Ik train nu ook een stuk minder inderdaad, ga waarschijnlijk 3x split doen wegens tijdgebrej. Eerst deed ik rond de 6 tot 4x sporten.
IIFYM en libido
Collapse
X
-
Originally posted by Robbert95 View PostHoe gram vet neem je in? Als ik te laag in vet ga zitten same prob, meen ook te hebben gelezen dat suikers funest is voor je libido, terwijl mijn bio leraar zei dat je kon neuken als een gek op energy drink , googlePassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Het vermoeden dat je te veel (simpele) suikers binnenkrijgt en te weinig vetten is de meest logische verklaring maar eigenlijk valt er niet veel te zeggen zolang jij je voeding niet post.
IIFYM is een leuk principe maar je moet het niet al te letterlijk nemen vind ik. Micro's zijn ook belangrijk..
En dit houdt ook niet in dat je alles kunt eten zolang het maar een x-aantal aan calorieën is, een minimum aan vet en eiwit is erg belangrijk (zoals je merkt)
En laat dat 'ewa' en 'swa' achterwege.. het siert je nietLast edited by generation_iron; 21-11-2013, 07:31.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostHet vermoeden dat je te veel (simpele) suikers binnenkrijgt en te weinig vetten is de meest logische verklaring maar eigenlijk valt er niet veel te zeggen zolang jij je voeding niet post.
IIFYM is een leuk principe maar je moet het niet al te letterlijk nemen vind ik. Micro's zijn ook belangrijk..
En dit houdt ook niet in dat je alles kunt eten zolang het maar een x-aantal aan calorieën is, een minimum aan vet en eiwit is erg belangrijk (zoals je merkt)
En laat dat 'ewa' en 'swa' achterwege.. het siert je niet
Originally posted by Marv View PostLibido gaat toch pas omlaag als je oud bent? (50 ofzo)
Is het geen placebo effect? Je bent nog een jonge vent of is je lijf echt achtergesteld?
interresante shit. Mooie marktingkansen ook voor coca cola"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostBen ik nu achtergekomen inderdaad. IIFYM leuk enzo maar gaat em niet worden op deze manier. Ewa en swaaa is gewoon yolo. Ik ben yolo.
Ik weet het niet man, eerst werd tie alleen al stijf als ik wat aan het zoenen was en kon ik gewoon lekker door gaan. Nu moet er een heel voorspel aan te pas komen en dan heb ik meestal geen zin meer in. Geen zin dus eigenlijk, heb nu ook een vaste vriendin zal misschien daar aan liggen. Tis ook maar een weekje nu, lijkt me niet dat het me nu al zo moeten ''vervelen''. Ben net 20.
Comment
-
Heb er ook enige tijd last van gehad, wat niet normaal is op deze leeftijd..Vetten te laag maar ook grotendeels lijkt het te komen door gewoon langere tijd laag in kcal zitten.. Na ruim twee maanden boven onderhoud te eten is mijn drive weer als vanouds.
Comment
-
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-