Grappig zag gister nog een topic op een amerikaans BB forum geloof ik dat zo een gast mdma gebruikt als pre-booster.
Xtc samen met fitnes schadelijk of niet?
Collapse
X
-
Maar het put nog steeds uit,
Tevens is het nieuwsbericht ook verneukt omdat de pijling geloof ik is gehouden onder festivbsl bezoekers van specifieke dans feesten waarbij ze was ook nog nog is een selectie groep hebben gepakt. Er stond meen ikn dat de mensen tot 3 x pj een pil gebruikten
Anyways ik zou het beperken tot feesten, in tegenstelling tot ghb wat een lichaamseigen stof is en veel minder slopend voor je(uitzonderingen daar gelaten)
Comment
-
Originally posted by Protasius View PostMaar het put nog steeds uit,
Tevens is het nieuwsbericht ook verneukt omdat de pijling geloof ik is gehouden onder festivbsl bezoekers van specifieke dans feesten waarbij ze was ook nog nog is een selectie groep hebben gepakt. Er stond meen ikn dat de mensen tot 3 x pj een pil gebruikten
Anyways ik zou het beperken tot feesten, in tegenstelling tot ghb wat een lichaamseigen stof is en veel minder slopend voor je(uitzonderingen daar gelaten)
Je hebt wel gelijk hoor, die scheikundige benaming is een lichaamseigen stof maar hoe kan t dan gemaakt worden door die 3 producten?
Comment
-
Originally posted by NickP View PostGhb, je bedoeld dat vloeibare stofje die gemaakt wordt door gootsteenontstopper, een schoonmaakmiddel en gedestilleerd water te mengen en klaar te maken?
Je hebt wel gelijk hoor, die scheikundige benaming is een lichaamseigen stof maar hoe kan t dan gemaakt worden door die 3 producten?
Comment
-
Originally posted by Dexie View Post17 man, maarja leeftijd vind ik maar een nummertje hoor, voel me vaak ouder dan de meeste van me leeftijd en ga ook nauwelijks naar die 16+ tenten meer maar juist die toko's voor wat ouder.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostZorgelijk dat je op jouw leeftijd al zoveel weet van drugsgebruik. Hoop dat je het goed in de toom kunt houden.
Ik vind dat hij ook best veel van steroiden weet en kan vertellen, en ook dat gebruikt hij niet.
Dus het zegt niet zo veel
Comment
-
Originally posted by NickP View PostGhb, je bedoeld dat vloeibare stofje die gemaakt wordt door gootsteenontstopper, een schoonmaakmiddel en gedestilleerd water te mengen en klaar te maken?
Gootsteenontstopper met water WAAR je de inmiddels verboden voor particulieren gbl bij mikt, deze reageren met elkaar en je hebt ghb. Mer alles is bijna zo als je het met gezond verstand gebRuikt gaat het niet fout, heb mensen helemaal out van XTC zien liggen. Iedere gebruiker gaat wel is te ver, het is aan jezelf om dat niet meer weer te laten te gebeuren.
Comment
-
Originally posted by erjede View PostWat bedoel je hier mee Kevster?
Vooral voor spiergroei gaat dit verhaal btw op. Maar imo pure MDMA>XTC minder last van een roes en minder last met eten. Geen idee hoezo.1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostZorgelijk dat je op jouw leeftijd al zoveel weet van drugsgebruik. Hoop dat je het goed in de toom kunt houden.
En snuiven ofzo, of lsd, dat trekt me helemaal niet, vind het enkel lekker om eens in de 3/4 maanden ff uit me plaat te gaan
Niks om je zorgen over te maken hoor!wil zelf ook graag heelhuids en gezond oud worden
Voel me niet aangevallen btw, I just explain.
En true ruud haha :dLast edited by Dexie; 26-12-2013, 11:49.
Comment
-
X....Veel pillen bevatten aardig wat speed. Wat echt zooi is, en echt zwaar slecht voor je fysiek. Ook omdat je serieus lang niet fatsoenlijk kunt eten. Denk dat mdma ghb en alcohol met een matige hoeveelheid best mee valt. Speed is echt killing.Mind is everything.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-