Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Niet om lullig te doen maar als je maanden geleden(ook) al dit probleem had,ga je toch naar de dokter of een fysio ipv wederom vragen te stellen op een forum?
Voor je het weet,wordt het anders chronisch,dan ben je verder van huis.
Omdat ik bij de Hammer Curl, wat een brachialis oefening deze klachten heb. Gisteren heb ik deze spier ook flink aangepakt op het werk en gelijk heb ik weer last van mn elleboog. Het kan grotere onzin wat ik nu zeg, maar dan weet ik dat ook weer
De Hammer curl is een brachialis oefening omdat je de biceps minder gebruikt, NIET omdat je de brachialis meer gebruikt. Denk dat het probleem meer zit in het meer/minder gebruik van sommige onderarmspieren die wel aan het ellebooggewricht aanhechten en de stand van je onderarm speelt daarin een grote rol.
Ik train mn onderarmspieren op het moment niet. Ik merk wel dat ik tijdens de bicep training een goede pomp in heb. Ik zal mijn onderarmspieren wel bij de bicep trainig kn doen. Hoop dat het helpt en ik ga extra letten op de opwarming van mijn elleboog
181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment