prohormonen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• prohormonen

Hoi,
    Ben aan het lezen over prohormonen. Ik lees nergens dat het schadelijke is voor je lever ofzo?..
    En nee ik ga het niet gebruiken, vind het gewoon interessant..

oke leuk

Comment

Prohormonen zijn schadelijk voor de lever (de meeste aka de goedwerkende bekende, behalve tren).

Sommigen zijn nog sterker dan normale AAS en hebben dus ook sterkere sides en risicos. Epistane/ultradrol/msten/beastrol en clones/M1T

En nee gebruik maar niet, nee
      Klinkt leuk dat het legaal is enz, maar is beetje kut als je denkt hey das leuk spul, en je vervolgens een bloeddruk van hier tot de rimboe heb en je pik het niet meer doet door de epi.

Comment

Ik sta telkens weer versteld, hoe komt het toch dat jij zoveel verstand hiervan hebt Dexie?

Comment

meeste is niet legaal, was het ooit wel. Veel spul werkt amper maar heeft meestal wel dezelfde bij-effecten als echte roids. Soms zelfs erger.......
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Oke, vraag me eigenlijk af waarom ze legaal zijn dan.

Comment

Originally posted by michael- View Post
              Oke, vraag me eigenlijk af waarom ze legaal zijn dan.
              had je reactie nog niet gelezen marnop

Comment

minder effect als roids , maar evenveel zoniet meeer sides dan roids minus de resultaten !

Haaruitval /lithargie / en die shit die dexie zei
                You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Tegenwoordig kan je wel DHEA weer legaal kopen, is een iets onschuldiger prohormoon.

Andere prohormonen of designer supps zijn zo goed als allemaal (in NL en EU) verboden.
                  Wel te koop hier en daar maar ff lastig de juiste te vinden.

prohormonen, designer supps, grijze supps, zwarte supps.... enz....
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Als het net zo schadelijk kan zijn als aas waarom zou je er dan aan beginnen? Afgezien dat sommige ph legaal zijn.

Comment

Niet om tegen je in te gaan hoor martin, vind het leuk dat je er weer bent, vind je een aardige gast.

Maar ik bedoelde niet legaal hier in NL, maar wel in de VS/UK (had ik moeten zeggen). En je kunt ze zo uit de UK bestellen van superdrol, m1t tot epistane. En veel mensen zweren erbij, er zijn er zat die beter werken dan reguliere AAS.

Maar dat neemt niet weg dat er ook enorme sides aan kunnen zitten ondanks dat ze legaal zijn in die landen. Je moet het ook zien als Anabolen, alleen dat zijn ze niet omdat ze eerst nog door HET LICHAAM ZELF als werkzaam moeten worden omgezet (simpel gezegd). Daarom zijn ze ook legaal.

Neem een superdrol (beastdrol/andere kloon), deze heb dubbele methyl groepen (ben ff kwijt hoe het precies heette allemaal, al tijd geleden dat ik over PH's ging lezen). Maar is dus nog een stuk zwaarder voor de lever dan bijvoorbeeld winstrol/dboll.

Kijk ook maar naar de shitload die mensen erbij nemen, aan supplementen.

Er zijn er dus wel wat die over het algemeen meer resultaat geven dan reguliere AAS, maar deze brengen vaak ook ergere sides en schade aan de gezondheid met zich mee.

Sorry dat het zo rommelig is, doe 10 dingen tegelijk en ben @ mobile.

Comment

Originally posted by michael- View Post
                        Als het net zo schadelijk kan zijn als aas waarom zou je er dan aan beginnen? Afgezien dat sommige ph legaal zijn.
                        Meer resultaat dan sommigen reguliere AAS, en veel mensen zijn bang om te prikken dus willen zo sterk mogelijke orals.Ook omdat er makkelijker aan is te komen dan AAS, maar dat is ook vrij dom want je moet ook gewoon nakuren, en een echte nakuur (clomifeen, tamoxifen) verkopen die webshops niet.

Comment

Vind het ook erg interessant , die pro hormonen.
                          Er zijn ook zoveel verschillende ...
                          Zijn er mensen met ervaring(en) hier in ?

DHEA vind ik nou niet echt pro hormoon waardig , de kans dat je er van gaat groeien is echt bijna 0,0.
                          De voordelen van DHEA liggen op een heel ander vlak lijkt me : DHEA: Zonder ziekte oud worden

Comment

Voor ervaringen, zie prohormoneforum.com staat vol.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                              Voor ervaringen, zie prohormoneforum.com staat vol.
                              Bedankt man ! , had ik nog niet gezien ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X