IIFYM en libido

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• IIFYM en libido

Ewa. Doe nu bijna drie maanden iifym op lage kcals en meeste koolhydraten komen uit suikers. Nu merk ik laatste tijd dat me libido erg laag is (voor wat ik gewend ben). Groentes en fruit eet ik bijna ook niet. Heeft mijn manier van iifym invloed op dit?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Hoe gram vet neem je in? Als ik te laag in vet ga zitten same prob, meen ook te hebben gelezen dat suikers funest is voor je libido, terwijl mijn bio leraar zei dat je kon neuken als een gek op energy drink , google
    ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Het is mij eerder opgevallen dat jij aardig aan de lage kant zit als het om Kcal opname gaat.

Ik weet niet zeker of wat je inhoudelijk eet verschil maakt maar heel laag in Kcal zitten iig wel. Ik heb namelijk zelf het afgelopen jaar af en toe veel te laag gezeten en ik eet nu een week of 13 flink boven gecalculeerd onderhoud en merk dat het liibido nu pas weer écht terugkomt (zoals ik gewend was).

Mijn tip: als je wat merkt aan je libido, grijp snel in. Het heeft naar mijn zin veel te lang geduurd alvorens is er weer bovenop was.
      2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
      14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
      25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Als je alleen op de kwantiteit van je macro's let en niet de kwaliteit, dan krijg je dat. Als de daarbij ook nog eens te weinig micro's binnen krijgt, dan wordt het alleen maar erger.

Keuzes die je maakt.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Oke.duidelijk thnx. Zal wel clean bulk worden ej suiker inamne van 100tot 50 per dag verlagen.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

You eat shit; you feel like shit.

Xxx

Mr. Dedicated
            "Straight outta gym"

Comment

Het antwoord geef je zelf eigenlijk al. Probeer eens wat meer groenten en fruit te eten en blijf wat vaker van junkfood af zou ik zeggen
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Geen grornten e n fruit????? Vitaminepilletje??

Comment

Had dit ook met IIFYM tot ik vetten ging verhogen

IIFYM + keto meester ras
                  Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

heb dit ook gehad toen ik onder onderhoud aan het eten was , stress , weinig fruit of vitaminen

en je gewoon plat voelen (laag libido )

heb wat meer carbs genomen en het was dadelijk oke
                    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Teveel suiker heeft sowieso een negatief effect op je libido.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Je traint wel hard genoeg naast de duidelijke gebreken in je voeding?

Comment

Hard genoeg voor rug als deze swaaaaaa

Comment

Originally posted by Robbert95 View Post
                            Hoe gram vet neem je in? Als ik te laag in vet ga zitten same prob, meen ook te hebben gelezen dat suikers funest is voor je libido, terwijl mijn bio leraar zei dat je kon neuken als een gek op energy drink , google
                            Nu heel weinig. Zat eerst op 110gram.
                            Originally posted by Pascal Jongejan View Post
                            Het is mij eerder opgevallen dat jij aardig aan de lage kant zit als het om Kcal opname gaat.

Ik weet niet zeker of wat je inhoudelijk eet verschil maakt maar heel laag in Kcal zitten iig wel. Ik heb namelijk zelf het afgelopen jaar af en toe veel te laag gezeten en ik eet nu een week of 13 flink boven gecalculeerd onderhoud en merk dat het liibido nu pas weer écht terugkomt (zoals ik gewend was).

Mijn tip: als je wat merkt aan je libido, grijp snel in. Het heeft naar mijn zin veel te lang geduurd alvorens is er weer bovenop was.
                            Thnx voorbje reply man. Ga snel weer even normaal eten. Denk 3k ofzo misschien meer.
                            Originally posted by quibus View Post
                            Geen grornten e n fruit????? Vitaminepilletje??
                            Originally posted by mascotte View Post
                            heb dit ook gehad toen ik onder onderhoud aan het eten was , stress , weinig fruit of vitaminen

en je gewoon plat voelen (laag libido )

heb wat meer carbs genomen en het was dadelijk oke
                            Oke bedankt man gooi alles wel omhoog. Bb leuk rn aardig maar niet fokken met fokken.
                            Originally posted by haci View Post
                            Had dit ook met IIFYM tot ik vetten ging verhogen

IIFYM + keto meester ras
                            Oke nice man. Blijf bij iifym dat wel. Alleen fok suiker dan. Had een dag 134gr van 150 koolhydraten lol.

Comment

I'm so impressed......

Zonder gein, als je de boel minder sloopt zal je hormoonafgifte ook minder zijn en dat heeft invloed op je libido. Dat icm slechte voeding kan je hormonale balans goed verstoren, zeker als je nog wat halve hypo's er overheen krijgt door overmatige suikerinname.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X