Wie heeft er tijd voor twee vragen te beantwoorden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok..thx.

Hoe is dit??:

Dag 1
    Squats
    Closed grip Bench Press
    Pull Ups
    Military Press
    Barbell Curls

Dag 2
    Deadlift
    Bent Over Rows
    Dumbbell Incline Bench Press
    Lateral Raises
    Dumbbell Tricep Extensions
    Hammer Curl

Dag 3
    Bench Press
    Lunges
    Dips
    Chin ups
    Barbell Schoulder Press
    Standing Calf Raises
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
      Ik denk dat ik dat niet trek nee. Daar ben ik eerlijk in. Als ik echt volle bak ga met die oefeningen dan heb ik daar echt 3 dagen "last" van. Mijn situatie is natuurlijk ook iets anders. Net lichamelijk weer wat gezonder, wel aan medicatie. plus moet veel werken en gezin onderhouden en laten draaien. Is iets anders dan een 17 jarige jongen die nog bij zn moeder woont

Maar ik ben niet bang voor hard werk hoor. Heerlijk. Maar omdat ik al dicht tegen overtraind aan zit wil ik even voorzichtig zijn.

Maaar de grootste vraag is eigenlijk dat ik niet precies weet wat allemaal fullbody oefeningen zijn. Ik kan nog burpees bedenken,..planks...houdt het op.
      Ik had gehoopt dat iemand een gewoon een bewezen schema kende
      ik train ook 6 dagen per week, heb 2 kids en werk ook gewoon
      mvos hetzelfde, inferno is zelfs all;eenstaande vader, excuses moet je niet maken bilo, kan niet bestaat niet en wil niet ligt op de grond zei mijn trainer altijd.
      bewezen fb schemas

SS
      SL
      bill star
      weet ik veel hoe ze allemaal heten het sterft ervan.
      kom op bilo, zet hem op man, laat je niet kennen en ga ervoor.

Comment

De handvatten zijn te over, zie ik wel weer.

Je schema dat jezelf net voordroeg Bilo, is inderdaad een acceptabel schema. Je zult na verloop van tijd toch wel gaan passen en meten om zaken te optimaliseren. Wisselen met oefeningsvolgorde, sets, reps etc.

Er bestaat geen perfect schema namelijk, je zult gewoon genoeg moeten trainen, consequent zijn en genoeg moeten eten. Anders faalt het alsnog hoe goed je schema ook is opgezet.

En verder wil ik je dit nog meegeven.

Last edited by Iron Mind; 16-11-2013, 15:28.
        "Straight outta gym"

Comment

Helemaal geweldig mannen. Dank

Comment

mooie spreuk IM slaat de spijker op ze kop zeg..

Comment

Originally posted by quibus View Post
              ik train ook 6 dagen per week, heb 2 kids en werk ook gewoon
              mvos hetzelfde, inferno is zelfs all;eenstaande vader, excuses moet je niet maken bilo, kan niet bestaat niet en wil niet ligt op de grond zei mijn trainer altijd.
              bewezen fb schemas

SS
              SL
              bill star
              weet ik veel hoe ze allemaal heten het sterft ervan.
              kom op bilo, zet hem op man, laat je niet kennen en ga ervoor.

Ja harder werker en vergeet mij niet he wordt geleefd door die kinderen
              Een dag niet getraind...

Comment

Minder lullen is minder rust is hogere hartslag is hogere verbranding, en je voeding in orde hebben

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                  Minder lullen is minder rust is hogere hartslag is hogere verbranding, en je voeding in orde hebben
                  Bedankt.
                  Voeding is redelijk goed. Kan ik nog wel aan tweaken. Ik train altijd alleen dus lul nooit. Ik zal FB schema eens een kans geven

Comment

is inderdaad een optie maar 4x pw fullbody ga je niet trekken.
                    je kan dan beter je rust periode iets verkorten. je voeding zal echt doorslaggevend zijn in je progressie. goed eten, geen maccie na nachtelijke avondtuurtjes maar ene bakje kwark. dat soort aanpassingen.

