Ewa. Doe nu bijna drie maanden iifym op lage kcals en meeste koolhydraten komen uit suikers. Nu merk ik laatste tijd dat me libido erg laag is (voor wat ik gewend ben). Groentes en fruit eet ik bijna ook niet. Heeft mijn manier van iifym invloed op dit?
IIFYM en libido
Collapse
X
-
Hoe gram vet neem je in? Als ik te laag in vet ga zitten same prob, meen ook te hebben gelezen dat suikers funest is voor je libido, terwijl mijn bio leraar zei dat je kon neuken als een gek op energy drink , google''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.
-
Het is mij eerder opgevallen dat jij aardig aan de lage kant zit als het om Kcal opname gaat.
Ik weet niet zeker of wat je inhoudelijk eet verschil maakt maar heel laag in Kcal zitten iig wel. Ik heb namelijk zelf het afgelopen jaar af en toe veel te laag gezeten en ik eet nu een week of 13 flink boven gecalculeerd onderhoud en merk dat het liibido nu pas weer écht terugkomt (zoals ik gewend was).
Mijn tip: als je wat merkt aan je libido, grijp snel in. Het heeft naar mijn zin veel te lang geduurd alvorens is er weer bovenop was.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Als je alleen op de kwantiteit van je macro's let en niet de kwaliteit, dan krijg je dat. Als de daarbij ook nog eens te weinig micro's binnen krijgt, dan wordt het alleen maar erger.
Keuzes die je maakt.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
heb dit ook gehad toen ik onder onderhoud aan het eten was , stress , weinig fruit of vitaminen
en je gewoon plat voelen (laag libido )
heb wat meer carbs genomen en het was dadelijk okeYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by Robbert95 View PostHoe gram vet neem je in? Als ik te laag in vet ga zitten same prob, meen ook te hebben gelezen dat suikers funest is voor je libido, terwijl mijn bio leraar zei dat je kon neuken als een gek op energy drink , google
Originally posted by Pascal Jongejan View PostHet is mij eerder opgevallen dat jij aardig aan de lage kant zit als het om Kcal opname gaat.
Ik weet niet zeker of wat je inhoudelijk eet verschil maakt maar heel laag in Kcal zitten iig wel. Ik heb namelijk zelf het afgelopen jaar af en toe veel te laag gezeten en ik eet nu een week of 13 flink boven gecalculeerd onderhoud en merk dat het liibido nu pas weer écht terugkomt (zoals ik gewend was).
Mijn tip: als je wat merkt aan je libido, grijp snel in. Het heeft naar mijn zin veel te lang geduurd alvorens is er weer bovenop was.
Originally posted by quibus View PostGeen grornten e n fruit????? Vitaminepilletje??Originally posted by mascotte View Postheb dit ook gehad toen ik onder onderhoud aan het eten was , stress , weinig fruit of vitaminen
en je gewoon plat voelen (laag libido )
heb wat meer carbs genomen en het was dadelijk oke
Originally posted by haci View PostHad dit ook met IIFYM tot ik vetten ging verhogen
IIFYM + keto meester ras"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
I'm so impressed......
Zonder gein, als je de boel minder sloopt zal je hormoonafgifte ook minder zijn en dat heeft invloed op je libido. Dat icm slechte voeding kan je hormonale balans goed verstoren, zeker als je nog wat halve hypo's er overheen krijgt door overmatige suikerinname.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
3 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-