elleboog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ga eens naar een dokter en laat het ons weten .

brachialis lijkt me stug
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Lock je je ellebogen niet bij bepaalde oefeningen?
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Uhm. Als je je arm strekt dan heb ik last op het punt waar de elleboog het hoogst is last. Vraag me af of dat duidelijk is
        Last edited by Arend-jan; 24-11-2013, 16:48.
        181 cm 85 kg 14%
        Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Bij dips heb ik dit ooit is heel erg gedaan. Na die training geb ik mn schouders en ellebogen twee weken niet kunnen trainen
          181 cm 85 kg 14%

Comment

Niet om lullig te doen maar als je maanden geleden(ook) al dit probleem had,ga je toch naar de dokter of een fysio ipv wederom vragen te stellen op een forum?

Voor je het weet,wordt het anders chronisch,dan ben je verder van huis.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by mascotte View Post
              tendinitis ?

speelt bij mij ook regelmatig op (elleboog ) .

voel je pijn rond of aan de laterale kant van het botje . of echt het puntje van de elleboog
              pijn op het puntje van je elleboog is de strek pees van je onderarm,hele vervelende blessure is dat
              loop er al weken mee
              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

https://www.facebook.com/notes/train...60553720677695

kijk is op deze link en markeer het is

Comment

Het is bij de flexor plonator
                  181 cm 85 kg 14%

Comment

Originally posted by Arend-jan View Post
                    Omdat ik bij de Hammer Curl, wat een brachialis oefening deze klachten heb. Gisteren heb ik deze spier ook flink aangepakt op het werk en gelijk heb ik weer last van mn elleboog. Het kan grotere onzin wat ik nu zeg, maar dan weet ik dat ook weer
                    De Hammer curl is een brachialis oefening omdat je de biceps minder gebruikt, NIET omdat je de brachialis meer gebruikt. Denk dat het probleem meer zit in het meer/minder gebruik van sommige onderarmspieren die wel aan het ellebooggewricht aanhechten en de stand van je onderarm speelt daarin een grote rol.
                    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Ik train mn onderarmspieren op het moment niet. Ik merk wel dat ik tijdens de bicep training een goede pomp in heb. Ik zal mijn onderarmspieren wel bij de bicep trainig kn doen. Hoop dat het helpt en ik ga extra letten op de opwarming van mijn elleboog
                      181 cm 85 kg 14%

Comment

Iedere keer dat je curlt belast (train) spieren in je onderarm
                        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Dan lijkt het dus op dat je bijvoorbeeld spierpijn heb in je oksel van Dumbell Flyes? En is het redelijk "normaal". Of zit ik hier fout?
                          181 cm 85 kg 14%

Comment

Nogmaals bedankt voor al jullie reacties!
                            181 cm 85 kg 14%

Comment

Originally posted by Arend-jan View Post
                              Dan lijkt het dus op dat je bijvoorbeeld spierpijn heb in je oksel van Dumbell Flyes? En is het redelijk "normaal". Of zit ik hier fout?
                              Het is een blessure, zie dat je er af komt!

Comment

zijn gewoon kutblessures

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X