Post
                    Bedankt voor je reactie, het komt er dus eigenlijk op neer dat je de borst op meerdere manieren traint enkel om de spier verschillende prikkels te geven. Niet zo zeer om bepaalde delen van de borst te trainen, daar dat niet mogelijk is.
                    Je kan wel accentueren tussen onder, midden of boven, maar niet isoleren. Maw decline press plaatst het accent op de costale aanhechtingen, maar belast de rest ook. Plat plaat het accent op de sterno costale aanhechtingen maar belast de rest ook. Incline plaatst het accent op de claviculaire aanhechtingen maar belast de rest ook.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X