Nieuw Begin!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw Begin!

Hallo allemaal!

Vele positieve dingen zijn er de afgelopen periode boven komen drijven.
    Natuurlijk de geboorte van een prachtig dochtertje Kaylee, eergisteren kreeg ik een vast contract aangeboden door me werkgever (beveiliging).

Heb ondertussen een half jaartje droog getraind en ben van 69kg gegroeid naar 83kg vind ik opzich een erg lekker resultaat gezien het feit dat ik moeite heb met aankomen.

Overigens heb ik whey proteine en creatine in huis gehaald van bodylab huismerk, ben benieuwd wat me dat brengt, qua voeding zijn we beide totaal omgeslagen veeeeel rijst en volkoren spaghettie en maccaronie. koelkast staat vol met eieren, kannen melk en kwark.

Kortom tijd voor een frisse start!
    Me meid wil graag afvallen en ik aankomen in spiermassa dus ben benieuwd!

Groeten!
    Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
    Titel/Record: Master Bumper 2013...

dat is een behoorlijke gewichtstoename in een half jaar! Hoe lang ben je? En wat is ongeveer je vet%?
    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

welkom!

dikke toename zeg dat wel! denk dat je dan wel vrij lang bent??

heb je enig idee hoeveel calorieën etc je eet en wat je nodig hebt?

Comment

Lengte 190
        Uhm vet% lastig in te schatten blokjes zijn tot nog toe redelijk zichtbaar dus kan me nog veilig volproppen hahaha, toch bedankt voor het compliment merk het zelf niet meer namelijk, wil meer en meer...

Train voornamelijk compound met de grote 5 als afsluiter ez bar curls en shrugs.
        Personal Record - FP: 70Kg / DL: 100Kg / MP: 35Kg / SQ: 80Kg < 5Rp
        Titel/Record: Master Bumper 2013...

Comment

dan is je gewichtstoename ook goed te verklaren, 69kg op 1,90m is ook gewoon erg dun..

heb je enig idee wat je onderhoud is en hoeveel calorieën je binnen krijgt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X