gh15.org account

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gh15.org account

Vroeg me af of iemand hier daar toevallig ooit eens geregistreerd heeft en zijn account wilt delen. Schijnt HET informatie centrum voor AAS te zijn online. Maar jezelf registreren is daar nooit een optie.

Of misschien zijn er hier mensen die verstand hebben van dit soort dingen , en misschien een omweg hebben je toch kunnen registeren.
    Broomstick_bodybuilding op insta
    F#CK heavy weights

Is vol met trolls en niets bijzonders, niets veranderd.
    Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Ja? Zonde , hoorde er toffe dingen over. Wat is dat met iedereen die tegenwoordig een troll is
      F#CK heavy weights

Comment

Internethelden
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Wessle View Post
          Vroeg me af of iemand hier daar toevallig ooit eens geregistreerd heeft en zijn account wilt delen. Schijnt HET informatie centrum voor AAS te zijn online. Maar jezelf registreren is daar nooit een optie.
          Je kunt het aan Dexie vragen, hij is de eigenaar.

Of misschien zijn er hier mensen die verstand hebben van dit soort dingen , en misschien een omweg hebben je toch kunnen registeren.
          Je kunt het aan Dexie vragen, hij weet er alles van.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Zelfs inferno begint met trollen!!!
            F#CK heavy weights

Comment

Ik kan je dat forum wel in een paar zinnen uitleggrn er zijn ook hsndborken vsn gh15 te downloaden dan zie je wat een bijzondere denkwijze hij op bb heeft.
              15iu hgh
              Grammen as
              Altijd on blijven etc

Comment

Originally posted by Wessle View Post
                Zelfs inferno begint met trollen!!!
                Wil ik je helpen krijg ik stank voor dank! Wat is dat nou, Wessle? Ga dan maar naar Kruidvat of Etos voor die informatie, verdomme!

Originally posted by quibus View Post
                Ik kan je dat forum wel in een paar zinnen uitleggrn er zijn ook hsndborken vsn gh15 te downloaden dan zie je wat een bijzondere denkwijze hij op bb heeft.
                15iu hgh
                Grammen as
                Altijd on blijven etc
                Is dat die gh15 van dat Amerikaanse forum die slecht Engels schrijft en waarvan niemand echt weet wie het is?
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Er werd toch gezegd dat Nasser el Sonbaty (rip) gh15 was?

Comment

Hij is duidelijk heren! haha ik weet genoeg.

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Wil ik je helpen krijg ik stank voor dank! Wat is dat nou, Wessle? Ga dan maar naar Kruidvat of Etos voor die informatie, verdomme!
                    F#CK heavy weights

Comment

Kerel die ik ken en kuurt zegt ook z'n informatie daarvandaan te halen. Hij is half jaar jonger als mij, net 20 geworden, en zit ondertussen al driekwart jaar aan de AS dmv cruisen en blasten...

Hoeveelheden zijn volgens mij echt belachelijk, al heb ik er zelf geen ervaring enzo mee maarja...
                      driekwart gram test en 100mg dbol + nog wat shit als blast, zulke shit wordt daar blijkbaar geadviseerd.

'Muricaa!
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Klopt inferno
                        At fb ja gasten zijn idioot daar ze zeggen of je kuurt 365 dagen pj of niet..

Comment

Inb4 levertumoren zo groot als voetballen bij de lui die kuren en er de ballen verstand van hebben..

Wel zonde dat er dus sites zijn met onverantwoorde lui die erop zitten om te "trollen".
                          Last edited by Iron Mind; 22-11-2013, 10:10.
                          "Straight outta gym"

Comment

Gh15 is niet bestemd voor jonkies die zich gedurende 2 maanden met vanalles willen volpompen om indruk te maken op hun liefje. Gh15 bevat zeer waardevolle informatie voor de echte bodybuilder, die echter wel de moeite moet doen om ALLES te lezen. Wat iemand geadviseerd wordt is o.a. afhankelijk van de natuurlijke basis die iemand heeft, het lichaamstype, het bodybuildingniveau en de doelstellingen. Laat het duidelijk zijn dat 200-300mg tren ace ED enkel is voor zeer gevorderden met high level competitievooruitzichten. Wij zeggen ook nergens dat je 365 dagen per jaar moet kuren; we zeggen enkel dat je geen professionele bodybuilder kan worden zonder 365 dagen per jaar "on" te zijn. De voornaamste doelstelling van gh15 is de ernstige bodybuilder behoeden voor leugens, meestal voortkomend van supplementenbedrijven die hun producten proberen te slijten via reclame door pro bodybuilders, die in werkelijkheid zelf geen van deze producten gebruiken maar zich bedienen van HORMONEN. Hedendaags bodybuilding = hormonen, dus doe daar eerlijke kennis van op zodat je geen stommiteiten uithaalt, je buidel niet onnodig leegmaakt voor allerlei exotische supplementen en gespaard blijft van tijdverlies en desillusies. Natural blijven is natuurlijk een respectabele keuze, maar verwacht daar aub niet te veel van (natuurlijke groeimogelijkheden bestaan en we raden zelfs aan om ze ten volle te benutten vooraleer te beginnen juicen ("een fundering opbouwen"), maar ze zijn zeer beperkt. 99% van de zelfbeweerde "naturals" in de bodybuildingwereld zijn bedriegers die enkel supplementen willen pushen.

Comment

goed dat je dat even komt melden man.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X