Comment

is inderdaad een optie maar 4x pw fullbody ga je niet trekken.
                      je kan dan beter je rust periode iets verkorten. je voeding zal echt doorslaggevend zijn in je progressie. goed eten, geen maccie na nachtelijke avondtuurtjes maar ene bakje kwark. dat soort aanpassingen.
                      Dank je. Even 2 vragen...Zou die ene keer maccie echt uitmaken? Met cardio, tennis en HIIT en KT..alles bij elkaar train ik zo'n 18 uur in de week. Als ik 6 dagen goed eet en 1 keer maccie;..zou dat het verschil maken? Ja om van 14 naar 9% te gaan. Maar in mijn geval van 21% naar 15%?? Wat denk jij ?

Tweede: zou ik 3 keer pw FB wel trekken? En dan daarnaast 2 daagjes cardio. Is dat te doen? Of zeg jij toch;.nee doe maar gewoon 3split en dan rust periode verkorten?
                      thanks

Comment

als de mac echt de enige keer dat je hebt gejunkt niet. maar als je goed in de spiegel kijkt is dit dan echt de enige keer geweest of is er nog ergens een onverantwoord koekje bij de koffie geweest.
                        dan zal die ene keer niet uitmaken i.m.o.

3xpw red je wel, maar je lichaam moet ook herstellen kijk even wat voor jou goed werkt, hoe je herstel is met cardio erbij en zorg gewoon voor je hoge hartslag.

Comment

als de mac echt de enige keer dat je hebt gejunkt niet. maar als je goed in de spiegel kijkt is dit dan echt de enige keer geweest of is er nog ergens een onverantwoord koekje bij de koffie geweest.
                          Hahaha nu moet ik lachen om je. Net alsof ik echt moddervet ben. Ik ben net 9% in BF gedaald joh. Haha. Maar bedankt voor je advies

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                            Hahaha nu moet ik lachen om je. Net alsof ik echt moddervet ben. Ik ben net 9% in BF gedaald joh. Haha. Maar bedankt voor je advies
                            haha nee zo bedoel ik dat niet!!

ik bedoel van dat je eerlijk tegen jezelf kan zeggen dat de mac het enige is geweest wat niet goed is geweest kwa voeding.. of dat er stiekem toch nog wat momenten zijn geweest waar je anders hebt gegeten dan wat gezond word geacht.

je bent goed bezig, hebt de goede drive en motivatie. heb je progressie niet gevolgd. maar dat met die spiegel voorhouden heeft niets met uiterlijk te maken

Comment

Dank je.
                              In alle eerlijkheid;..NEE ik ben niet zo strict met voeding. Als ik eerlijk ben dan heb ik 5 echt perfecte eetdagen altijd (volgens het boekje), 1 dag waar ik ongezond avondeet, en 1 dag waar de hele dag RUK is. Wel sport ik echt heel veel.
                              Daarnaast zit ik wel aan de antidepressiva, wat echt je metabolisme naar beneden jakkert, en ben ik al stukken ouder dan jullie. Maar ik zit nog wel in stijgende lijn. In ieder geval qua kracht. Ik til/trek/duw nu bijna het dubbele van 5 maanden geleden. En volgens mij volgt massa altijd kracht. En hoe meer spiermassa;..hoe hoger je BMR dus als ik hetzelfde blijf eten;..hoe minder vet.
                              Of is dat te makkelijk gedacht ?

Comment

in theorie zit je aardig goed meer spiermassa hoger bmr hogere behoefte. maar als je gewicht nu hetzelfde blijft kan het zijn dat je voeding een boost nodig heeft of wat finetuning.
                                het kan zijn dat door jou bagger dag misschien een baco'tje of biertje teveel van de vorige avond nog veel impact heeft op het afvallen. of misschien zit je nog tehoog in kh en telaag in eiw en vet. maar dan moet ik me even verdiepen in je voeding

nogmaals weet niet precies of je gewicht of vet% laatste tijd gelijk is gebleven omdat je het alleen over hebt dat je kracht is toegenomen.
                                Last edited by Beachboy; 17-11-2013, 21:07.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X