prohormonen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heb ook gehoord van extreme back pumps tijds die pro hormonen kuurtjes .

Het klinkt eigenlijk wel heel aanlokkelijk . een 'supplement' dat echt doet wat het belooft . en een beetje stiekem proeven van die shit voor je begint met the real deal . weinig bekend over lange termijn gezondheidsrisco's is het niet dexie ?
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Backpumps en lethargy schijnem heel erg te kunnen zijn maar verschilt enorm per persoon zover ik weet.

Klopt is weinig over bekend (lange termijn risicos), ook omdat ze net nieuw zijn in feite en er steeds meer komen.

ook maar weinig bekend over hoe toxisch het nou precies is. Als ik het me goed herinner stond epistane ongeveer tegenover winstrol qua schadelijkheid, was net wat minder dacht ik (dacht!!)

En het kan heel leuk zijn denk ja, je hebt ook hele lichte kuurtjes. Het verradelijke is alleen dat mensen denken dat omdat het legaal is, dat het niet schadelijk is. Terwijl er ook PH's zijn waar reguliere AAS niet tegenop kan. Je moet gewoon even goed kijken, leuke starters zijn oa pro-mag, epistane, en hdrol.

Voor veel info over een bepaalde ph. Google op naam (bijv epi) ph bible. En dan tunedsports.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X